Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Custom kodet spille side incl domæne til salg(incl ALLE rettigheder)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du altid drømt om at få din egen spilleside fuld af gratis online spil så har du her mulighden. Hjemmesiden jeg her sætter til salg tog mig det meste af 4 mdr(fuld tid) at udvikle og gennemteste. Designet er lavet af en proff gaming designer i udlandet og kodningen har jeg selv samt en dygtig php koder stået for. Sitet er bygger op HELT fra bunden, INTET er hente andre steder fra.

Udover at man kan spille på hjemmesiden har man mulighed for at oprette sig som medlem hvor man kan anmode om venskab med andre medlemmer, tilføre sine favoritspil til profilen,  uploade fotos i albummer, tilføje aftaler i en personlig kalender og meget meget mere.

Ideén med at hjemmesiden var udover at tilbyde en masse sjove gratis spil at jeg ville opsøge potentiale kunder men henblik på at sælge banner reklame plads. Vi har derfor udviklet et avanceret banner styringssystem der både giver admin et godt overblik over kørene reklamer hvor også en given annoncør kan følge med(grafiske diagrammer der viser visninger og klik) via et selvstændigt annoncør login.

På dette site er der på ingen måder sparet på noget. Domænet er et super godt *.com spillerelateret domæne der er nemt at huske og også formidle ud. Køber vil modtage ALT materiale der relaterer til sitet (PSD, PHP, HTML filer osv) og jeg vil garantere at jeg ikke sælger kopier til andre på et senere tidspunkt. Jeg gik på et tispunkt i gang med at oversætte sitet til engelsk men blev ikke færdig. Den halvfærdige oversættelse medfølger naturligvis samt 1 års gratis hosting på egen server.

Sitet er fuldt funktionsdygtigt men jeg vil anbefale at man har lidt erfaring med kodning eller om ikke andet kender en der har. Skulle dette ikke være tilfældet er både designeren og koderen der har været med til at udvikle sitet indforsstået med at en fremtidig køber evt kan kontakt dem med henblik på viderudvikling, selvføgelig mod rimelig betaling.

Sitet er udvilket således at dette er fuldt ud søgemaskine venligt med omskrevet url´er, grafik der fylder minium og mulighed for at ændre stortset alt.

Årsagen til dette salg er helt simpelt fordi jeg er tæt på at gået ned med stress pga huskøb osv og simpelthen er nød til at sælge div aktiviteter fra inden det går helt galt. Dette site er ikke det eneste jeg har men det er det jeg har valgt at sælge fra da jeg kan se at det er det site der skal arbejdes mest med i form af markedsføring/ søgemaskineoptimering..

Sitet er pt oppe og køre og har hverken pagerank eller trafik. Det er deri opgaven ligger for en fremtidig køber. Prisen har jeg sat til kr 30.000 eller et realistisk bud. Denne pris afspejler på ingen måder min egen investering af både tid og penge men er fastsat udfra hvad et fuldstændig custom designet site absolut minium koster.

Sitet ligget her og beskrivelsen finder du her.

Peter

PS: Har sat sitet til salg her da Amino Virksomhedsbørs ikke accepterer webshops/virksomheder til salg der endnu ikke har nogen omsætning.

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)