Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 4 ud af 17 (164 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

99-- kr i  i timen   er  vel    plus  moms   eller  hvorledes  

og  kunne  man  få   at  vide  om  der  kommer  noget  tillæg  til   til  dig  som  formidler -  for af  trådsvaret   lige  før   forlyder  det  jo  at  de   99,-  er  til  håndværkeren  (alti ialt  eller  + moms ??????

HVIS  DER  IKKE  kommer  noget  tillæg  oveni  til  dig  som  formidler  af  det  her  -   kunne  vi   så  få at  vide  hvordan  de  99,- kr   fordeles  mellem  håndværkeren  og så  dig  som  dealer????

Hvad  rager  det  da  mig.   Jo  det  er jo  interessant  for  at  kunne  bedømme  hvor megen  hidsighed  man  skal  kunne  forvente  af  en  sådan  arbejdskraft  som her  falbydes  til   bedste.    Hvis  I  nu  deler   50-50    eller   2-1   eller  noget  helt  tredie;  så  kan  man  jo  spørge  sig  selv  om  hvor megen   "energi"  -  man  realistisk  skal  forvente  sig.

 

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan kan der nogensinde blive betalt forsikring, feriepenge, transport, værktøj, reklame, løn osv osv osv ud af 99 kr i timen ? Det regnestykke kan jeg slet ikke få til at hænge sammen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Se  nu  bliver  det jo  interessant;

Udskifte  dit  badeværelse.   Det  kræver  jo  en  autorisation  til  for  at  kunne  lave  vvs arbejde.  

er  der  nogen  med  papir  der  vil  stå  til  ansvar  for et  arbejdes udførelse  for  99 kr. i  timen  ALT  incl.   +  materialer  selvfølgelig    MEN    AUTORISATIONEN  please.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

tidligere skrev vi at vi har ikke en vvs mand. læs tidligere indlæg istedet for at angribe med ligegyldige kommentarer, og nej vi tager ikke noget for det! vi blot formidler adresser til håndværker og vi få masse af goodwill tilbage, og nej de udfører arbejdet som de skal for de har papirer at de er uddanede tømrer malere osv :)

vi få faktisk så meget tak fra alle håndværker at det virkelig varmer, flere er komemt med småkager til os i julen osv.:)

k.h lina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

hej og jo det er 99kr+moms

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hej Lina

Kunne du venligst skrive jeres firmaadresse her?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

adresse på virksomhed, ja men forskellige håndværker har forskellige adresser, det er jo selvstændige håndværker ,murer har den ene adresse, maler har den anden adresse :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

transport plejer kunder selv at betale hvis de bor virkeligt langt væk, håndværk det fleste håndværker som jeg kender har været håndværker de sidste 10-15 år, så de har de fleste redskaber, det ville være tyveri at opkræve penge fra kunden for den samme håndværk gang på gang. Forsikring er altså ikke dyr (ifølge mine håndværker så koster den kun omkring de 500kr om året).

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Spætten:

Hvordan kan der nogensinde blive betalt forsikring, feriepenge, transport, værktøj, reklame, løn osv osv osv ud af 99 kr i timen ? Det regnestykke kan jeg slet ikke få til at hænge sammen.

Det kan heller ikke lade sig gøre.

Men det er jo nemt at stille sig op og sige anderledes som flere gør i denne tråd.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor har folk så travlt med at analysere frem til om det kan lade sig gøre, eller ikke kan lade sig gøre?

Hvad med workforce? De har da eksisteret nogen tid, http://workforce.dk de sælger samme ydelse for 125 dkk pr. time.

Hvem siger det ikke er et "markedsføringstrick" fordi håndværkerne ved, at de alligevel bliver bedt om en fast pris på opgaverne, og de derfor måske har chancer for at ligge 20-50% oven i hatten, samtidig med at de kan score 30-40% på materialer? Så nærmer vi os vel en ganske fornuftig løn, selv for en kornfed dansker med relativt høje lønforventninger.

Nu siger trådstarter selv at der kan være tale om udenlandsk arbejdskraft, og så kan de fleste vel få lidt ro i sjælen. For den er jo RINGE.. Nu har jeg været i Polen, Bulgarien og Rumænien (og Tyskland for dens sags skyld) og her har jeg ellers set rigtig mange fornuftige bygninger. De må have haft danske håndværkere nede og fortælle dem hvordan de skulle gøre

Jimmy

Side 4 ud af 17 (164 indlæg)