Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WebHotel kun idag.

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 9 person

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Forresten er det Dansk WebHotel... det betyder at man ikke risikerer at få et eller andet udenlandsk IP nr og dårlig support....

Her er telefonsupport osv....

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

God reklame - men vel i og for sig også et godt tilbud. Big Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej André - Ja det var også det jeg syntes...  :) Man kan næsten ligeså godt bestille et, også selvom man så først skal bruge det om 6 måneder... det er jo gratis....

Ubegrænset plads og trafik (Vidst indenfor rimelighedens grænser) - og så især den danske support taler meget for dem og jeg vil da heller ikke ligge skjul på at vi selv benytter dem hos GoWeb.dk

Kan det passe at jeg i sidste uge læste et indlæg fra dig hvor du spurgte efter noget SEO hjælp ? Mira.dk skriver vidst ikke noget om det på deres hjemmeside, men de har også et team, som stort set ikke roder med andet... Dem kunne du måske tage ved ? 



www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

GoWeb.dk kan vi ikke være straightup og afsløre du har en økonomisk interesse i at folk vælger Mira, du har reklameret for det i 9/10 tråde du har skrevet i nu. 

Det lyder da som et godt tilbud, men synes bare lige den detalje mangler at blive nævnt. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Lyder som et godt tilbud, og jeg mangler tilfældigvis lige et webhotel, men ved bestilling skal jeg vælge PHP-Hotel eller ASP-hotel? Hmm så er det lige sådan en amatør som jeg ikke ved hvad man skal bruge til vores nye hjemmeside??

er der nogen som lige kan fortælle mig hvad jeg skal vælge?

MVH

Flemming

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

GoWeb.dk:

Hej Med Jer

I dag og imorgen har i mulighed for at få et gratis webhotel i 1 år...

http://www.mira.dk/gratis-webhotel/

 

Det koster kun 99 kr i oprettelse. Skynd jer at bestille hvis i alligevel står og overveje at sætte en ny hjemmeside i luften.

Er det tilfældigt at Mira og GoWeb holder til på samme adresse? Wink

Godt tilbud, men ville klæde dig, ikke lade som om du er en ekstern anbefaler :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

GoWeb.dk:

Ubegrænset plads og trafik (Vidst indenfor rimelighedens grænser)



Er det ikke lidt selvmodsigende? .. :-) Er det ubegrænset eller ej?

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin...

Nu er der sjældent meget økonomisk fordel i at give noget væk gratis :p

Men jo vi samarbejder med Mira og jeg vil gerne hjælpe dem og alle jer Aminobrugere med et godt tilbud.

Dog kan jeg godt afsløre at jeg ikke tjener så meget som 5 flade øre for at anbefale dem herinde :)

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)