Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en dyr Husleje????

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har en smule erfaring med, hvad der er for meget at give i leje af et butikslokale? Her er tale om et mindre lokale som før har solgt børnetøj, hvilket også er det jeg ønsker. Der er et kælderrum og mindre kontor til. lokalet er ca. 100 m2. Butikken ligger centralt placeret, men i en lille by uden gågade. Der er dog en del andre butikker i byen bl.a Imerco, Matas, Din Tøjmand osv. Men det er ikke nogen kæmpe handelsby, så huslejen skal jo også være derefter,

Tak for hjælpen

Mange hilsner
Malene
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En dyr husleje er vel en husleje som ligger væsentligt over markedsniveauet for tilsvarende lokaler i samme by?

Hvis du er i tvivl om den pris du har fået oplyst er svarende til markedsprisen, så prøv at undersøg hvad andre tomme lokaler koster i leje.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er faktisk det eneste der er til leje i byen, det er jo en meget lille by :O)

Så skal jeg spørge i nabobutikkerne. Men det er selvfølgelig vigtigt at jeg finder ud af om prisen er rimelig, så det må jeg jo gøre, selvom jeg finder det lidt underligt.
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene:
Det er faktisk det eneste der er til leje i byen, det er jo en meget lille by :O)

Så skal jeg spørge i nabobutikkerne. Men det er selvfølgelig vigtigt at jeg finder ud af om prisen er rimelig, så det må jeg jo gøre, selvom jeg finder det lidt underligt.

Hvis vi skal vurdere om huslejen er for høj eller passende, så fortæl os hvad du skal give for lokalet Smile .

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det var da egentlig en meget god ide ;O)
9000 kr. + forbrug.
Måske det ikke lyder af meget, men som nævnt er det en lille by uden en desideret gågade, så prisen skal jo være derefter og det er jeg i tvivl om den er.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at alle alarmklokker ringer hos mig når nogen vil åbne en børnetøjsbutik i en lille by..

Har du regnet på hvad dit kundegrundlag er og hvad du skal have i omsætning for at du har det passende overskud der skal til for at betale dine faste udgifter og en løn så du ikke skal gå fra hus og hjem?

Og derefter om det i det hele taget er realistisk.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg synes det lyder meget dyrt for et kælderlokale i en lille by.  Men for at se hvad priserne er i større byer, kan du søge på google "erhverslokaler + by"

Håber du kan bruge det Wink pøj pøj

 

De bedste hilsner fra Camilla

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla

Ved ikke hvordan jeg fik det skrevet, men det er ikke et kælderlokale, Det er en tidligere tøjbutik og den er rigtig fin indvendig. Den indeholder også en lille kælder/lager.

Mange hilsner

Malene
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Så Anders!!! Det må du ikke skrive. Jeg har virkelig brug for alt den støtte jeg kan få nu. Jeg tror virkelig på det.
Folk spare på alt andet før end de spare på udstyr til deres børn.

Jeg forsøger at regne på det, men det er enormt svært at finde "de rigtige tal" så længe jeg hverken har købt eller solgt noget endnu. Jeg har kun huslejen på 9000 plus forbrug at gå efter. Synes du det hele lyder helt hen i hegnet?
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg må indrømme at alle alarmklokker ringer hos mig når nogen vil åbne en børnetøjsbutik i en lille by..

Har du regnet på hvad dit kundegrundlag er og hvad du skal have i omsætning for at du har det passende overskud der skal til for at betale dine faste udgifter og en løn så du ikke skal gå fra hus og hjem?

Og derefter om det i det hele taget er realistisk.

Lige præcis, anders! - Der skal laves en del penge, før bare udgifterne er tjent hjem. Lige en børnetøjsforretning er hård, og så tror jeg slet ikke på det i en lille by.

Nu kender jeg kun prisniveauet i det mørke jylland, men her  vil prislejen være meget høj - Jeg ved jo ikke hvor du selv søger.. Så faktisk lige i går at man kunne leje en butik på gågaden i Viborg til 8000 kr. (Formentlig plus moms forbrug mv.) - Så mon ikke prisen er for høj?


Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)