Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WebHotel kun idag.

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan da ikke være gratis for der står på din siden oprettelse gebyr 99 kr. men når det er gratis er der vel intet oprettelse gebyr for ellers er det vildledende overskrift og tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GoWeb.dk:

Hej Kevin

I det første indlæg bliver der gjort opmærksom på at det koster 99 kr.

En herinde har tidligere nævnt det og jeg kan næsten kun give dig samme svar og det er at jeg tror at de 99 kr i oprettelse skyldes at man ikke ønsker at Jens Jensen f.eks. opretter 500 webhoteller og kun bruger 1 af dem.

Det tager vidst også lidt tid at sætte webhotellet op osv.

Så ja det koster 99 kr i oprettelse, men selve webhotellet får du gratis i 1 år.

Personligt syntes jeg på ingen måde at 99kr i oprettelsesgebyr er urimelig.

Så må i jo lave kun et webhotel per adresse, sværere er den vel ikke!? 

Sjovt, så forskellige syn vi har på hvad er gratis er! Faktum er bare, at hvis man vil have jeres produkt, skal man op med 99 kroner. 

Og 99 kroner er ikke gratis!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle,

Jeg kan kun sige at hvis dette er standarden for nye iværksætter så gruer jeg for fremtiden, for jeg regner med at det er iværksætter der kommenter i denne tråd.
Der står i det første indlæg at I har mulighed for at få et gratis webhotel i 1 år, med et oprettelse gebyr på kr. 99, der står ikke, at det er et hotelværelse med fuldforplejning inkl. alt

Det er fuldt ud det samme når en autoforhandler sætter en annonce i den lokale, 4 nye vinter dæk 4000 gratis montering, så kommer du sq til at betale miljøafgift oveni. I dette indlæg er der tilmed gjort opmærksomt på at det koster kr. 99 i oprettelse.

P.S. Jeg har intet at tjene på dette indlæg, har kun været selvstændig siden 1988 så jeg har meget at lære om de ”nye tider”

MVH Quark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Quark_DK:

Hej til alle,

Jeg kan kun sige at hvis dette er standarden for nye iværksætter så gruer jeg for fremtiden, for jeg regner med at det er iværksætter der kommenter i denne tråd.
Der står i det første indlæg at I har mulighed for at få et gratis webhotel i 1 år, med et oprettelse gebyr på kr. 99, der står ikke, at det er et hotelværelse med fuldforplejning inkl. alt

Det er fuldt ud det samme når en autoforhandler sætter en annonce i den lokale, 4 nye vinter dæk 4000 gratis montering, så kommer du sq til at betale miljøafgift oveni. I dette indlæg er der tilmed gjort opmærksomt på at det koster kr. 99 i oprettelse.

P.S. Jeg har intet at tjene på dette indlæg, har kun været selvstændig siden 1988 så jeg har meget at lære om de ”nye tider”

MVH Quark

Hej Quark!

 

Jeg tror, det folk reagerer på er selve titellinjen, hvor der står "gratis webhotel". Det tangerer falsk markedsføring...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Quark_DK:

Hej til alle,

Jeg kan kun sige at hvis dette er standarden for nye iværksætter så gruer jeg for fremtiden, for jeg regner med at det er iværksætter der kommenter i denne tråd.
Der står i det første indlæg at I har mulighed for at få et gratis webhotel i 1 år, med et oprettelse gebyr på kr. 99, der står ikke, at det er et hotelværelse med fuldforplejning inkl. alt

Det er fuldt ud det samme når en autoforhandler sætter en annonce i den lokale, 4 nye vinter dæk 4000 gratis montering, så kommer du sq til at betale miljøafgift oveni. I dette indlæg er der tilmed gjort opmærksomt på at det koster kr. 99 i oprettelse.

P.S. Jeg har intet at tjene på dette indlæg, har kun været selvstændig siden 1988 så jeg har meget at lære om de ”nye tider”

MVH Quark

Hej Quark!

 

Jeg tror, det folk reagerer på er selve titellinjen, hvor der står "gratis webhotel". Det tangerer falsk markedsføring...

 

Mindes godt denne tråd. Trådstarter tilføjede først startgebyret til sit indlæg EFTER, der var nogle, der påpegede det. Men at der så alligevel siden blev "tærsket lidt langhalm" på det,  er en anden side af sagen.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

GoWeb.dk?

Er det et nyt navn for Mira Internet?

TrustPilot for Mira Internet ApS (5.4  af 10)

MIRA INTERNET A/S under konkurs

MIRA INTERNETSOLUTIONS ApS

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Tom Frank Christensen:

GoWeb.dk?

Er det et nyt navn for Mira Internet?

TrustPilot for Mira Internet ApS (5.4  af 10)

MIRA INTERNET A/S under konkurs

MIRA INTERNETSOLUTIONS ApS

Det er da rart at se at en Amino kan sparke til folk der ligger ned, og indtil videre ubegrundet.

Om du så leverede dine ydelser gratis i 1 år, ville jeg aldrig nedværdige mig til at bruge en virksomhed der i den grad ønsker at tvære andre ud.

Kan i øvrigt være en overtrædelse af markedsføringsloven.

Af forum etiske årsager får du ikke min oprigtige mening om dig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sidt PM til. Jeg har et godt tilbud til dig/jeres firma.

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)