Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

 

med stadigvæk hvad jeg kan forstå dine svar mener du ikke overskriften kan tolkes sådan , det er kun overskriften vi har kørt debat med

Det er meget muligt, at du synes det er forkasteligt at lave sensations-overskrifter, men det er nu engang sådan man får læsere.

Det er ligesom når Her & Nu skriver:

"Remee stukket med kniv"

Når man så læser artiklen viser det sig, at det var noget der skete for 25 år siden i folkeskolen.

Personligt synes jeg også det er lettere irriterende - men hvis man ikke kan lide det - så må man jo bare lade være med at læse overskrifter. Wink

Og nej, min diskussion gik ikke på overskriften - den gik på overskriften KOMBINERET med resten af indlægget.

Det er derfor jeg flere gange har sagt, at hvis du læser hele indlægget, så er der ingen steder, hvor han taler om nemme penge - eller om, at MLM er bedre eller nemmere end andre brancher.

Så det vi er nået frem til er følgende:

DU synes det er forkasteligt at lave sådanne overskrifter. 

JEG synes det er OK, hvis man forklarer sig ordentligt efterfølgende.

Og længere når vi vist ikke i den diskussion.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

Var det ik lige her, at hele tråden gik af sporet? Hold da op nogle påstande, som der kommes med hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

 

Var det ik lige her, at hele tråden gik af sporet? Hold da op nogle påstande, som der kommes med hehe

Lige præcis der, synes jeg også han gik over stregen.

Men selv positive og anstændige mennesker kan få sort skærm, når de konfronteres med masser af negativitet. Wink

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

 

med stadigvæk hvad jeg kan forstå dine svar mener du ikke overskriften kan tolkes sådan , det er kun overskriften vi har kørt debat med

Det er meget muligt, at du synes det er forkasteligt at lave sensations-overskrifter, men det er nu engang sådan man får læsere.

Det er ligesom når Her & Nu skriver:

"Remee stukket med kniv"

Når man så læser artiklen viser det sig, at det var noget der skete for 25 år siden i folkeskolen.

Personligt synes jeg også det er lettere irriterende - men hvis man ikke kan lide det - så må man jo bare lade være med at læse overskrifter. Wink

Og nej, min diskussion gik ikke på overskriften - den gik på overskriften KOMBINERET med resten af indlægget.

Det er derfor jeg flere gange har sagt, at hvis du læser hele indlægget, så er der ingen steder, hvor han taler om nemme penge - eller om, at MLM er bedre eller nemmere end andre brancher.

Så det vi er nået frem til er følgende:

DU synes det er forkasteligt at lave sådanne overskrifter. 

JEG synes det er OK, hvis man forklarer sig ordentligt efterfølgende.

Og længere når vi vist ikke i den diskussion.

 

jeg er oveni uenig med indlægget grundet der er skruet overdrevet meget op for charme , med vis ønsker kan jeg  evt.  jeg  også forklare hvad jeg uenig med i indlægget med er jeg bange da vej vi er uenig med , da du har skrevet du kombinere overskriften og teksten og derved kunne vi køre over 10000 indlæg for vi er simpelthen så lang fra hinanden som man overhovedet kan komme

nu er det ikke positivt de andre har kommenteret indlæg dem er jeg enig med, så jeg kan kun sige jeg er uenig med dig at debattere med dig er vi for langt fra hinanden derved går vi ind i en uendelig debat tråd

ja korrekt Her & Nu skriver sådanne nyheder med de er noget ligne SE & HØR og ekstrabladet.dk og det vil jeg helst ikke går ned på dette plan med sådanne nyheds overskrifter vi skal sammenligne os med

jeg synes ikke han har forklaret sig efterfølgende ok og jeg har før i tråden i starten forklaret hvorfor og andre har også gjort det

Vidste du læser berlinske tiden f.eks. holder de sig fra sådanne ekstrem overskrifter, normalt selvfølgelige kan findes enkle tilfælde, sådan kan man med alt i livet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Fashion-Seller:

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

 

Var det ik lige her, at hele tråden gik af sporet? Hold da op nogle påstande, som der kommes med hehe

 

 

Lige præcis der, synes jeg også han gik over stregen.

Men selv positive og anstændige mennesker kan få sort skærm, når de konfronteres med masser af negativitet. Wink

 

 

Der har du misforstået vi prøver at forklare ham hvorfor vi er uenig med indlægget , med da du har givet udtryk for at han forklare sig godt nok og vi fleste andre selv nogle af MLM var respons gav feedback hvad de synes der var overdrivelser , står du næsten alene om at støtte op om ham , det føles hårdt at forklare man synes vi er for hård, er det ikke fordi vi er negative  , med vi gør det altså kun for at forklare sådan nyheds overskrifter ikke går på amino.dk samme med teksten skruet lidt for meget op på charme

Held og lykke med dit MLM og huske vi giver kun respons for at hjælpe . for vi skal alle være positive og tænke positivt

Tit når en får feedback på noget og det ikke lige var efter hans mening, ja så mener den anden man er negativ , dette medføre løbende at debatten køre af sporet da den ene tror noget uden at vide det , derved vigtigt at vide det , vi hjælper kun tråd starter det er derfor vi kommentere tråd starter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Held og lykke med dit MLM og huske vi giver kun respons for at hjælpe . for vi skal alle være positive og tænke positivt

Tit når en får feedback på noget og det ikke lige var efter hans mening, ja så mener den anden man er negativ , dette medføre løbende at debatten køre af sporet da den ene tror noget uden at vide det , derved vigtigt at vide det , vi hjælper kun tråd starter det er derfor vi kommentere tråd starter

Jeg er helt med på, at dine kommentarer omkring det, at skrive en god overskrift, er ment som konstruktiv kritik.

Men langt de fleste, som skriver i MLM-trådene, skriver udelukkende for at nedgøre branchen. Jeg tror næppe jeg behøver finde eksempler til dig - du har set det utallige gange.

En af de første kommentarer til denne tråd var også - hmmm pyramidespil?... fra en person som tydeligvis ikke aner hvad pyramidespil er.

Personligt synes jeg det svarer til, at nogen starter en tråd omkring en ny forretningsidé de har fået - og så skynder jeg mig ind og råber "Det er pisse ulovligt" - uden overhovedet at have tjekket fakta omkring idéen.

Det er da useriøst ud over alle grænser - og hverken  positivt eller konstruktivt på nogen måde.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Held og lykke med dit MLM og huske vi giver kun respons for at hjælpe . for vi skal alle være positive og tænke positivt

 

Tit når en får feedback på noget og det ikke lige var efter hans mening, ja så mener den anden man er negativ , dette medføre løbende at debatten køre af sporet da den ene tror noget uden at vide det , derved vigtigt at vide det , vi hjælper kun tråd starter det er derfor vi kommentere tråd starter

 

 

Jeg er helt med på, at dine kommentarer omkring det, at skrive en god overskrift, er ment som konstruktiv kritik.

Men langt de fleste, som skriver i MLM-trådene, skriver udelukkende for at nedgøre branchen. Jeg tror næppe jeg behøver finde eksempler til dig - du har set det utallige gange.

En af de første kommentarer til denne tråd var også - hmmm pyramidespil?... fra en person som tydeligvis ikke aner hvad pyramidespil er.

Personligt synes jeg det svarer til, at nogen starter en tråd omkring en ny forretningsidé de har fået - og så skynder jeg mig ind og råber "Det er pisse ulovligt" - uden overhovedet at have tjekket fakta omkring idéen.

Det er da useriøst ud over alle grænser - og hverken  positivt eller konstruktivt på nogen måde.

 

jeg har sagt jeg tolker hans overskrift og teksten, jeg kunne selvfølgelige lade være at læse overskriften og teksten , med så kan jeg jo ikke forstå indlægget og give feedback på det , jeg har før i tråden givet feedback på teksten , med overskriften alene var overdrevet har jeg holdt mig til især med dig , for kunne se vi kunne debattere langt derved dumt at tage for meget med , når jeg havde sagt min mening om indlægget og der var vi uenig

Som sagt problemet er du har misforstået vi er modstander de fleste på amino.dk gør det for hjælpe dig , som sagt er det rimeligt relevante kunden forstår dit produkt og det ikke oversælges vi er jo iværksættere alle samme og vi skal hjælpe hinanden på bedste vis http://www.amino.dk/forums/t/57313.aspx

Et problemer som de fleste amino.dk bruger ser de overdrevet overskrifter sammenfattet med en lidt for meget tekst lagt på charme som der er gjort med dette indlæg på amino.dk som tråd starter har startet som vi 2 debattere .

Ved godt de fleste har givet op , da du vidste er eneste der forstår tråd starter dette er meget ærligt vis han ønsker at sælge et produkt på denne portal , vi gør vores bedste , hvordan et indlæg skal laves ikke for overdrevet overskrift sammenfattet med teksten skal der ikke være lidt været skruet op på charme , hvorfor det amino.dk ønsker i hvert flertallet ikke skal fyldes med nyheds overskrifter som høre ekstrabladet eller SE og HØR hjemme

Korrekt nogle kommer med kommentar pyramide spil , med det ligger tæt op ad det på nogle punkter, vis tager som negativt så får 1000 gange negativ igen , vis man tager positivt og tager det med smil og hjælper vedkommen hvorfor ikke pyramide spil , jeg synes dog tråd starter og par andre MLM de fortjener den negative gange det fik , da de ikke modtog det positivt

Husk vis er positive lige vel hvad vender du det til din fordel , jeg har endnu forstået endnu , fra første indlæg imod jer kommer der masse negative fra jer af i skulle have taget det med et smil på læben og sagt ok , vi er bedre end jer , vi kan se positivt på det det kan i ikke .

Din måde fordi en negative i starten skal du svare negativ igen , hvad sker du får negativt tilbage og sådan bliver du ved , prøv i stedet kig på en anden måde svar og atter svar postivt igen lige vel hvad  

Jeg prøver at svare kun positivt og prøver at forklare hvorfor det gik galt , som sagt kig på svarene som bliver givet retur på de negative , det er negative og til allerede side 2 skriver ekstremt negativt , derved rammer tråd starter det bliver mudder kastning , dette kunne udmærket have undgået , vis tråd starter havde set mere positivt på det.

Vis svare positivt uden noget som negativt i indlægget kan være negative retur , med svar positivt tilbage , efter nogle denne taktik brugt opdager du nu kommer bliver lige pludselige positive for ingen kan finde på at svare en negative igen og ingen vis man roser vedkommen og forstår begge synspunkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Vi har ingen vareprøver på pudder, men hvis I er interesseret kan i helt sikkert opleve en PRODUKT præsentation i dit nærområde. Tag og skriv en besked til Brian - alternativt er du velkommen til at kontakte mig hvis I er interesseret i et lidt størrere Make-up Event.

Hej Anne-Dorthe

Du har en kunde i Flemming hvis du gav ham den service som han har brug for nu. I stedet for henviser du ham til selv at finde en lokal forhandler eller vente på ubestemt tid for til noget som han måske slet ikke ønsker og måske heller ikker har tid til, det er ikke god kunde service.

Du kunne nemt finde en forhandler og sørge for at Flemming fik 5 minutters besøg.

 

Hej Keld,

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke ønsker at have Flemming som kunde, tværtimod! Jeg kommer ofte til Sjælland... - men nu er dette ikke min tråd så hvis Flemming ønsker min hjælp for at komme igang med produkterne må han henvende sig direkte til mig - men som udgangspunkt er det vist Brian han henvender sig til.

Mvh

Anne-dorthe - Som gerne kigger forbi hvis nogen måtte ønske det Wink

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)