Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er ny herinde, men har fulgt med på debatten i nogle dage, og det er super spændende og lærerrigt

Jeg har prøvet at fumle lidt med wordpress, men er stødt på et problem med at skrive indlæg på andre sider end forsiden. Kan det have noget at gøre med det tema jeg har valgt eller...?

Jeg vil gerne på et tidspunkt have lavet mig eget logo, vil det være muligt, at få det integreret i wordpress?

Hilsen Peter

 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, det har tit noget at gøre med hvilket tema du vælger der afgør hvor dine indlæg bliver placeret.

Og det er muligt at få dit eget logo integreret :)

 

Mvh

Jasko

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

en af mulighederne er at lave indlægget som en "side" / "page". Så kommer der et link til det fra din menunavigation over dine sider.

Ved ikke om det er sådan du ønsker det, for der skal vel linkes til det indhold et eller andet sted fra? Skal det være en underside til en underside, eller bare en underside til forsiden, hvor uddrag/hele indlæget ikke vises på forsiden som andre indlæg?

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CMS

Det er ikke lige sådan jeg har tænkt der, jeg tror jeg prøver med et andet tema, og håber det går nemmere.

Ellers tak for hjælpen

 

Peter

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har fortået dig rigtigt behøver du sikkert ikke et nyt tema, som nævnt ovenfor kan du oprette en ny side og så skal du bare linke til den side hvor du nu ønsker det fra.

Du kan evt se min side og så klikke dig ind på anmeldelser. Der har jeg gjort noget af det med at oprette 2 sider, Den ene er "anmeldelser" - Den anden er så selve anmeldelsen hvor der på siden "anmeldelser" er et link til. -- Okay, det blev lidt forvirende. Men er ret simpelt og udføre.

Kan vi se siden? Det kunne også hjælpe hvis det er.

Mvh. Mark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)