Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabssystem skal vi skifte til fra Summasummarun?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi har i de sidste par år benyttet Summasummarum og er egentlig vældig glade for systemet og vil meget nødig skifteSad Problemet er dog at vi er nødt til at få et flerbrugersystem så vi kan arbejde med det flere steder fra. Har et par gange "glemt" at få indlæst en sikkerhedskopi fra en pc til en anden og det er egentlig ikke særlig sjovt at skulle rydde op efter. (hvis blot det kunne fungere online - og hvorfor kan det så ikke det?? - så ville vi aldrig skifte)

Nu er jeg ikke den store regnskabshaj så Summa har jeg været glad for, da det er så logisk og let tilgængelig. Så når vi nu skal til at skifte vil jeg meget gerne have noget som ligner det mest muligt og har samme features. Vi bruger enterpriseudgaven og har tillægsmodulerne til elektronisk fakturering samt pdf-fakturaer.

Så hvad vil i anbefale at vi skifter til? Jeg har kigget lidt på Avendo Økonomi og E-conomic. For år tilbage brugte vi Concorde C5 light men jeg husker det som meget besværligt og dyrt, isært pga. de mange tillægsmoduler, men det har jo nok ændret sig siden.

mvh Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

der  er  noget i  gang  som  MÅSKE   løser  lidt  op  for  dit  problem   idet  der  er  opdate   på  vej.  Må  ikke  sige  for  meget  endnu   -   men  du  er  velkommen  til  at  ringe  til  mig   for   at  høre  lidt  mere  om  hvad  der  er i vente.

Det  er  noget  med  at  der  bliver lavet  sikkerhedskopi  HVER eneste gang  du  lukker  programmet  med  et  unikt  dato og  klokkeslet   så   det  vil  være  overskueligt  at  gå  tilbage  til  den  sidste  sikkerhedskopi.   Kombinerer  du  det så  med  at  ligge  sikkerhedskopierne  på  et  virtuelt  drev   som  alle  dine  pc´ere  har  adgang  til  så  er  problemet  med  at  få  fat på  sikkerhedskopien   også  løst.

Så vil   jeg  ikke  sige   mere  på  skrift  -  vil  du   høre  mere   så må  du  ringe  til  mig   for  yderligere

otto b petersen    certificeret  forhandler  af  summasummarum     tlf   283 44 283

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Hvis du skal bruge et alternativ, vil jeg anbefale e-conomic. Det er vi særdeles glade brugere af. Deres support er i øvrigt fortræffelig, hvilket heller ikke er en ulempe. Smile

Mange hilsner,

Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger personligt e-moms. Det er et rigtig nemt program!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal prøve den gratis demo periode af e-conomic, så får du et indtryk af om det er et system du kan arbejde i. Jeg anvender selv programmet på en lang række af mine kunder, da det er meget brugervenligt - og du slipper for at miste data, da de sørger for backup mv.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg kan helt klart stå inde for e-conomic. Der vil du kunne arbejde flere brugere samtidig i programmet, uden at tænke på "sikkerhedskopier".

Inden du vælger e-conomic vil jeg klart anbefale dig at tage et online kursus og prøve en demo. Her vil du kunne snuse lidt nærmere til programmet, og få en ide om det er noget for dig. Begge tilbud er selvfølgelig gratis. Vores support er ligeledes gratis, og her skal du være velkommen til at ringe ind, og få en snak om e-conomic og om det kan løse dit behov.

Skulle du have nogle specifikke spørgsmål til e-conomic, er du selvfølgelig lige så velkommen.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Du er velkommen til at se om der noget du kan bruge på www.start-base.dk

 

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi har flerbrugeradgang, med mulighed individuelle rettigheder for de enkelte brugere.

Du kan oprette alle de brugere du ønsker, uden meromkostning. Der er antallet at samtidige brugere der betales for.

Se mere på http://www.saldi.dk eller kontakt mig på 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været i dialog med Saldi og overvejet dem kraftigt. De har en rigtig god kundeservice, men jeg har ikke prøvet deres regnskabsprogram, men man kan vist prøve det gratis!

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid oprette et gratis regnskab, og føre op til 300 posteringer om året uden omkostning - og uden support. 

Et "rigtigt" regnskab med telefon hotline koster kr. 50,- pr. md, for 1 bruger med max. 1000 årlige posteringer. 

 

 

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)