Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eCool - Indslag fra TV2 om iværksætteri

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da ellers godt nok en spændende opfindelse!

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Det er da endelig utroligt sådan en Ide som eCooL's ide ikke får mere støtte end den gør jeg ser stor potenciale i den "teknologi"

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Spændende indslag!

Jeg tror at en af grundene til det ikke får støtte, er at det er et hul i jorden til 1600kr.. Som det sælges på hjemmesiden nu, er det altså ... Et hul i jorden.. Med en sej "springer op"... Til 1600kr. Til øl.

Problemet er det som man vil sælge til ikke har nogle penge.. De giver ikke 1600kr for et (koldt) hul i jorden.

Så støtten skal vel næsten komme fra velgørende organisationer? Og der er 1600kr RIGTIG mange penge.. Heck, til den pris kan man godt nok redde mange liv! :) 

Men hvis det kunne fremstilles til 30-40 kr: Genialt! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

40-50kr jeg ville personligt gerne give 4-500 kr for sådan en men så skulle der også være en vis form for garanti på den hvis man får smadret toppen af den ved et ordenligt brag af en fest

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Det var nu mere til ulande. En arbejde Inder på en sy-fabrik i de store byer tjener 17kr/dagen når de gør det godt. Heraf er der råd til husleje, sende penge HJEM til familien osv.

Hvis folk der er langt dårligere stillet (altså folk uden ordenligt hus, arbejde, mad), så skal den ned i det beløb for det kan bruges som køleskab.

Til fester? Well - Det er altså svært at slå et køleskab som alligevel kører 24/7.

Hvis man holder udendørs fest (i skoven?) - AWESOME! Problemet er man bare ikke gør det mere end 4-5 gange om året :)  

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener som salg til danmark..

 

 

og hvis de skal have den ned i pris så skal de rykke produktionen ud af danmark. her i danmark er det Extremt dyrt at få produckter så de kan komme så langt ned i pris og tror da heller ikke de er intrasseret i at rive alt op herhjemme for at tage til et 3 verdens land for at starte en producktion op der nede.. men det kan jeg ikke svare på da jeg ikke er dem. jeg er selv ved at starte en lille webshop op med forskellige ting som skal produktion men jeg er da ikke intrasseret i at skulle rive det hele op her hjemme for at få min producktion rykket til et 3 verdens land bare fordi det skal være billigere. så vil jeg hellere beholde prisen for så at vise det er kvalitetsvare til den pris. jeg ved ikke hvad jeg får andre steder men jeg ved hvad jeg får der hvor jeg er igang

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en sjov idé. 

Jeg kan da godt forestille mig at den går rent ind som sjov gadget til en rigtig herregrillaften. Hvor mange mennesker bruger ikke en jetjæger på lækkert have-, bar- og grilludstyr.

Den kunne måske også benyttes til festivals og campingpladser. Derudover kunne jeg se muligheden for salg af eksempelvis salg af kolde øl og sodavand på en varm strand eller andre steder. 

Hvad med til lægesteder i mindre heldige steder af verden. Det er muligt de alle har en generator, men det er vel heller ikke utænkeligt de ikke har. Noget medicin skal jo gerne holdes nedkølet. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En skam der ikke er linket til TV-indslaget på ecool.dk

Det vil nok være en idé at sælge konceptet på en video og sætte den på YouTube.com og forsøge at få folk til at spreder den på Facebook etc. Jeg ville i øvrigt sørge for at oprette en "Side" på Facebook i stedet for kun en gruppe.

En video der viser installation og brug vil helt klart kommunikere idéen bedre. 

Jeg sidder selv med tanken om hvordan i alverden jeg får lavet så fint og dybt et hul og hvor meget energi det kræver. 

Et godt eksempel på hvor meget der skal tænkes på og afprøves før en idé kan slå helt igennem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger måske dumt men hvor er det geniale henne i den ide det er da langt nemmere at putte sine øl i køleskabet?

Preben

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)