Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop - lav shoppen selv eller få hjælp ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Vi er et par stykker som er ved at starte en Wep Shop. Vi har forsøgt os lidt med et par gratis demo shops hvor man selv kan rykke lidt rundt på det forskellige og bestemme forskellige farver mv. Men jeg syntes ikke vi indtil videre har fundet noget hvor man bare syntes det bare er super.

Derfor vil jeg høre Jer, hvad kan I anbefale ? Kan det bedre betale sig af få nogen til at lave shoppen istedet for selv af fumle med det ? Prismæssigt ser det nemlig ud til at være noget dyrere at få det lavet - men omvendt syntes jeg også det er rigtig rigtig vigtigt at shoppen kommer til at se prof. ud.

Jeg glæder mig til at høre hvad I har at sige.

MVH. Mem

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at svare på med de får oplysninger, du giver.

Hvis du selv er en ultra kode-haj og dine venner er prisvindende designere, så synes jeg da, I skal designe den selv.

Hvis I har tralvt med at komme i gang, ingen tid, men masser af penge, så synes jeg, I skal betale jer fra det.

Det er rigtigt, at det er dyrere at få den lavet, end at lave den selv. Sådan hænger det tit sammen og det er faktisk også tilfældet i software-branchen. Men hvis du skal bruge to år på at lave den og en prof kan lave den på en måned, så skal du jo se på, hvor meget du går glip af i tabt indtjening og så er det måske billigere på den lange bane at få nogen til at lave den.

Håber det hjalp og held og lykke med projektet.

Morten

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Memme:

Prismæssigt ser det nemlig ud til at være noget dyrere at få det lavet - men omvendt syntes jeg også det er rigtig rigtig vigtigt at shoppen kommer til at se prof. ud.

Hvis I vil have en shop der ser professionel ud er der tre muligheder.

1: I bruger tid nok på selv at blive dygtige nok til at lave det hele selv - mængden af tid kommer an på jeres nuværende niveau samt jeres evne til at lære den slags.

2: I betaler jer fra det hele.

3: En kombination af ovenstående to muligheder.

Spørgsmålet er hvor mange midler I har og hvor meget jeres tid er værd.

 

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

tak for svar. Men ok her kommer lidt mere info. :o)

Vi har ikke selv kendskab til at lave/designe webshops! Som nævnt har jeg prøvet nogle forskellige gratis demoshops ex. OpenBizBox, som jeg egentlig syntes er meget brugervenlig og overskuelig. Så her er det sagtens muligt at læse sig til hvordan man gør det forskellige + se de tilhørende video klip. Men looket er måske en smule begrænset.

Jeg har også prøvet DanDomain og den syntes jeg straks var noget mere uoverskuelig og gav hurtigt op.

Derfor ville jeg høre om I kunne anbefale noget.....  en "skabelon man selv udfylder" eller betale os fra det til en "god" pris ;o)

For prismæssigt må det da bestemt gerne koste lidt, men hvis det kan laves selv (billigere) og være ganske lige så godt så er det da klart at foretrække.

MVH Mette

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der kan arbejde med (X)HTML?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Memme:
Derfor ville jeg høre om I kunne anbefale noget.....  en "skabelon man selv udfylder" eller betale os fra det til en "god" pris ;o)

Kig på www.shopify.com og tilhørende templates på themes.shopify.com

Så er i godt i gang med en professionel, hosted løsning, hvor i stort set bestemmer alt.

Mine shops fairtime.dk og nitecore.dk er begge Shopify shops, førstnævnte et eget udviklet design, sidstnævnte en tilrettet template.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan lave det i PrestaShop og jeg vil godt hjælpe jer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Du kan prøve at kontakte:
www.getashop.dk (Rasmus Lindgren)

 De laver magentoshops til en pris på ca. 10-15k :)

Vh Casper 

Tak for henvisningen Smile. Ja det er korrekt en shop hos os koster 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify klart en af de bedste bud for en prof webshop uden at lave det store selv, det meste andet kræver man "fumler" rundt med det selv. 

Pris/kvalitet hænger sjovt nok ret meget sammen hvis man skal betale sig til at få det lavet - alternativt er at "fumle" med det selv, her vil jeg anbefale at gå efter en CMS løsning der understøtter webshop plugin.

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)