Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 11 ud af 14 (139 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Niels Henriksen:

 

 

Jo..... en iværksætterportal er nok en portal for iværksættere

Det er jo ikke altid at sådan noget giver sig selv, for det hedder jo f.eks møntvaskeri - og det er jo ikke et sted man vasker mønter, men vasker tøj - så, synes det er cool nok at det lige bliver slået ordenligt fast. Big Smile

Det ville ellers være sejt! Et sted hvor man vasker mønter...Skype-Giggle Det er måske værd at overveje, omend det er noget af en niche..

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1529094.ece


Ekstrabladet ville også være med :D

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeg har været her siden starten, og jeg må bare sige, Martin Thorborg mother fucking ROCKS!!!

Hørt! ... og nu vi er ved det, mistede Amino historik tilbage i 2008? Jeg slog nemlig lige op hvor længe jeg havde været her og mit første indlæg ifl. min profil er fra 2008 selvom jeg er helt sikker på jeg har været aktiv siden 2006 :-S

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Han ser da sund og rask ud og det klæder ham at han har tabt sig, det der irriterer mig mest er hans kulør!

Det undrer mig at folk har drejet fokus så meget over på Holger, da budskabet i bund og grund intet har med ham at gøre.

Se nu kommer vi ind på noget af det rigtige.

Det kan undre mig at de fleste af jer udfra denne video vil diskutere Holger og firmastiftelses skat.

Videoen har jo ingenting at gøre med disse emner.

Det som kære Martin prøver at råbe jer op omkring - på sin helt egen og knap så spindoktor kontrollerede måde - er at vi snart lever i et samfund hvor mere end halvdelen af befolkningen enten arbejder for det offentlige eller er på overførselsindkomster. Det betyder derfor at os der tjener penge og derfor skal forsøge den anden halvdel er en minoritet.

Det er derfor vi snart får en rød regering fordi de lefler for den del af samfundet der får penge af staten. Og det er da klart at man vil stemme på dem hvis den røde blok erklærer krig mod "de onde millionære" som efterhånden er alle der bidrager til dette samfund.

Det kan derfor undre at en borgelig regering har vækstet den offentlige sektor og man i dag bruger flere penge på denne og det grimme ord som ingen vil definere "velfærd".

Medierne synes åbenbart at dette er ok, fordi de bruger tid på at bringe nyheder om Holger og X-Factor.

Men det er jo klart. Fordi den store gruppe af mennesker der får penge af staten er jo pisseligeglade med hvor pengene kommer fra! Så længe at pengene bliver ved med at komme og man kan strejke sig til 10% mere næste år.

Næhh... denne gruppe vil bare underholdes og gider ikke tænke på økonomi og politik istedet for at læse dybdegående analyser.

Nåh hvad er min pointe her...!?!

Den er nok at jeg er en smule skuffet over Aminos medlemmer (i hvert fald nogen af jer). I om nogen burde kunne se hvor vores samfund er på vej hen - og hvis jeg kunne lokke lillemor med til Thailand (hvor vi allerede har hus) hele året, så var jeg sgu flyttet for lang tid siden og lille Danmark havde mistet en af de "onde millionærer".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, Rasmus-du har fattet noget af hvad det drejer sig om.


Jeg er overbevist om at vejen ud af moradset, er en ændring af strukturen i dansk politik.

Vi skal pinedød ha en folkevalgt præsident valgt for 6-årig periode ( og helst en go en) der har magtbeføjelser til at sætte de rigtige reformer i værk . Naturligvis i samspil med parlamentet/Folketinget. Men det er nok det eneste der for alvor kan rydde op i skidtet.

Og ja, det er meget udansk med en stærk præsident- and so what?? Folk der som jeg har en passion for politik, og har fået indsigt i hvad der holder dette land nede, vil nok give mig ret i at det politiske GAME ml. rød og blå blok, handler om stemmefiskeri- ikke om hvad er bedst for landet.. Facts of life, my friends.


Sååh- jeg ser ikke andre løsninger end et præsidentembede- gør I?
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hvordan indleder jeg dette indlæg uden at blive misforstået? Det er sikkert umuligt uanset hvilken tilgangsvinkel til det egenlige emne, så fuck det.Smile

Ludvig  Holbergs satire udfordrede det bedre borgerskab,  Jens Jørgen Thorsen  malede Jesus med penis, Nørgård slagtede en hest og fyldte den på syltetøjsglas, Simon Spies havde morgenbolledamer og Mogens Glistrup proklamerede for de skattetyngede danskere, at han havde nul i trækprocent og senere dukkede nogle muhammedtegninger op, som provokerede en hel verden.

Vi har fostret en række fantastiske provokateurs i Danmark.

Nu melder Martin Thorborg sig ind i klubben, eller er det for megen kredit at gi´?

Hensigten helliger midlet. Ingen af de nævnte store provokateurs havde internettet til deres rådighed, Nørgård måtte jo slagte sin hest på Lars Tyndskids pløjemark, og Thorsen male facader samme sted.

Ser vi på eksponeringen, må det give Martin adgangskort.

Som provokateur ramte han os lige i hjertehulen, hvor Holger jo stadig sad, takket være pressen, -så målt på midlet, også bestået, også understreget af, at udtalelserne var optaget på bopælen i Florida af en udlandsdansker med penge på lommen. Det sidste provokerer jo ikke vores store hjerte, men noget, der er lige så effektfuldt, nemlig den del af hjernen, som bearbejder misundelsesgenet.

Holdbarheden? – thjae det afhænger af hovedpersonen selv, men jeg håber at Martin er langtidsholdbar, evnerne er jo tilstede og midlet kender han om nogen.

Samtidig er det betryggende at vide, Martin ikke har nogen planer om at gå ind i politik.

Citat fra Ekstrabladet. ”Jeg har ikke nogen høj IQ og ville ikke kunne klare mig mod politikere i fem sekunder, siger han.”

Beskedenhed er måske en dyd, men den må du fanden galmemig droppe Martin, hvis du vil i det fine selskab, og ingen opfølgningsvideoer for fremtiden, som pressen kan kalde for en undskyldning.

Denne gang handlede det om en forholdsvis ”lille” sag set i det store perspektiv, og det er altid nemmere at holde kæft og betale ved kasse A, men gud forbyde, at alle gør det uden protest.

Jeg byder enhver fremtidig provokation velkommen (næsten) uanset midlet,  for den der har lysten og evnerne –  der nok at tage fat på.

bedste hilsner sören

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er enig med dig, sören. Har hele tiden sagt, at Martins indspark er vigtige for demokratiet i Danmark. Vi har brug for en vagthund, uanset IQ, som råber op, når regeringen trækker gebyrer og afgifter ned over hovedet på os. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Sgu meget flippet.

enigBig Smile

B.H. Sören

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Til Lasse Smith

"Når jeg ser en unge, så ser jeg ikke andet end et ligegyldig afkom.
Jeg er i bund og grund bedøvende ligeglad med børn.
Kommer de til skade er jeg ligeglad og har heller ikke planlagt at få nogen børn." Indifferent

 

"og har heller ikke planlagt at få nogen børn"

Så er der sgu da alligevel lidt retfærdighed til i denne verden -  Jeg takker for dit valg.

Side 11 ud af 14 (139 indlæg)