Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, der har erfaringer inde for hjemmeside og affilate marketing.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på udkig efter en samarbejdspartner der har erfaringer inde for det at lave hjemmesider. Dette er mit første projekt, konceptet er imidertidligt hemmeligt. Jeg vil tjene penge igennem affiliate marketing, der skal derfor være reklamer, som relaterer til konceptet.

Som sagt er det mit første projekt og jeg har derfor ikke så mange erfaringer inde for dette område. Men håber der er nogen derude der kan give en hånd.

 

 

Fra Agedrup
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide mere om din idé. Vil ikke sige ja til noget som (måske) ikke interessere mig.

Du kan skrive til mig på sennected@gmail.com

Mvh
Mikkel Mathiesen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel hvis du kan programmere mangler jeg rigtig meget en partner :) smid en mail Morten@smsz.dk

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg tror det er vigtigt du kommer lidt ind på arbejdsfordeling og fordeling af indtjening, det kan nok forøge dine chancer for at finde den rigtige. 

Du behøver ikke fortælle nogle detaljer om selve ideen, men bare være lidt mere specifik om hvad du skal lave og hvad din partner skal lave.

Held og lykke med projektet.

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det har du fuldstændig ret i, men da det er mit første projekt har jeg som sagt ikke rigtig nogle erfaringer, så umiddelbart leder jeg efter en person der kan hjælpe fra bunden af. fordelingen af indtjening, skal vekommende havde en god procentdel. Arbejdsfordeling skal være lige fordelt, således at man hjælpes ad hele vejen, så begge partner har lige meget indflydelse.

Mvh

Marc .

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)