Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor flytter jeg til Thailand

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi betaler for en 6/1mbit for bindelse (6 ned og 1 op) men sidst jeg tjekkede download hastighed var det nok nærmere under 2mbit. 

Det er dog hurtigt nok så længe du ikke planlægge at streame live video og den slags. Men vi har også købt hus ca. 5km uden for Hua Hin by. Det kan være at det bliver bedre afhængig af hvor man ligger henne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved du har tænkt over det i flere år at I vil rejse til Thailand. Kommer til at saven dig og alle dine gode råd når I flytter, men heldigvis har vi Skype som vi jo bruger flittigt allerede Wink

men jeg er slet slet ikke i tvivl om at det skal nok gå for jer - nu er affiliate jo ikke det eneste du arbejder med, så mon ikke du har dit på det tørre. Yes

Håber du gir en kop te inden I smutter Smile - Glæder mig til at følge Jer på afstand, så herfra skal I have  Held og lykke - pøj pøj

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også rigtig gerne byde ind med hvorfor JEG tager springet til Thailand. Men sidder modsat jer andre i fast job, oa der gør at jeg lige skal passe på med at udtale mig for meget. Men det skal der nok komme hul på. :-)

Dennis, det er hvertfald meget inspirerende og motiverende at læse din blog. Vi ses jo nok dernede!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BKK:

Jeg vil også rigtig gerne byde ind med hvorfor JEG tager springet til Thailand. Men sidder modsat jer andre i fast job, oa der gør at jeg lige skal passe på med at udtale mig for meget. Men det skal der nok komme hul på. :-)

Dennis, det er hvertfald meget inspirerende og motiverende at læse din blog. Vi ses jo nok dernede!

Ha ha BKK! Ja vi må se at få dig ud af "busken" Wink

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@BKK Jeg glæder mig til at høre din egen historie Smile

@Annette Ja vi skal nok holde kontakten på skype og twitter, du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi inden vi smutter Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! Held og lykke med det, Dennis! Smutter selv til Californien med kæresten, når alt engang er faldet på plads. Glæder mig som et lille barn. Derefter behøver jeg forhåbentlig aldrig at bo fast i Danmark mere. Om ikke andet, så køber jeg et lille hus på Mallorca i nærheden af mine forældre.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det lyder som om du selv har en rigtig god plan Smile

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt :)

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

 

det er godt at sætte sig nogle mål og fører dem ud i livet. jeg har selv boet 1 år i Thailand med min kone og 2 små børn og det var en super udfordring, men man kan godt blive lidt træt af det på sigt :)

 

En ting er at være turrist ( så smiler alle til Jer )

en anden ting er når man er fastboende :)

Thaier har 2 ansigter og det slemme er slemt :)

Men Klima, mad og prisniveauet er jo fantastisk. Jeg ville nok som aldrig også have skrevet bosætte mig lidt væk fra turisterne, dem tror jeg også man kan blive lidt træt af det er jo Thailand I ønsker ikke tykke tyskere :)

Men jeg tager helt sikkert afsted igen men næste gang er det fillipinerne der står for skud.

Men det kræver ligesom dig, at man få bygge økonomi og forretning op først.

 

Held og lykke det var spændende at læse din blog.

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det med at de smiler mere til turister, det gælder vist i alle lande og ikke bare i Thailand.

Men vi kan nok hurtigt blive enige om at der er flere, som smiler i Thailand end der er i Danmark!

 

Held og lykke med Filippinerne, der har jeg jo selv ansatte, så jeg håber at kunne besøge dem og landet i løbet af 2012 Smile

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)