Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

aps hvis man skylder penge?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Vrou Thomsen:

Emil Tarding:
lønindhold. på xx antal %. men da jeg snakkede med dem er det det samme som en afdragsaftale. bare en de selv har bestemt kan man sige :) men så længe den betales ryger den ikke videre.

Nej, det er muligt den ikke sendes videre i systemet, men den måde du skriver på give lige et par spørgsmål?
1,   Hvorfra stammer gælden til Skat
2,   Gør du dig ikke nogen overvejelser om hvorvidt din hovedstol til Skat falder.

For mig at læse bevæger du dig direkte mod en uholdbar situation, men uden at kende samtlige dine fopligtigelser og din situation generelt (indtjening, omkostninger o.m.m. er der ingen der kvalificeret kan svare på det du spørger om.
Men og gå til Skat for at få at vide hvad der sker i en given situation er vel det samme som at udlevere sine intentioner det forkerte sted, det er jo ikke fordi Skats personale ikke kan tænke.

Mit råd til dig er, få en samlet overblik og løsning på samtlige de problemer du står i og søg om nødvendigt professionel hjælp dertil

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

 

 

Hej Bertil.

 

tak for dit svar.

gælden er børnepenge fra det første år min eks kone og jeg gik fra hinanden.

jeg skriver netop herinde for at få nogenlunde overblik over hvilken situation jeg sætter mig i. det konkrete svar er vel om de kommer og tager min andel selvom jeg betaler hvad jeg skal.? der burde vel ikke være det store huttelihut i det? hvis vi to havde en aftale om jeg betalte dig x- antal kroner hver måned. og jeg så fandt en pose med rigdom. så ville du vel egentlig heller ikke kunne komme og kræve mere af mig medmindre aftalen er det fra start?

 

mvh Emil

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)