Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS hosting af ASP.NET application

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil høre om der er nogen som kender et godt og nogenlunde billigt sted (ca. 200,-/måned) man kan få en VPS server der kan afvikle asp.net. 

Grundlæggende har jeg ét web site og mange MySql databaser, hvilket jeg ikke går ud fra er et problem på en VPS server.

Desuden får jeg også brug for at kunne sende mange e-mails af gangen (i nogle tilfælde op til 1000 stk.).

Hvis nogen kan hjælpe mig med ovenstående vil jeg sætte rigtigt meget pris på det.

PS. Der må gerne være nogenlunde svartider i forhold til serveren.

Mvh 

 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Står du selv for driften af VPSén ?

 

/Brian

 

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidste ikke at der var mulighed for at stå/ikke stå for driften selv, så er lidt i tvivl hvad det indebærer?

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sætter du den selv op med webserver, mailserver, database server mv. ?

 

/Brian

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Hej alle,

Jeg vil høre om der er nogen som kender et godt og nogenlunde billigt sted (ca. 200,-/måned) man kan få en VPS server der kan afvikle asp.net. 

Grundlæggende har jeg ét web site og mange MySql databaser, hvilket jeg ikke går ud fra er et problem på en VPS server.

Desuden får jeg også brug for at kunne sende mange e-mails af gangen (i nogle tilfælde op til 1000 stk.).

Hvis nogen kan hjælpe mig med ovenstående vil jeg sætte rigtigt meget pris på det.

PS. Der må gerne være nogenlunde svartider i forhold til serveren.

Mvh 

 

Er det ligegyldigt, hvor VPS'en fysisk hostes? Hvis ja, så er der masser af gode tilbud at finde hér:

http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=104


Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Som udgangspunkt vil jeg helst slippe for at rode med opsætning af programmer (mysql server, kontrolpanel osv).

Det betyder ikke så meget for mig, hvor den står men svartiden skal helst ikke være alt for høj.

Jeg prøver at tjekke de angivne links ud, og hvis andre har nogen kommentarer vil jeg meget gerne høre dem :-).

Mvh

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco Iris:

Jeg har været inde og se lidt på siden men det ser ud til at man kun kan have omkring 4 databaser. Jeg vil få bruge for mange flere da, hver kunde har sin egen database.

Kasper:

Det ser godt ud men jeg synes det er lidt uoverskueligt og jeg ved ikke, hvad der er vigtigt at gå efter, hvilke af stederne der er gode osv.

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, efter at have undersøgt lidt mere. Det ser ud til at det ikke er alle steder der f.eks. er operativ system på. Så min kravlist ser sådan ud:

Need to have:
Windows server 2008
Kontrolpanel (f.eks. plesk etc)
Mulighed for at oprette ubegrænset antal MySQL databaser (eller ihvertfald mange)
Mulighed for ubegrænset antal subdomains
Backup af al data min. 1 gang om dagen

Jeg havde indtrykket af at når mankøber en VPS så får man i princippet en ren windows maskine som man kan installere på, hvad man vil. Så i princippet kan jeg vel bare selv installere en MySQL server så har jeg root login og kan oprette alle de databaser jeg vil (derfor undrer det mig at der nogen steder er begræsning på dette?)

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Kasper:

Det ser godt ud men jeg synes det er lidt uoverskueligt og jeg ved ikke, hvad der er vigtigt at gå efter, hvilke af stederne der er gode osv.

En fully managed VPS-løsning med ubegrænset antal mysql-db'er bli'r nok svær at finde til omkring 200 per måned. Dels koster en Windows-licens penge, dels koster pro-kontrolpaneler noget i licens.

Skal det partout være en VPS? Kunne en stor reseller-løsning ikke være ok?

Det billigste, jeg har kunnet finde, fra en udbyder med et ok ry koster 39 euro:

http://eurovps.com/eng/vps/managed_windows_vps/


 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)