Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 3 ud af 17 (164 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt nok ikke der er nogen der vil arbejde for sådan en lille løn. selv om man er selvstændig og ikke er i en a-kasse. Der findes vikar virksomheder som giver fra 118 - 180 kroner i timen, og der er selvstændige også velkommen. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Andersen8240:

Jeg forstår godt nok ikke der er nogen der vil arbejde for sådan en lille løn. selv om man er selvstændig og ikke er i en a-kasse. Der findes vikar virksomheder som giver fra 118 - 180 kroner i timen, og der er selvstændige også velkommen. 

Jeg er sikker på man kan skrive store bøger om ting du ikke forstår - men hører det til i tråden her ? Der er tale om et tilbud så vidt jeg har forstået.

Det kunne jo tænkes at nogen vil arbejde for 99/timen såfremt:

  • Der ikke er åbne stillinger i de vikarvirksomheder du omtaler

eller

  • De af andre årsager ikke kan blive ansat i disse virksomheder.

 

Jeg vil også hellere arbejde for 99kr i timen end at sidde og krydre røv fordi der ikke er nogen der vil betale min target-timepris.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Puh. Det er billigt. Jeg forstår det bare ikke. Hvis i vælger at gå ud og tilbyde håndværkere til 100kr. Det vil sige at i smadrer markedet helt? mere end det er i forvejen. Det kan jo ikke betale en løn i nogen som helst form som jeg ser det. Måske de selvstændige burde droppe at være selvstændige og finde noget andet at lave? For gør da bare der er flere der drejer nøglen. Men self, der er jo nogen der skal tjene lidt :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lina

Kunne du venligst skrive jeres firmaadresse her?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, arbejde det er der, men vil dog først have kontakten, ved at få en mindre opgave udført først, inden andre opgaver kommer på tale, men det er indenfor flise/murer området.

MVH

Nicoli

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt svar, er det direkte til trådstiller?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lækkert at de ikke bare sætter sig og tigger penge på gaden..

tumbs up!!

100kr * 40 timer=4000kr pr uge *4 = 16000kr det er vel bedre end bistand!

Jeg ville da se dit stab an såfremt jeg havde noget som skulle laves :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

omar har ret det er bedre end bistand og mange selvstændige er ikke medlemmer af a kasse og derfor kan ikke en gang modtage bistand. Så 100 kr/timen er altså ikek så lidt det tjente jeg som sygeplejerske i hverdagene eller jeg tjente som spl 101kr/timen for 5 måneder siden, så bare fordi at håndværker var vandt til 300kr/timen betyder det ikke at man bare kan fortsætet på denne måde.

og det er ikke for sjov at man vælger at arbejde for 100kr/timen, det er nok fordi at man kan ikke blive ansat i andre virksomheder for byggebranchen er i total stop.

Så kan jeg byde på nogle håndværker?

K.h Lina

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som Christian spørger til - kan vi få oplyst en adresse på virksomheden :)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

alle, det er interessant at se jeres diskussion her på forum.

Gennem mange år som en i af de eneste lande i verden har håndværker tjent over 300kr/timen. Ofte håndværker har tjent mere end en læge eller en sygeplejerske hvis uddanelse (læge)kan normalt tage fra 6-12 år.

Jeg som sugeplejerske for 6 mdr siden har tjent 101kr/timen i hverdagen  og håndværker kunne stadig tjene mere end mig, og det er jo delvis uacceptabelt, at markedet for håndværker har været så stabil og stærk i så mange år.

Nu er det krisetider.

Vi har faktisk viksomhed lokaldistribution hvor normalt folk omdeler reklamer og aviser, men det seneste 4 måneder har vi fået rigtigt mange ansøgninger fra håndværker der er selvstændige er ikke medlemmer af a kasse og ejer huse og biler. De er ejere af huse og derfor ikke en gang berettigede til dagpenge. Det seneste års tid, er byggebranchen gået i stå, flere er blevet fyret og rigtig mange har det svært ved at få jobs.

Folk skal leve og som omar beskriver så 100kr/timen er faktisk ikke så lidt sammenlignet med sygeplejersker eller en skolelærer.

Så jo mange vælger at arbejde for 99kr/timen og evt også arbejde i weekend- det er bedre end ingenting....

Så jeg håber ¨jeg har besvaret de fleste kommentarer og nu kommer vi til sagen:

skal vi lave dit badeværelse eller skal vi udskifte dit køkken gulv for kun 99kr/timen?

god weekend

Side 3 ud af 17 (164 indlæg)