Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette selskab startede d. 22 juni 2006, og er grundlagt af en dansker som har arbejdet
med MLM i over 11 år, og han været en af de hurtigste indenfor LR og ACN.

Han bestemte sig for at sælge tøj istedet, hvilket er blevet til at man kan spare 30%
på mærker som, Miss Sixty, Energie, Solid, Replay, Hummel Fashion, Carnét,
Noa Noa, Miss A:ttitude, Deluca, 4 You, Friis & Co, og mange flere.

Mener du, at du har hvad der skal til for at bygge en kæmpe forretning, og vil du se
branchens bedste bonusplan, eller er du bare træt af at høre om de sædvanlige firmaer
som alle kender, så kontakt mig for yderligere information.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-02-2007 23:47:23 Forfatter:perpost Dette selskab startede d. 22 juni 2006, og er grundlagt af en dansker som har arbejdet
med MLM i over 11 år, og han været en af de hurtigste indenfor LR og ACN.

Han bestemte sig for at sælge tøj istedet, hvilket er blevet til at man kan spare 30%
på mærker som, Miss Sixty, Energie, Solid, Replay, Hummel Fashion, Carnét,
Noa Noa, Miss A:ttitude, Deluca, 4 You, Friis & Co, og mange flere.

Mener du, at du har hvad der skal til for at bygge en kæmpe forretning, og vil du se
branchens bedste bonusplan, eller er du bare træt af at høre om de sædvanlige firmaer
som alle kender, så kontakt mig for yderligere information.


 

Er det Ib Lauge der står bag...?

 

Fortæl HVORFOR du mener vi skal være en del af konceptet - hvilke kriterier er opfyldt for at selskabet bliver en succes og kan tage markedsandele fra de eksisterende (og i grunden ikke særligt "store") danske netværks-selskaber der handler med tøj...

 

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej han hedder ikke Ib Lauge, men John Troelsgård.
Han var med i ACN og byggede et team på 6871 repræsentanter på 24 måneder.
Det er en af grundene til at man skal være med. Jeg har før deltagede i MLM koncepter,
men har aldrig fået succes før nu. Og det er pga jeg får den hjælp der skal til.

De mærker vi sælger, er der ikke andre MLM selskaber der sælger. Det er deres egne
produkter, og det er som regel ikke tøj til unge mennesker.
Vi har tøj fra str. 24 til str. 60 og vi får børnetøj i løbet af i år, fra str. 0 år.

Lige nu arbejder vi på at få Diesel og Gstar ind. Det er ikke sikkert at det lykkes,
men man har jo lov at håbe.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
John Troelsgård er det ikke ham der solgte kopivarer?? og var på tv2?
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Han blev beskyldt for det, men der var ikke hold i det. Det var parallel import,
hvilket er tilladt indenfor EU. Det der står på nettet er løgn, men jeg lader mig ikke
skræmme af ammestue historier, når jeg kender sandheden.



Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok han har ellers betalt en erstatning for at have solgt ulovlige varer...
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er der som sagt ingen hold i, men han har valgt at lade sagen ligge,
for den slags kan trækkes i langdrag, og vinder man over en avis,kommer det ikke til
at stå nogle steder alligevel. Folk kan tro hvad de vil, men jeg ved at det ikke passer.
Han solgte ægte varer til billig penge, pga han lavede parallel import, og det gik de danske
forretninger amok over, fordi de har klausul mod hinanden, at de ikke må sælge dem
billigere, så de gik imod ham og fik smidt en løgnehistorie på gaden.

Men som jeg ser det, hvad har man at miste i et koncept som er perfekt skruet sammen,
og helt nyt, i forhold til alle de andre koncepter der er i DK.
Hvis man ikke tager en chance i livet, hvor når man så hen? Det er et spørgsmål om,
hvilke drømme man har, og hvordan man har tænkt sig at opnå dem.



Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Interessant eftersom at der ifølge advokaten for de firmaer der er blevet kopieret Jeppe Brogaard Clausen er der indgået et forlig hvor John Troelsgård har betalt... Lyder mere som han har fortalt dig en god historie...
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke klausuler de danske butikkerhar mod hinanden??


Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at John ikke har betalt en krone, det er en historie de har fundet på,
for at forsøge på at få ham ned med nakken, og det ved jeg passer.
Butikkerne har den klausul at de ikke må sælge varer til mindre end den pris der er fastsat
fra de danske importører. Så hvis John kan få varerne uden om dem, og sælge dem billigere,
mister de jo omsætning, og nu ligger det sådan i lille DK at man jo ikke må gøre noget
som de andre ikke gør. Det er jo imod janteloven.Den lever i bedste velgående i DK,
men den findes ikke i Trendworld som MLM selskabet hedder.

Jeg ved at firmaet virker og at det har alt på det rene, gennem revisorer og advokater,
så jeg har intet problem med at formidle forretningen videre til andre, og få mig en
indtægt der er værd at leve af.

Jeg læste i en tråd her på siden om ACN, som blev beskyldt for at være pyramidespil
i australien, men det betyder vel ikke noget, for det er jo amerikansk og de folk kender vi ikke.
Men derfor vælger mange jo at arbejde med det alligevel.

Trendworld er et fedt koncept, og john har lært mig mange ting om MLM,
og jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg er startet.

Spørgsmålet er, vil DU være med til at få Trendworld på verdenskortet???? 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Den klausul er jeg ikke stødt på i 13 i tøj branchen... hos tøjeksperten, Mr kæden, kaufmann og indkøbsafdelingen i magasin...

Og der er ikke nogen klausul det er iøvrigt også ulovligt at diktere priserne...

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)