Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glædelig jul

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig jul alle sammen! Sikke herlig dag det er idag :)

 

/Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Glædelig jul til alle. Peace...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

God julemåned til jer allesammen ! Må den blive fyldt med nisser, juleslik, hyggelige julefilm og rigtig dejlig familiehygge


Mvh

Jimi Hove

Tak i lige måde.

Damned jeg er sent på den i år. Har ikke fået købt den traditionelle marcipan, nougat og Danske Spils skrabekalender. Den slags skal være klar 1. december Big Smile

Nå men ungernes pakkekalender nåede at blive klar...det er jo fantastisk at se dem stå op og få julelys i øjnene når de ser alle de pakker der på mystisk vis er dukket op i løbet af natten Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Michael:

Forleden stod jeg i kø i supermarkedet, og en kvinde kiggede længselsfuldt på et dameblad. Indholdet i hendes kurv fortalte at vi var sidst på måneden.

Så købte jeg bladet, og på vej ud gav jeg damen bladet under påskud af at jeg var et fjols og havde købt det forkerte til min hustru, og ikke gad bytte. Jeg skulle alligevel i en kiosk efter noget andet som supermarkedet ikke havde.

Det stunt kostede mig 40 kroner, - men tænk hvor hun må have nydt denne luksus her sidst på måneden. Måske har hun siddet der midt i snestormen, og drømt sig smuk som en prinsesse i al det dejlige tøj og make-over tips.

Nogen gange skal der bare så lidt til, - og det behøver ikke at koste mange penge.

Det er dælme god stil. Du er da helt klart kandidat til at være "Fucking Flink" (Facebook-side for bogen af samme navn)

Hav en fantastisk jul.

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, og i lige måde! Skype-Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg da også lige komme med noget julemusik. En tekst der passer godt til hvordan jeg og mange andre har det for tiden :

Presenting Mr Tony Bennet

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen glædelig jul da til alle på amino, - må denne december blive den hvor vi alle slår alle rekorder...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Så må jeg da også lige komme med noget julemusik. En tekst der passer godt til hvordan jeg og mange andre har det for tiden

Ja - den her passer også meget godt til December Wink

Åge Jæger - min store helt... "hvis du vil ha lidt fremmed nisse"

mvh

Jan

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Åge Jæger - min store helt... "hvis du vil ha lidt fremmed nisse"

mvh

Jan

 

 

hehe, den er sjov :-)

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)