Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Jeg skrev allerede i mit første indlæg, at jeg godt kunne uddybe, når noget er "billigt" - og det godt kan lade sig gøre uden man er kriminel eller svindler - andre kan jo så bidrage eller korrigere:

Huse og store erhvervsejendomme solgt på tvangsauktion for, hvis ikke 1 kr. - så 1000 kr. - kig på hjemmesiden over tvangsauktioner.

Varelagre solgt for 1 kr.

Konkursboer solgt for 1 kr. ???

 

Prisforskelle:

"Jensens Bøfhus" kontra"Hereford Beefstouw".

"Tigeren" kontra "Inspiration"

"Bilauktioner" kontra "Bilforhandlere"

"Bilka" kontra " Andre butikker"

Osv.


Sommetider kan man forundres over, HVOR billig ting kan være.


Men hvorfor sendte trådstarter ved sin henvendelse (bestilling?) hos leverandøren ikke en kort mail : Hvordan kan du sælge det så billigt ?

Så havde han måske fået det at vide.

Nu ved vi ingenting.


Mvh Irene

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere der har spurgt hende derinde , hvordan hun kan sælge det så billigt, men intet svar!.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske hun bare skal AAAAFFFFFFFFFFF med det ............ ! Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det Irene :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gweb - og I andre !

Ja - det var sjovt, hvar - at det måske ku ´være Irene - men jeg skulle hilse at sige, at det er det altså ikke Smile - ingen børnetøj her.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Amino Tip: Klik på 'Mere' -> 'Skjul bruger'.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et andet godt tip er at man udfylder sin profil. Hvis man ønsker at ens indlæg skal tages seriøst, så er det et godt sted at starte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden:

Flere der har spurgt hende derinde , hvordan hun kan sælge det så billigt, men intet svar!.

hvilken mærkevare er det i tråd starten står ikke  hvilken det er , vis ikke hurtigt  gøres opmærksom på ting er det svært at give feedback , derfor mange spørgsmål , lige nu er det meste gæt , en god ting før starter en tråd ,at man tænker lidt over hvad  der kan komme af spørgsmål ellers bliver trådene tit langt over vis folk gider bliver ved svare frem og tilbage ,for disse bliver tit over 100 indlæg.

når man ikke kan give fuld endt feedback , ja kommer de lange gæt og vi andre kan ja , sige lige feedback på det , derved svares der lidt og vest og øst , dette kan tråd starter havde  klaret ved hurtigt svar eller korrekt fuld endt spørgsmål i tråd start .

burde være til alle nye amino.dk hvor vigtigt det er at være online vis laver en tråd , man kan blive delvis forvirret over 50 spørgsmål måske imellem har nogle ramt lidt plet , nok ikke fuld endt plet grundet tråd starter ikke lavet, fra start af indlægget korrekt

Alt for mange indlæg til jeg gider læse alle igennem vis svaret , du kan dog poste det igen og prøve og være mere online eller lave et korrekt indlæg fra start af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen !

Hvis der er nogle herinde, der ikke kan se, hvor jeg vil hen med mine indlæg, vil jeg nu uddybe det:

Men jeg synes, det kunne have været rart, hvis trådstarter havde fortalt os, hvorfor han kalder sit indlæg, for det, som det nu hedder.

Jeg må komme med et meget, meget forsigtigt gæt:

"Er jeg et svin ??? (fordi jeg ønsker at anmelde hende) - jeg mener hun er kriminel/svindler".

Er det rigtigt gættet ???

Nu er det sådan i DK at ingen er dømt før domstolene har talt.


Derfor mener jeg også, at man skal være meget, meget forsigtig med at hænge nogen ud for noget - så længe man ikke har beviser.


Netop i disse dage er det næsten et år siden en mand blev anholdt for et mord, som han aldrig havde begået - han var uskyldig.

Han nåede at blive stemplet i medierne som en grusom morder.

Det gik helt galt.

Indtil en anden mand blev anholdt og nu dømt for det samme mord.

Derfor: Det er ikke altid nok at tro eller mene ...........Wink

Mvh Irene

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Irenes Univers:

Hej igen !

Hvis der er nogle herinde, der ikke kan se, hvor jeg vil hen med mine indlæg, vil jeg nu uddybe det:

Men jeg synes, det kunne have været rart, hvis trådstarter havde fortalt os, hvorfor han kalder sit indlæg, for det, som det nu hedder.

Jeg må komme med et meget, meget forsigtigt gæt:

"Er jeg et svin ??? (fordi jeg ønsker at anmelde hende) - jeg mener hun er kriminel/svindler".

Er det rigtigt gættet ???

Nu er det sådan i DK at ingen er dømt før domstolene har talt.


Derfor mener jeg også, at man skal være meget, meget forsigtig med at hænge nogen ud for noget - så længe man ikke har beviser.


Netop i disse dage er det næsten et år siden en mand blev anholdt for et mord, som han aldrig havde begået - han var uskyldig.

Han nåede at blive stemplet i medierne som en grusom morder.

Det gik helt galt.

Indtil en anden mand blev anholdt og nu dømt for det samme mord.

Derfor: Det er ikke altid nok at tro eller mene ...........Wink

Mvh Irene

 

 

 

 

Lad nu tråd starter give feedback og måske skæmmer du  ham væk , med alle disse gæt , det kan blive delvis forvirret , med alle disse gæt og beskyldninger , eneste fejl tråd starter havde gjort , ikke at lave , korrekt indlæg , nu hopper person ud igen , inden vi fik af vide hvilken mærkevarer deter , for det er delvis forvirrende at se alle disse indlæg .

En god ting aldrig gæt spørg i stedet om det du ikke forstår i indlægget , jeg har også gjort fejl engang imellem , jeg er ordblind , med prøver på bedste vis at forklare , hvor vigtigt det er ikke at gætte ,

jeg har prøvet vis skrev lidt hurtigt , at bytte rundt på ord , jeg troet skrevet korrekt , med skal sætte det ind i mit læse progrogram, derved vi alle kan lave fejl , der skal være plads til alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)