Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans jeg tager gerne imod kritikken og takker for dit link Smile Nu skrev jeg heller ikke at folk IKKE reagede på parfumeolierne men at det som oftest er den kemiske lim og tilsætningsstoffer der udløser hudreaktion.

Mvh

Anne-Dorthe

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan snakke ''ord'' og meninger så jeg prøver også lige for at udbygge den tendens at overskriften altid skal uddybes helt ned i petitesser.

Din store chance = din store chance hvis du griber den nu. Det vil sige at alle dem der starter senere ikke har en stor chance. Nej det betyder det ikke fordi sætningen bag '' Det kan aldrig blive en dårlig beslutning'' er i fremtid altså har du også en stor chance i fremtiden. Så sætningen må betyde din store chance nu og i fremtiden.Big Smile

Så kan man så stille spørgsmålet hvor ''stor'' er ''stor''. En stor mus er jo lille i forhold til en elefant men musen er bedre til at finde nødder. En store mus er bedre ene den lille mus til at finde nødder, hvis det er samme art (Man må gå ud fra at den har spist mere) Denne regel kan man ikke bruge hos mennesker, med mindre man er sumobryder. Wink

Mht. om du har en stor chance som alm selvstændig, LR forhandler eller i en af de andre mlm firmaer, kommer an på om du spiser nødder, er god til at snakke med mennesker, strippe, sælge dig selv o.s.v. og ikke mindst hvem får du støtte af for at nå dine mål.

En sulten mus finder også nemmere nødder end en mæt mus. Så du skal vælge det firma som du er mest sulten efter. Det er dem der har den største motivation, som få fyldt hele spisekammeret med nødder. Hvis du så samtid vælger en samarbejdspartner, som også er god til at samle nødder, vil der også falde en nød eller to af til dig.

Dagens råd: Se dig om inden du vælger hvilken skov du vil arbejde i.

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

www.happyhourparty.dk forklarer alt det du gerne vil vide. Der er rigtig mange produkter i den kategori Vh Brian OL.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

klikket lige over på din siden det første indlæg er fuldt ud en kopi af en af undersiderne så er det klart du misforstås for lidt af det der står på siden skal man for at forstå indlægget , læse andet på din siden , med du  linket ikke videre

Derfor lav korte facts med hvilken budskab du vil med , links videre hvor der står en større viden

Lav ikke misvisende overskrift eller overdrivelse for overskriften skal selvfølgelige videre formidle en viden , derved vis overdriver nogle steder , forsvinder viden i dit indlæg da der er for mange forvirrende elementer, for hvad er rigtigt eller forkert

Kan godt se kommet lidt skvæt ind , vi skal alle lære af vores fejl hvordan man videreformidler sin viden uden man nok taber kunder

Brian Nielsen:

www.happyhourparty.dk forklarer alt det du gerne vil vide. Der er rigtig mange produkter i den kategori Vh Brian OL.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg læse mig frem til at jeres makeup serie er parfume og parabene fri.

Er det muligt at få en lille vareprøve på en pudder til ansigtet. Jeg er ikke interesseret i at bruge en masse penge, på noget, som konen ikke kan tåle.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Vi har ingen vareprøver på pudder, men hvis I er interesseret kan i helt sikkert opleve en PRODUKT præsentation i dit nærområde. Tag og skriv en besked til Brian - alternativt er du velkommen til at kontakte mig hvis I er interesseret i et lidt størrere Make-up Event. Vi kommer i nærmeste fremtid også til Sjælland.

www.kosmetologerne.dk

Mvh

 

Anne-Dorthe

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Fatter overhovedet ikke dit svar , men det kan godt være han har lavet en stave fejl i overskriften , for som jeg kan læse den din store chance grib den nu , det kan aldrig blive en dårlige beslutning , forstår jeg som både lette penge og det er sidste chance

 fordi sidste chance betyder = sidste chance

Det er lige præcis det jeg mener. Der står IKKE noget om lette penge eller at det er SIDSTE chance.

Der står, at det er din STORE chance - og at du skal gribe den nu, betyder IKKE at det er SIDSTE chance.

Lige meget hvordan du vender og drejer den overskrift, så siger den ikke noget om hurtige penge. Det er noget du selv lægger i overskriften.

"Det kan aldrig blive en dårlig beslutning", ser jeg på således: at selvom du måske ikke får succes med selve forretningen og tjener masser af penge - så har du STADIG fået noget ud af det, i og med, at du får adgang til at købe produkter til engrospris, samt adgang til diverse rabatordninger + du får varer for dit indskud.

Alt det negative du lægger i den overskrift står der intet om.

Men jeg forstår godt hvad du mener - og jeg synes også selv de store forgyldte MLM-overskrifter og løfter er lettere irriterende. Jeg mener dog ikke, at denne er en af dem - selvom der selvfølgelig er skruet lidt op for charmen. Wink

Til gengæld synes jeg, at han forklarer konceptet rigtig godt - og med mange fakta, som du selv så ofte efterlyser.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Fatter overhovedet ikke dit svar , men det kan godt være han har lavet en stave fejl i overskriften , for som jeg kan læse den din store chance grib den nu , det kan aldrig blive en dårlige beslutning , forstår jeg som både lette penge og det er sidste chance

 fordi sidste chance betyder = sidste chance

Det er lige præcis det jeg mener. Der står IKKE noget om lette penge eller at det er SIDSTE chance.

Der står, at det er din STORE chance - og at du skal gribe den nu, betyder IKKE at det er SIDSTE chance.

Lige meget hvordan du vender og drejer den overskrift, så siger den ikke noget om hurtige penge. Det er noget du selv lægger i overskriften.

"Det kan aldrig blive en dårlig beslutning", ser jeg på således: at selvom du måske ikke får succes med selve forretningen og tjener masser af penge - så har du STADIG fået noget ud af det, i og med, at du får adgang til at købe produkter til engrospris, samt adgang til diverse rabatordninger + du får varer for dit indskud.

Alt det negative du lægger i den overskrift står der intet om.

Men jeg forstår godt hvad du mener - og jeg synes også selv de store forgyldte MLM-overskrifter og løfter er lettere irriterende. Jeg mener dog ikke, at denne er en af dem - selvom der selvfølgelig er skruet lidt op for charmen. Wink

Til gengæld synes jeg, at han forklarer konceptet rigtig godt - og med mange fakta, som du selv så ofte efterlyser.

 

 

 

Aldrig en dårlige beslutning betyder = pengene kommer lettere her end andre steder , derved lette penge

jeg er forvirret over indlægget da der bliver blandet samme med overdrivelser og fakta , derved ved jeg ikke hvad jeg skal tro

din store chance er normalt ikke noget der er ved blive for en stor chance , kan godt blive dårlige beslutning vis tager den senere end nu , med er forvirret over tråd starter indlæg , det giver ikke mig nogen mening

nok hørte sådan overskrifter meste hjemme på ekstrabladet.dk de har vane at overdrive lidt vildt i overskrifter så lavt skal amino.dk ikke synke for så bliver tråden bare muder kastning hvordan man tolke sammensat tekst hvad er fakta og lidt overdrivelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Aldrig en dårlige beslutning betyder = pengene kommer lettere her end andre steder , derved lette penge

Hvor får du det med de lette penge fra???

Det var præcis det jeg mente i mit første indlæg: Du overfortolker teksten - fordi du har læst for mange af de dårlige MLM-indlæg.

Men du kan da ikke ud af den blå luft bestemme, at "Aldrig en dårlig beslutning" lige pludselig betyder "Lette penge".

Du bliver da nødt til at sammenholde det med resten af indlægget. Og her skriver han heller ikke noget om lette penge.

Tværtimod skriver han jo - at du kan OPBYGGE en forretning, men at du i så fald skal arbejde seriøst i mindst 12 måneder.

Så jeg spørger igen - hvor får du det med de lette penge fra?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Aldrig en dårlige beslutning betyder = pengene kommer lettere her end andre steder , derved lette penge

Hvor får du det med de lette penge fra???

Det var præcis det jeg mente i mit første indlæg: Du overfortolker teksten - fordi du har læst for mange af de dårlige MLM-indlæg.

Men du kan da ikke ud af den blå luft bestemme, at "Aldrig en dårlig beslutning" lige pludselig betyder "Lette penge".

Du bliver da nødt til at sammenholde det med resten af indlægget. Og her skriver han heller ikke noget om lette penge.

Tværtimod skriver han jo - at du kan OPBYGGE en forretning, men at du i så fald skal arbejde seriøst i mindst 12 måneder.

Så jeg spørger igen - hvor får du det med de lette penge fra?

 

jeg ser det ekstrem tydeligt det er lette penge nu der står , det kan aldrig blive dårlige beslutning korrekt der står 12 måneder men det er da også ekstrem kort tid i et normalt forretnings liv vis skal opbygge en forretning og den giver overskud godt overskud og allerede der har en god forretning

Man læser hvad der står  både i overskriften sammenfattet med det står i teksten , man tolker hvad der står i teksten , man læser en teksten og tolker hvad der står i den

jeg mener en dårlig beslutning , betyder det er lettere penge end vis du startet så mange andre erhverv så det er ikke bare taget ud ad den blå luft

Der skal ikke være nogle overdrivelser i et indlæg så nogle bage efter bare kan komme sige du overfortolker så bliver tråden den rene mudder kastning , derved skal en tråd starter  ikke komme med en forvirrende tekst både i overskrift og indlæg derved er der  ikke noget der kan overfortolkes .

Dog fatter jeg ikke rigtigt dig , altså dine forklaringer jeg tror dog du mener det ikke kan tolkes som lette penge , med det er jeg uenig i og du har ikke overbevidste mig i din mening i de forklaringer du har givet i tråden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)