Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Joomla? Wordpress? Eller noget helt andet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer! Smile

Jeg er netop i fuld gang med at sætte min første idé på internettet, men jeg skal først have fat i en webshop!

Mit spørgsmål er om der findes gode og pæne gratise alternativer til en online webshop - Kan man bruge wordpress eller joomla?

Findes der gratis webshop-services eller skal jeg virkelig til at spare op og få en prof. til at kode det for mig? :-)

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan sagtens, med lidt teknisk snilde, sætte din egen shop op i fx Joomla eller wordpress.
Hvis du vil, kan du også se på en af de mere "fuldblods"-webshop systemer som Magento eller PrestaShop.

Mvh
Lars
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla og virtuemart eller istedet for at koble virtuemart på så kig på den Dansk udviklede Redshop, som har en light udgave der er gratis

 

www.opti-web.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig tror på idéen og webshoppen, så vil jeg anbefale dig at at lave din hjemmeside med præcis den webshop du ønsker, også selvom den ikke er gratis.

Du har selvfølgelig mulighed for at lave din egen hjemmeside eller webshop gratis, men jeg vil anbefale dig at undersøge mulighederne for en Magento til din hjemmeside, eller hvad du nu ønsker at benytte.

Det er altså ærgeligt at arbejde i flere måneder på en hjemmeside og så pludselig fortryde man ikke brugte nogle tusinde kroner på at få lavet en ordentlig webshop.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at ville ud og købe en løsning, vil jeg gerne reklamere lidt for mig selv.

Jeg er datalogi-studerende, og har bl.a. stået for kodning og opsætning af shoppen onlineoutwear.dk som sælger billige kvalitets-vinterjakker, softshells, fleece-jakker mv.

Hvis du beslutter dig for måske at ville ud og købe noget, er du meget velkommen til at skrive på lars@ldronline.dk, så kan jeg give dig et godt uforpligtende tilbud :-)

 

Mvh

Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede på den måde at jeg tænkte "Jeg sætter sgu min egen webshop op, det kan vel ikke være så svært!"..

Det blev en magento webshop og alt virkede fint, skide nemt at sætte op osv. 

Og der er sikkert ingen problemer før du vil til at "lavet om på noget" altså lave noget custom halløj, hvilket er meget svær hvis ikke man har styr på programmering osv.

Men du skal være velkommen til at skrive til mig, jeg har nogle gode kontakter du kan gøre gavn af hvis du skal have lavet en billig webshop med design og opsætning osv. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)