Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker hosting i DK?

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gætte at de skal have mellem 5 og 10.000 om måneden for at holde en server kørende med al drift og opdateringer.
Du må gerne smide den pris du får tilbudt, her i tråden når du har den.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
heftigt!

 

havde regnet med max 3k til server - nu må jeg se hvad det bliver til

 

måske jeg bare skulle nedgradere til nogle vildt aggressive hamstere?

 

 

........prøver lige de her mondo drenges priser også

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Selve den fysiske hosting er jo ikke den største udgift i dit tilfælde, medmindre du trækker oceaner af trafik, det er arbejdstiden der skal bruges på at holde maskinen opdateret der koster mest.

Alternativt skal du overveje et andet sted at hoste dine ting, kvaliteten kan nemt være lige så god, eller bedre hos mindre firmaer, og prisen er nok en anden. Du behøver jo måske heller ikke en hel fysisk server fra starten af, som du selv er inde på.
Der findes jo også virtuelle servere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du køber hosting hos Telia eller Tele2, får du også bunker, diesellager til 2 års drift unden hjælp udefra, og i - hvert fald med Telia - direkte opkobling på backbone af en af verdens største IP carriers.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for anbefalingen Dimitri :)
Vi har hverken kamphunde, betonkælder eller hamstre, men jeg mener bestemt vi kan tilbyde nogle af landets bedste faciliteter, som i øvrigt patruljeres regelmæssigt af et vagtværn. Du kan læse mere om faciliteterne under datacenter på vores webside.

Du er velkommen til at smide en mail eller slå på tråden hvis det kunne have interesse.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-02-2007 13:37:45 Forfatter: AndersSaugstrup Hvis du køber hosting hos Telia eller Tele2, får du også bunker, diesellager til 2 års drift unden hjælp udefra, og i - hvert fald med Telia - direkte opkobling på backbone af en af verdens største IP carriers.

 

hmmm kan intet finde om hosting hos de 2=er hermed fravalgt!

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune

 

I smager da lidt af hund :-)

 

jeg smider lige en telefon efter om lidt!

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
For ikke lige at køre af sporet vil jeg lige understrege hovedargumentet....dette ER en sag om namedropping overfor mine kunder!

De vil helt sikkert spørge ind til min host da de får massive mængder af trafik der skal igennem systemet - og intet giver vel mere sikkerhed end en kendt host?

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dem her : http://rackhosting.com/dk/  har vi kanon god erfaring med, super service, super priser og rigtig gode svar tider når det handler support.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte helt at nævne PIL før, de har også et rigtig godt ry i branchen og er nogle flinke folk :-)

Dem finder du her: http://www.pil.dk/

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)