Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Oliver !

Og hvorfor tror du, trådstarteren kalder sig "Pakke-Manden" : Er det en mand (julemand) som samler på bløde, utroværdige børnemærkevarertøjspakker til billige penge i sin sæk (varevogn) for derefter at anmelde leverandøren for at være kriminel ?

Eller er han en Pakke-Mand, der leverer pakker til private og erhvervsvirksomheder, og selv synes, han bliver underbetalt i dette job, og derfor har set fidusen i at sælge børnetøj på nettet ?

Jeg spørger bare.

Mvh Irene

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Til Pakke-Manden !

Mit forslag til dig er, at du skifter erhverv hurtigst muligt, så du kan komme til at score kassen;

Du har jo selv lavet beregninger i dine indlæg på, hvor meget (mere?) du vil kunne tjene ved at sælge børnetøj på nettet.

Så kom nu i gang !: I stedet for alt det vrisne brok-snak .......Big Smile
Det hører kun gamle mænd til......

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu mere webshops og butikkerne jeg tænker på det er dem der lider, ikke mig... 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Pakke- Manden !

Du skrev på dine egne vegne - og direkte citeret om, hvor ondt i røven du havde over, at en vis person (privat person) tjente så og så meget - ifølge dine private, interne beregninger.

Hvis det er så meget unfair konkurrence - tror du så ikke hendes kollegaer ( andre børnetøjleverandører) kan finde ud af at anmelde hende for svindel ?

Hvor svært kan det være ?

Kun så svært som du gør det til ....!

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Irene !!...

Har aldrig brokket mig over hvor meget hun har tjent.

Har regnet ud at om året omsætter hun for over det tilladte før ,man skal plusse prisen med moms.... og derfor virker prisen mere sindsyg....

At jeg skriver at jeg har ondt i røven, har intet med mig eller penge at gøre. men syntes sgu det er synd for de andre selvstændige, der knolkler røven ud af bukserne og så kan hun sætte priserne så lavt....

Hvorfor tror du jeg spurgte folk til råds herinde???.

Hvad jeg laver ud over at sidde herinde syntes jeg slet ikke du skal blande ind i tråden .... tak :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden !

Og hvorfor i alverden sidder du og laver beregninger på det - har du ikke andet at lave i julen ?

Du har lavet en præcis formulering i dine indlæg omkring dine beregninger.

Er du sneet inde ?

Du kalder dig Pakke- Manden - og derfor forbeholder jeg mig retten til at lave en vurdering af hvordan du har med pakker at gøre - på den ene eller den anden måde.

Havde du kaldt dig "Nobody" - havde jeg aldrig tænkt en tanke om "Pakke-Manden".

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Irene !!!

Jeg laver hvad jeg vil her på nettet ..... Beregninger eller ej.

MUHAHA!

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden :

Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?

Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?

Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom ..............

Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej ..............

Mvh Irene

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100 procent sikker på en webshop ejer ikke går alle annoncer fra bla dba , trendsales og lign , igennem for at finde fuskere???...

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Irenes Univers:

Pakke-Manden :

Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?

Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?

Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom ..............

Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej ..............

Mvh Irene

 

 



"Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?"...

Svar : Nu køber konen børnetøj fra mange forskellige steder på nettet...

 

"Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?"

Svar:  Selvfølgelig kan de det!.... Men tvivler på de sidder på sider som Gulgratis, Dba, Trendsales for at finde fuskere...?

 

"Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom .............."

 

Svar: Hmm hvad mener du?

"Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej .............. "

 

Svar:  Hvorfor må konen ikke forsætte med at købe tøj til børnene?

 

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)