Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd ang. hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ønsker at få en helt basic hjemmeside; den blot fortælle lidt om mig, indeholde CV, et enkelt foto og nogle kontaktinformationer mm.

Jeg gider ikke lære mig selv at kode men vil på den anden side heller ikke lægge navn til et gratis webbyen-domæne. Har stort set ingen erfaring med at lave hjemmesider.

Det er vigtigt at der bruges minimal tid og penge, uden at det bliver grimt. Hvad vil I anbefale? Mononet (ikke den gratis version) eller fx blot noget wordpress-halløj?

 

Håber på svar - på forhånd tak,

Mvh. Teis

 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teis.

Jeg synes det nemmeste er wordpress, den er meget nem at holde vedlige.

Jeg kan lave en for dig, som du gerne vil have den skal se ud, oprettelse, hosting det 1 år, og en meget bruger venlig PDF guide som beskriver hvordan du laver indlæg, sider mv. 799 kr. Inkl moms... Var det noget.

Se evt: www.kasperbrandt.dk

 

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til enhver tid foreslå dig dit eget domæne, det kan fåes helt ned til 45 kr rundt omkring. Derefter kan du bare vælge dig et billigt webhotel at lægge dit webhotel, de flest kører med 1 klik installering, og du kan let installere wordpress

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bonus info. De 799 kr er inkl dit eget domæne også... www.ditnavn.dk

 

 

 

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal ha et godt host så vil jeg sige ML Hosting. Det er billige og mega godt. har 5 hjemmesider hos dem.

[Affilliate link fjernet af Moderator. Affilliate links er ikke tilladt på Amino]

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også lave den wordpress side for 500kr. Flot og køre klar.

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teis,

Jeg vil også klart anbefale en wordpress side. Den er forholdsvis nem at sætte op og kan ændres undervejs som tiden går til at passe til dine behov.

Hvis du ikke selv gider at ligge og rode med ftp-programmer, config-filer osv. kan du jo vælge en af de løsninger du bliver tilbudt her. Efterfølgende kan du jo selv rode med at installere flere plugins, redigere indlæg, gøre hjemmesiden søgemaskinevenlig osv. Det er faktisk meget nemt, når først det grundlæggende er på plads.

Ellers er der jo Amino :o) Skriv dit problem med Wordpress herinde og du har hurtigt et svar. Jeg ved at rigtigt mange herinde benytter sig af wordpress, om ikke andet så til deres blog.

Vh.

Claus Dam Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er selvfølgelig et godt forslag. Men endnu nemmere er det at købe domæne ved www.one.com til kr. 11,25/md

De har skabeloner tilknyttet, der er rigtige nemme at rette til og også kan komme til at se anstændige. Og hvis du fortryder dette eller på et tidspunkt vil noget mere kan du altid smække Wordpress på dit domæne

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

MNTemplates.com:

Hvis du skal ha et godt host så vil jeg sige ML Hosting. Det er billige og mega godt. har 5 hjemmesider hos dem.

[Affilliate link fjernet af Moderator. Affilliate links er ikke tilladt på Amino]

Er du rar ikke at poste flere affilliate links, tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. vælge et .eu domæne hvis du er ligeglad med endelsen. Loopia sælger dem for 10 svenske kroner og det er omkring 8.25 danske. 

Ellers kan jeg varmt anbefale Megahost.dk som Henrik postede tidligere. Har en hel del domæner tilkyttet det hotel, og har aldrig haft andet end et par enkelte småproblemer, som var selvforskyldt :) og deres support hjalp indenfor et par timer.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)