Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :


 Min historie i Trendworld startede med, at en ven misbrugte min tillid, fortalte mig slet ikke hele historien, og fik mig gradvist manipuleret til at tage med. Jeg er blevet presset til at underskrive endnu en kontrakt, hvilket betyder, at jeg er endt med at være dybt involveret pengemæssigt. For 47.000 kr. Jeg er blevet fortalt en masse gode historier og jeg har slugt en masse gyldne ord. Men da tingene kommer op på overfladen, og det bliver klart, hvor uforsvarligt det hele er, kan jeg ikke finde forståelse for sagen nogen steder. Hverken hos min daværende ven eller John Troelsgaard. Jeg  får kun nogle tåbelige alternative tilbud.


 Der er mange mange flere detaljer i denne sag, som jeg ikke vil afsløre endnu, men da ingen af de involverede parter tilsyneladende kan se det moralsk forkastelige i denne sag (eller vil se det, rettere sagt) overvejer jeg at offentliggøre min historie.


 Det kunne bl.a. være interessant at vide,


- Hvor meget af Trendworlds omsætning der bygger på opstartere (virker til at være rigtig meget)


- Hvor mange repræsentanter i Trendworld der er seriøst aktive


- Hvor mange der bliver involveret pga. manglede information  (jeg er en af dem)


-  Hvor mange der virkelig føler for det og ikke bare søger at involvere andre pga. egne interesser


Mvh.


D.


Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt nærmere om hvad du reelt set har fået for dine 47.000??

 

Jeg kan godt hjælpe dig lidt med nogle svar på dine spørgsmål, men det bliver ikke herinde.

 

 

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per!

 

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere om  Ganoexcel produkterne.

Kan jeg få noget mere information om dette?

 

Mange hilsener

kenzo

Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Jeg vil gerne lige komme med nogle oplysninger om den kære John Troelsgaard som nu hedder John Cardenas og bor i Risskov,  jeg kan bare ikke advare nok om ham, jeg er hans tidligere svigermor (hvilket jeg bestemt ikke er stolt over).

John har været gift med min datter i ca 3 år, og er lige smuttet fra hende og deres lille søn, og efterladt hende med en mega gæld.

John havde startet firmaet Trendwold sammen med min datter, og har nu kørt det helt i sænk ved at svindle og bedrage og med hans store og gode taleevner at få en masse gode mennesker til at investerer en masse penge i firmaet, og de kan nu alle se frem til at deres penge er tabt.

Det sidste nye er at John  nu har startet et coaching firma under navnet Cardenas Company, som rådgiver mennesker i at leve deres liv rigtigt, det er han godt nok ikke den rette til da han ikke kan styre hans eget liv.

Til slut vil jeg sige at hvis der skulle sidde nogen som har spørgsmål til dette er de velkommen til at kontakte mig og via mig evt at få kontakt til min datter, jeg kan kontaktes på emh@oncable.dk eller 20435250.

Endnu engang vil jeg sige HOLD JER LANGT VÆK FRA JOHN TROELSGAARD / CARDENAS

 

Med venlig hilsen

Else-Marie Hansen

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

team boy.... ved du hvordan LR hænger sammen???

 

grunden til at jeg sprøger er...

 har du 4 teams på 21% og nogle hopper over til et andet... bestyder det ikke de sletter deres forretning...

de vil stadig få deres provision... og jeg er nu sikker på har man først et ben eller team på 21%.... så bliver det kun større... for så er der så mange i det team. at de nok skal udvide deres forretninger...

 

så han er vist  NÆSTEN sikker på at der kommer 4 gange 21% provisions løn ind... hvis nu manden siger at han ikke mener han kan bygge et team mere op... kan man jo lige så godt prøve nået andet.

 

 

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, i al beskedenhed vil jeg nok mene at jeg kender en del til LR.

For det første så er det et faktum at når du først har succes med LR og når det første trin som Teamleder så underskriver du en kontrakt med LR hvor du blandt andet skriver under på at du ikke arbejder med andet MLM, at alle oplysninger du har adgang til via dit sikrede teamlederprogram er klassificerede og at misbrug af disse oplysninger er strafbare osv. osv. Det er en juridisk bindende kontrakt mellem dig og firmaet der sikrer at du varetager firmaets interesser på en sund og seriøs vis. På nøjagtig samme vis som det er tilfældet i de fleste almindelige ansættelseskontrakter ved alle andre firmaer. 
Hvis du overtræder nogle af disse kontraktlige forpligtelser er selskabet i sin fulde ret til at opsige kontrakten og du vil dermed både miste din titel og hele din forretning. Dette vil i hvert enkelt tilfælde blive afgjort af firmaet juridiske afdeling. 
Det er en ganske almindelig juridisk bindende kontrakt der skal sikre at nogle basale spilleregler bliver overholdt.
Hvis der skulle herske tvivl om kontraktens indhold eller gyldighed er du velkommen til at kontakte mig så vi kan arrangere et møde og du kan få lov at læse vores teamlederkontrakt igennem.

 Dernæst synes jeg at det er på sin plads én gang for alle at mane en pæl igennem alle de hurra-historier der dukker op med jævne mellemrum.
Jævntligt hører vi om både den ene og den anden der tjener millioner og atter millioner men keder sig og hopper til noget andet for at gøre det samme igen der eller være med fra starten.

Seriøst MLM har INTET at gøre med hvornår du går igang. Om du er nummer 1 eller nummer 1000 gør ingen forskel, det er din egen energi der afgører din succes. Og i MLM skal der knokles for sagen ligesom med al anden virksomhed.
En af de suverænt dygtigste i LR er en fyr der er gået fra en hobbyindkomst i starten af 2007 på knap 20.000 om måneden til over 100.000 om måneden nu. Han knokler til gengæld også en vis legemsdel ud af bukserne og tager hans forretning meget, meget seriøst og vælger af samme grund at investere en del af hans indtjening på reklame. Han er et forbillede for en masse af os andre der har svært ved at lette røven og få gjort det der skal til. Og det at lette røven og knokle på er netop det der skal til hvis man vil mere end bare have en hobbyindkomst. Nøjagtig som med alt andet man starter op.

Jeg har beskæftiget mig med MLM igennem flere år nu og har efterhånden en del erfaring og tør godt sætte flere kasser øl på at der ikke er nogen hos LR der har sagt farvel til deres forretning mens det gik godt for at gå igang med noget andet. Og som jeg har nævnt tidligere.........JEG GIDER IKKE AT HØRE HISTORIER......VIS MIG LØNSEDLERNE.......................

Mit bedste råd til alle der hører om MLM-hurra-historier..... lad være med at tro på det sagte, bed om dokumentation, og hvis de adspurgte så kommer med ammestuehistorier om at dem må de jf. loven ikke vise, så er de fulde af løgn. På www.forbrug.dk er der en række råd omkring MLM man kan benytte sig af.

Med hensyn til at en linie der er på 21% nok skal blive ved med at være det så er det en gang vrøvl. En linie kan nemt komme på 21% hvis der bare er 3-4 personer der arbejder 10 timer om ugen hver.  Hvis disse personer så lige pludselig stopper af en eller anden grund kan omsætningen godt tage et dyk. Det er jo væsentligt her at bemærke at 80% af alle de mennesker der får et medlemsnummer til LR jo bare er kunder der gerne vil handle billigt ind på LR´s webshop. Så er det jo bare at holde omsætningen oppe ved hjælp af disse kunder og det kræver nøjagtig det samme som ved al anden forretning...opfølgning...opfølgning og atter opfølgning...hvis du glemmer opfølgningen så vil du efter et stykke tid have mistet kunden igen.

Så......SUMMA SUMMARUM........... LR ER PÅ INGEN MÅDE EN "GET RICH QUICK" SCHEME MEN BARE EN ANDERLEDES MÅDE AT MARKEDSFØRE NOGLE BRANDGODE PRODUKTER........... 22 ÅR PÅ MARKEDET, 325MIO EURO I OMSÆTNING, 2 X GAZELLEPRIS* OG 4 X TRIPLE-A* FRA D&B TALER FOR SIG SELV.....       *(I DK)

Jeg vil dog gerne slutte af med at sige at en stor del af det at arbejde med LR er det sociale. Vi har fået fantastiskegode venner igennem LR og en ting er helt sikkert.........HAR DU FØRST ARBEJDET LR MED HJERTET VIL DU ALDRIG HELT KUNNE SLIPPE DET IGEN............

Det blev da til en hel stil..... jeg håber du fik svar på dine spørgsmål..........

MVH

 

Brian Boye

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps... har det selv på samme måde... arbejder selv med amway... og er også selv glad for dette... og har absolut ingen planer om at bytte længere.

 

men vil nu stadig mene at kommer et ben først op på 21%  og den har været sådan i et års tid eller længere... er det vist en stabil forretning der... så der vil gå mange år før det skulle forsvinde, og der vil altid være andre i det team som bliv  diamanter eller hvad vi nu har af benævnelser som vil holde på deres forretning...

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg interessere mig normalt ikke for den her slags tråde, men i det her tilfælde vil jeg blande mig alligevel - Jeg har en veninde og hendes kæreste, som er blevet taget grundigt ved næsen.. Eller har været dumme at skrive under, kan man vel sige..

Man betaler 15.000 kr for at komme med og for disse 15.000 får man en "opstartspakke" som primært består af noget ikke særlig kønt tøj og så skal man inden for en måned købe for 5000 kr tøj..
De fleste af pengene går til en hjemmeside, hvor man får produkterne præsenteret. Alle de varer der bliver solgt på hjemmesiden, afsendes fra trendworlds lager og man får så en lille procentdel af indtægten..

Parellelimport eller kopi skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved, at det tøj de fik, var fra året før og der var en stor del af det, der ikke ville kunne sælges i danske butikker.. og en del kunne findes på udsalg til 30-50 % i andre butikker, så der var ikke de store penge at tjene dér. Nu er jeg ikke selv i tøjbranchen, men hvis der er tale om nyt mærkevaretøj, vil fortjenesten vel også ligge noget over 30 %, når vi ikke snakker udsalg?

Lad os sige at 50 mennesker starter op.. der kommer så til at ligge 50 næsten ens hjemmesider med ens produkter? Ihh sikke mange ting man så får solgt :-) Som sælger skal man selv betale fragten, så lad os sige du får 30 % af 300 kr og selv skal betale fragten.. så skal du godt nok sælge temmelig meget, for at tjene pengene hjem, i sær når du konkurrerer med et par hundrede andre webshops med samme sortiment som dig!

Hvis tøjet er så smart, og han alligevel selv skal opdaterer hjemmesiderne og bestemme hvordan de ser ud, og han selv skal have varerne på lager, pakke og forsende... Hvorfor laver han så ikke bare selv en hjemmeside og sælger det fra?

Da min veninde og kæresten var der henne, gik det faktisk også mest ud på, at fortælle om, hvor mange penge man kunne skaffe ved at få lokket nye med på fidusen.. Det var her der var virkelige penge at tjene..
Ja undskyld mig, men jeg kan ikke se fidusen..
Man skal leve af at sælge tøj og selv sørge for, at få så mange konkurrenter som muligt?

Jeg kunne godt finde på noget andet at bruge pengene på.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nina...

kender intet til det du snakker om... altså firmaet... og syntes også det er virkelig mange penge at skulle lægge...

 men det er nu mange mange flere penge man skal lægge ved at starte sin egen tøj forretning op... så har din veninde prøvet at starte denne forretning op. og kun mistet 15000 kr... er det vel langt bedre end at starte en tøj forretning op og gå konkurs med måske 500,000 kr. fordi hun heller ikke kunne få kunder der.

 du mugger kun over dette, begrund af at det er et mlm system.

 

så jeg kan kun sige til din veninde og dig... hun skal da være heldig hun har prøvet tøjbrancen nu... billigt kan man sige... og det er en svær forretning, stor udvikling, og stor udskiftning af tøj hele tiden...

vi har selv haft en rigtigt tøj forretning før... men fik absolute hurtigt solgt den igen... der er virkelig meget arbejde med det. langt mere end du tror.

 

så jeg kan da kun råde dig og din veninde til måske prøve et andet koncept, med måske nogle andre produkter, se ordenlig efter hvordan bonusplanen virker osv... jeg kan personligt ikke selv li de mlm firmaer hvor man SKAL købe nået selv før man kan tjene penge pr måned, eller hvor man SKAL give et månedsgebyr... det er ikke nået jeg syntes om... men det er der så andre der syntes om... så det i måske skulle var at sætte jer ned, hvad på hvad i forlanger af et firma... hvad firmaet skal kunne gøre for jer, og hvad i skal gøre før i får et par kroner ud af det.

men lige meget hvilken firma i vælger, vil det kræve hårdt arbejde.

jeg er selv med i et firma som hedder amway... nogle syntes det er dårligt firma andre syntes det er godt. men deres produkter som er det vigtigste er virkelig kvalitet. og de sælger sig selv, vil jeg nu mene.. men her er der intet krav om at man skal købe nået hver måned, før man selv får sin bonus. der er intet krav om at du skal gøre så og så... du bestemmer helt og holden selv.... du bestemmer selv om du vil lave homepartys, ud at finde alm kunde, finde andre sælgere, du bestemmer selv..

og så er det jo godt at kunder er gratis at tilmelde. vil man blive sælger ja så har du nogle start pakker som du selv har skrevet om... men dog lagt fra de priser... vi ligger mellem 1000-4000 kr alt efter hvor mange produkter du selv vil have med i første bestilling. så det er rigtigt godt man selv kan bestemme om man vil være gratis kunde, eller vælge hvor mange produkter man vil have første gang. der ud over betaler man intet efter... det bestemmer du helt selv... du har 90 dage til at finde ud af om det er en forretning for dig. er det ikke det, levere du bare tilbage. og så får du alle dine penge tilbage. så det er da nemt.

 men igen vigtigt for jer at finde nogle produkter i kan forholde jer til. og selv kunne sælge videre

 

 

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)