Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med et bud på SmartSaver.dk - Fantastisk koncept, domæne og identitet!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre som er med på en mindstepris på 10K - det er ret billigt ;-)

God weekend
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ved at være sidste chance ;-) Hvis du har et bud, skal jeg modtage det inden kl. 21 i aften (16. maj 2011). Du kan sende det som PB eller til info@smartsaver.dk

Tak og god fornøjelse,

Kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HIH

Hvis der skal bydes er det måske vigtig at opdatere med højeste bud, med mindreprisen på 10,000 kr stadig ikke er overgået :)

Søren

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Milner:

HIH

Hvis der skal bydes er det måske vigtig at opdatere med højeste bud, med mindreprisen på 10,000 kr stadig ikke er overgået :)

Søren

Hej Søren,

Jeg har 3 på mailen som alle udmildtbart er friske på mindsteprisen - Jeg opdaterer tråden, hvis der er nogen som byder over og lader jer andre vide.

Tak,

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Milner:

HIH

Hvis der skal bydes er det måske vigtig at opdatere med højeste bud, med mindreprisen på 10,000 kr stadig ikke er overgået :)

Søren

Hej Søren,

Jeg har 3 på mailen som alle udmildtbart er friske på mindsteprisen - Jeg opdaterer tråden, hvis der er nogen som byder over og lader jer andre vide.

Tak,

Kenneth

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Da jeg har stor intersse i smartsaver vil jeg høre om vi kan udskyde auktionen lidt? så vil jeg forsøge at finde pengene til det nemlig.

 

Mange venlige hilsner

 

Emil

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Tarding:

Hej Kenneth.

Da jeg har stor intersse i smartsaver vil jeg høre om vi kan udskyde auktionen lidt? så vil jeg forsøge at finde pengene til det nemlig.

 

Mange venlige hilsner

 

Emil

Hej Emil,

Beklager at jeg først svarer nu, men jeg er først sluppet ud af et lang møde og har hastet hjem for at svare på denne tråd. I bakspejlet, kan jeg godt se at det nok er lidt for forhastet, at køre en budrunde over to dage (specielt når jeg ikke engang selv, kan være hjemme til at afsluttede den! Beklager ;-)

Vi udskyder deadline til på lørdag d. 21 kl. 22 - så kan alle nå at snakke det igennem med deres partner etc.

Håber alle synes det er en godt løsning, så det ikke bliver alt for forhastet.

Go aften,

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nuværende bud er 12.000 kr.

Jeg ved ikke om eventuelt køber fortrækker at være anonyme. Hvis ikke må, personen med det højeste bud, selv melde ind i tråden.

I kan sende bud til mig over PB eller info@smartsaver.dk og så skal jeg opdaterer tråden asap.

Hvis i ønsker at stille yderlige spørgsmål, kan det også gøres her i tråden eller ved PB hvor i også kan få min tlf nummer. Jeg er dog meget travlt mellem 8-18 alle dage og der for er det bedst derefter.

Bedste hilsner,

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen - jeg kan se, at det ikke har været alle over mailen, som har været lige tilfredse med at auktionen er udskudt. Det beklager jeg!

Alle bud kom i går efter kl. 21 og derfor blev der heller ikke fundet nogen realt vinder og en udskydelse er rent faktisk den eneste mulighed jeg har.

Akutionen udløber er lørdag d. 21 maj kl. 22 - hvis der flere der byder, udsættes auktionen med 10 minutter for alle bud efter kl. 22. Det er vel den mest fair løsning.

Jeg vil gerne beklage over for dem, som synes jeg er en idiot, men udskydelsen var udelukkende for at være flink. Her til morgen (var lidt træt i går efter 15 timer arbejde) kan jeg så se, at alle bud er komme efter 21 og der derfor ikke er andre muligheder!!

Jeg annullerer ALLE bud og derfor starter vi på mindsteprisen igen. 10.000 kr.

Jeg fortrækker at i ligger jeres bud her i tråden. Hvis i gerne vil være anonyme, må i sende det som PB eller mail, så skal jeg ligge det for jer asap.


Ha' en go' dag

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

HIH:

Godmorgen - jeg kan se, at det ikke har været alle over mailen, som har været lige tilfredse med at auktionen er udskudt. Det beklager jeg!

Alle bud kom i går efter kl. 21 og derfor blev der heller ikke fundet nogen realt vinder og en udskydelse er rent faktisk den eneste mulighed jeg har.

Akutionen udløber er lørdag d. 21 maj kl. 22 - hvis der flere der byder, udsættes auktionen med 10 minutter for alle bud efter kl. 22. Det er vel den mest fair løsning.

Jeg vil gerne beklage over for dem, som synes jeg er en idiot, men udskydelsen var udelukkende for at være flink. Her til morgen (var lidt træt i går efter 15 timer arbejde) kan jeg så se, at alle bud er komme efter 21 og der derfor ikke er andre muligheder!!

Jeg annullerer ALLE bud og derfor starter vi på mindsteprisen igen. 10.000 kr.

Jeg fortrækker at i ligger jeres bud her i tråden. Hvis i gerne vil være anonyme, må i sende det som PB eller mail, så skal jeg ligge det for jer asap.


Ha' en go' dag

Kenneth

Vil bare lige minde jer om at det er i aften at "auktionen" afsluttes. Jeg har stadig ikke modtaget nogen bud, ved ikke om folk holde inde til senere, men det er altså stadig muligt at gøre en god handel til mindsteprisen på 10k.

God lørdag

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)