Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Regristering Cvr Osv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Vil starte med at sige jeg har læst en del de sidste par dage på forummet da jeg er gået ind i at skulle lave min egen webshop.

Har dog nogen spørgsmål hvor jeg ikke har kunne finde svar på (kan godt være jeg ik siden godt nok til at finde det)

Anyways ville jeg gerne vide hvad det kræver hvis jeg vil have en webshop, som har dankort betalings-system (secure) Og hvad det eventuelt koster om måneden.

Det er ikke det med at kunne lave selve hjemmesiden da jeg har styr på php html og grafiske kunster hehe.

Hvad koster det og gå ind til at skulle starte med. Altså skal man smide en form for indskud i banken eller lgn. Det har jeg nemlig hørt om.

Det jeg vil sælge i min webshop er småting som håndbold tilbehør. Haripks og sådan.

Hvad skal jeg bruge af bankrådgiver / advokat / bogførsel - eller andet?

Vil gerne høre jeres mening da der sikkert sidder nogen gode økonomer / advokater eller andet derude.

God vind og god jul.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
SLet ingn der har Noget og wsige
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ang dit betalingssystem problem, vil jeg anbefale et firma som gogopay.dk

De har en faerdigpakke som er lige til, og fungerer med stort set alle it systemer.

 

Held og lykke.

Ps. Hvis du skal bruge et suit til din nye forretning giv mig en mail. zentailor.net

 

GOD JUL, OG GODT NYTAAR!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du kan skabe indtjening lige fra starten, er det vel begrænset, hvad du skal

investere/ligge i banken.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det med hensyn til paypal. kan man lave et betalingssystem med det med det samme?

Og hvordan er skatteforhold med dette?

 

Altså jeg har jo en ide om at det vil give indtjening fra starten af.

Men dette er jo ingen garanti. Så hvad vil der skulle til for at  jeg skulle smide så lidt som muligt i banken, og hvor meget ville dette beløb være. Da man er studerende har man jo ikke ligefrem mange penge hehe :)

 

Takker for svar :)

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en erhversaftale med Post Danmark, så skal du påregne at ligge nogle penge i depositum. Ca. 2 måneders forventede forsendelser var det jeg fik af vide.

Vil du have en betalingsløsning med PBS / NETS, så kan du også risikere at skulle stille depositum. Det kan hurtigt bliver til +25.000. Bare til information.

Du kan også benytte paypal, og undlade en erhversaftale med PostDanmark. Fordelen ved en erhversaftae er du kan forhandle de frem til billigere forsendelser, får adgang til webpack så du selv kan printe labels etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja...Paypal kan ihvertfald intregreres med Scannet-Webshopløsning.

Jamen du skal beskatte dit overskud.

Beløb i banken...det er kun dig selv, der kan svare på.

Lav nogle realitiske budgetter.

MvH

Peter

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de gode svar.

Men altså de jeg ville sende ud vil være noget som kommer til at koste ca 10 - 15,- i porto.

Og da folk selv skal betale porto kommer jeg måske til at skrive 20,- hvem ved.

Men angående paypal. 

Ville man så kunne lave en løsning sådan så at betalingssystemmet kan foregå igennem der. Og så bare have styr på regnskaber. Og dertil så indbetale til SKAT.

Skal jeg så registreres som APS firma eller ligende?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)