Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorledes kan de det.... Hjælp Banken siger stop selvom de ikke har tabt penge.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg123.

Jeg har lavet et Aps iflg. de oplysninger og råd som min revisor gav mig ved opstarten ar virksomheden, for jeg spurgte om jeg skulle lave et holding selskab og et selskab under dette holding, med det frarådede han mig at gøre.

Måske man ikke har været rådgivet rigtigt under opstarten, men har måske også accepteret forkerte betingelser for blot at komme igang efter at havde gået ledig 6 måneder uden jobtilbud.

Jeg kan bare ikke rigtig forstå at den som har fået sine penge igennem hele forløbet og som har garantier for resten af tilgodehavende kan trække sig og fordre alt udestående indfriet indenfor 14dg. Så kan de jo ligeså godt melde en konkurs med det samme, men så hæfter de selvfølgelig for omkostningerne i den forbindelse, og det undgår de jo på den anden måde.

Men dårlig moral og udlånspolitik syntes jeg.

Det tager altså bare tid at skubbe en forretning igang igen når den har været lukket ned 8 mdr. og mange af de tidligere kunder har fundet nye leverandører.

Men tidshorisonten er så bare ikke så stor ved dem.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg ser det, skal du fokusere på at få solgt alt fra som ikke er kerne forretningen!

Dvs at alle varer der ikke er relateret til din branche skal du have ud først. + dit lager af vinterdæk. Istedet for at forsøge og sælge 70 paller varer til kr. 1.2 mio eller for den sags skyld kr. 250.000 skal det deles op i meget mindre partier. F.eks. halv eller hel palle, der sælges lynhurtigt på net auktion.

Det kræver selvfølgelig lidt arbejde, at sætte 140 handler op på nettet, men at finde en der vil købe så stort et parti bliver meget svært! Det er langt nemmere og hurtigere, at dele det op og sælge det til højest bydende.

F.eks. kan du sælge gratis på yah.dk og så kunne du smide nogle indlægfacebook og her på amino med link til dine auktioner.

Lige nu skal du ha skaffet cool cash og derfor skal du fokusere på det. Glem alt om, at bankmanden er dum osv.... Nu skal du/I ud over stepperne!

Håber I finder en løsning på tingene

Mvh Kim

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ivrige:
Jeg har lavet et Aps iflg. de oplysninger og råd som min revisor gav mig ved opstarten ar virksomheden, for jeg spurgte om jeg skulle lave et holding selskab og et selskab under dette holding, med det frarådede han mig at gøre

Nu kan jeg ikke spekulere i hvad din revisor har tænkt, men umiddelbart virker det ikke som om at han har tænkt det hele igennem og isoleret dig tilstrækkeligt ved en eventuel situation som den du står i.

Anyway, det koster kun én opringning til Bertil til at starte med og så komme i gang med en rekonstruktion eller anden forhandling. Der er mange muligheder, måske, men det kræver man har indsigt og det tager nogle dage at få et overblik.

Da jeg kan forstå at tingene har været undervejs et stykke tid, så få foretaget den opringning og få et overblik. Det koster penge og kan være det kræver store udfordringer, men kan også være det løfter en byrde fra dig som andre er bedre til at håndtere.

God vind - husk nu at starte processen med et opkald til Bertil IDAG :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg123: Har du et nummer til Bertil, eller hvordan får jeg kontakt med ham?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
En rigtig trist situation. Jeg har set et tidl. indlæg fra dig i slut december fik du den gang sat en frist på fx 3 mdr for få vendt situationen?

Har du prøvet dine levernadører? Fx kunne det arbejdstøjet du har være kurant og de så som en god hjælp og ønsket om et længere samarbejde ville tage noget af det retur?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ivrige:

Hej Lagersalg123: Har du et nummer til Bertil, eller hvordan får jeg kontakt med ham?

Telefon:

98311022

God vind.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)