Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig et online webinar om passiv indkomst?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med den positive interesse.

@Peter: Jeg agter at tilbyde pladserne til webinaret først til dem der har modtaget mit gratis kursus i outsourcing.

Så hvis du tilmelder dig her vil du i hvert fald være blandt de første der får besked.

Hvis der så er flere pladser til rådighed regner jeg med at opdatere denne post (muligvis med et link til en ny post). Så hvis du abonnerer på denne tråd burde du også modtage opdateringen :) 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger da også gerne med... :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at der er fornuftig tilslutning så jeg tror at jeg går lidt videre med idéen (hvis der er nogen der endnu ikke har stemt er I selvfølgelig stadig velkomne til det... jeg skal nok følge med i tråden ;))

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i at høre om det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er interesseret.
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret - lyder super spændende Smile

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg er bestemt interesseret, har fået meget ud af nogle af dine tidligere indlæg her på amino, så er sikker på jeg kunne lære lidt nyt.

Jeg har stemt gratis. Jeg syntes 50 kr er et mærkeligt beløb, måske bare mig. Gør det gratis eller tag 100 kr el 200 kr, jeg gider næsten ikke logge på min netbank for 50 kr : ) (bare min mening).

Take Care

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, ang. betaling hader jeg selv netbank betalinger og jeg ville nok sætte noget paypal betaling op så man hurtigt kunne betale (hvis man vel og mærke har et visa og ikke et rent dankort).

Men efter at have tygget lidt på det, regner jeg nok med at gøre det gratis. Det er ikke fordi jeg skal tjene på det, jeg vil bare gerne have lidt erfaring med webinaret som medie :) - og hvis man tager lidt grunker for det, er der også større sandsynlighed for at folk dukker op.

Det er jo så'n med webinarer at der er et fast antal pladser, så hvis man tilmelder sig men ikke dukker op, tager man reelt pladsen fra en anden.

Fra Nødebo
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Lyder meget spændende med dit webinar!

Du kan gratis sætte det på eventportalen NewKnowledge.dk, som har andre webinars i forskellige kategorier. Håber at det kan hjælpe dig til at få noget ekstra awareness!

De bedste hilsner,

Brian Viuf Christensen

Fra Nødebo
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hvis du er interesseret i at holde øje med hvilke andre spændende events der udbydes derude, så kan du tilmelde dig vores event-nyhedsbrev.

Mvh Brian, NewKnowledge.dk (eventportal)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)