Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær døv - lyt aldrig til pessimister

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 positive energi kommer man langt med og negative folk folk tapper ens energi .

Jeg giver dog gerne et godt råd slet dem fra jeres mobil telefon og vær samme med de folk der gør du får fremgang med at satse på det positive i livet , for livet er for kort til at tænke og høre negativ

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Det er lidt ligesom at man trækker kortet jantelov, når nogen siger noget mindre smirende om ens virksomhed, eller projekt. Men er det nu jantelov. Eller er det for at man skal stoppe op i 5 min. og se sit ståsted. At kikke på det man har lavet, og det man skal lave. Som en ven sagde, alle kan stå i lort  til halsen. Nogle vil fokucere på lugten, mens andre vil fokucere på at komme op.

Nu kan man trække flere pointer ud af den simple historier om frøerne - og alt efter hvilken "sandhed" man måler positivitet efter - og for den sags skyld negativitet - så er en af de pointer jeg hiver ud af sådan en historie følgende:

Man skal naturligvis stole på ens egne dømmekraft - ens valg - og gå 100% efter målet - uden at blive "trukket ned" af de negative røster - MEN - man skal naturligvis osse være i stand til at lytte på "negativiteten" og måle den op mod det man har begivet sig udi - har man "valgt rigtigt", så kan man bekræfte sig selv i at de tilbagemeldinger ikke holder vand.

Omvendt skal man heller aldrig være for bleg for at tage imod konstruktiv kritik - hvilket ikke nødvendigvis behøver at have at gøre med negativitet.

Man skal så bare huske at vurdere afsenderen: hvorvidt vedkommende er kompetent til at have en modsat holdning / kompetent til at give konstruktiv kritik.

Mvh.

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)