Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med et bud på SmartSaver.dk - Fantastisk koncept, domæne og identitet!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er projektet blevet solgt?

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Jeg synes i har et super koncept - jeg har ikke tjekket konkurrenter osv. 

 

Jeg har desværre ikke tid og ressourcer til at springe på projektet. 

 

Jeg går udfra at manglen på kapital kan være årsagen til at i gerne vil af med "Barnet". Hvorfor ikke istedet lede efter interesserede og aktive investorer, der i fællesskab med jer kan bringe Smartsaver videre. 

 

En sidste ting. Med det arbejde det ser ud til der er lagt i projektet virker 20.000 kr. utrolig billigt!!!

 

 

Med venlig hilsen 

 

Christoffer

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Hej,

Er projektet blevet solgt?

Mvh Alexander

Hej Alexander,

SmartSaver er under salg, men der er endnu ikke underskrevet noget, så du kan lige nå at være med, hvis du skulle være interesseret. 

Vi har også haft siden/konceptet til salg her http://www.websitesalg.dk/annonce/smartsaverdk--fantastisk-koncept-domaene-og-identitet-253 hvilket har givet en del henvendelser.

Du er velkommen til at stille uddybende spørgsmål her i tråden eller sende en mail til info@smartsaver.dk, så skal jeg besvare dem hurtigst muligt.

God dag,

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Meier:

Hej Kenneth

 

Jeg synes i har et super koncept - jeg har ikke tjekket konkurrenter osv. 

 

Jeg har desværre ikke tid og ressourcer til at springe på projektet. 

 

Jeg går udfra at manglen på kapital kan være årsagen til at i gerne vil af med "Barnet". Hvorfor ikke istedet lede efter interesserede og aktive investorer, der i fællesskab med jer kan bringe Smartsaver videre. 

 

En sidste ting. Med det arbejde det ser ud til der er lagt i projektet virker 20.000 kr. utrolig billigt!!!

 

 

Med venlig hilsen 

 

Christoffer

 

Hej Christoffer,

Tak for det - vi tror også på, at det er et fornuftig koncept.

Kapitalen er faktisk ikke et problem - det en den klassiske - manglen på tid! Det er hovedsaglig undertegnet, som må trække stikket. Jeg arbejder som Art Director og med indse, at denne opgave ikke klarer som et "fritidsprojekt".. Desværre! Jeg kunne selvfølgelig satse hele butikken og sige mit arbejde op, men problemet er bare, at jeg er så pokkers glad for mit arbejde ;-)

Mht. prisen, så ligger det nuværende bud på 32.000 kr. som knap kan dække omkostningen til udvikling af den grafikeidentitet. Vi har som sagt om siden til salg andre steder, og har en par som er meget interesseret. Hvor seriøse de er, er jo svært at sige. 

To ting er stikkert - vi holder ord og sælger til højeste bud! (og taber lidt penge, men sådan er det jo som iværksætter)

Endnu engang tak for din tro på konceptet.

Ha' en dejlig dag,

Kenneth

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Jeg har en forbindelse til en der laver mobil apps. og det har jeg sparet 350.000 kr på. ved selv at lave alt forarbejde.. det tager længere tid.. men det er det værd.

 

du kunne ikke tænke dig at slå dig sammen med en måske?? og så få det ud i livet.. jeg har viden,og ikke kun foden men kroppen inde hos mange mange kunder allerede...

 

skriv en privat besked til mig hvis du vil høre mere.

 

Mange venlige Hilsner

 

Emil

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil,

Tak for din besked. SmartSaver er uden salg, jeg jeg desværre ikke har tid til projektet.

Du et naturligvis velkommen til at komme med et bud på pakken.

God weekend
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Pokkers også - køberen var desværre useriøs og sprang fra.

Er der noget her i tråden som er interesseret?

Kom med et bud - jeg er til at forhandle med ;-)

Go aften

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret ja...

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har modtaget et par PB'er - jeg skal nok svare jer i aften eller i morgen, da jeg sidder i møde hele dagen. Beklager ;-)

Ang. prisen - så sprang køberen fra og derfor er der ikke noget konkret. Mindsteprisen er dog 10K derudover er i velkommen til at komme med et bud - enten her eller over PB.

God fredag alle sammen

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jer 3 som jeg har snakket med over mailen, ringer jeg til i morgen. Så kan I få lidt uddbyende informationer om SmartSaver. Pakkens indhold er i tråd starten -mår jeg har snakket med jer, må I sende et bud over PB.

Vi snakkes ved i morgen

Kenneth

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)