Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statsministerens nytårs tale

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak skal du have, Jesper.

Du formår at gøre det, regeringen ikke kan finde ud af Yes

Først var jeg på www.venstre.dk og så en uddybende video.

Ingen tal - intet at forholde sig til.

Så ledte jeg videre og fandt på denne side 

dette dokument - det var det bedste jeg kunne finde - og der skulle graves.

Jeg fatter ikke hvorfor regeringen er SÅ elendig til at fremkomme med data, der er så vigtig for egen overlevelse og for at Danmark igen kan blive rettet op.

Ja, al kommunikation er svær; men helt ærligt, hvor svært kan det være at kommunikere de væsentligste økonomiske fakta ud til vælgerne så vi kan få værktøjerne til selv at tage stilling Indifferent

Venlig hilsen,

Christian

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop efterlønnen er er rigtigt godt eksempel på , hvorfor det gik galt for velfærdssamfundet. Oprindeligt var den tiltænkt nedslidte arbejdsmænd, men lige pludselig var det alle mands ret! Hvorfor skal samfundet betale for at raske mennesker vil holde en flere års lang ferie?

Eller hvad med folkeskolen, der hvor Danmarks fremtid går? en af Europas dyreste, men alligevel er fattige østeuropæiske stater i fuld gang med overhale, når vi måler på undervisningseffekten!

behøves jeg endda nævne vores sygehus væsen?

Det klinger hult i mine ører når rød stue lover mere velfærd, når man tager en betragtninger at en Dansker får for 840000 kr mere end han indbetaler via skatter og afgifter! Lad os hellere fokusere og gennemført de nødvendige "blå reformer"

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)