Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 12 ud af 14 (139 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BZR:
Har hele tiden sagt, at Martins indspark er vigtige for demokratiet i Danmark. Vi har brug for en vagthund, uanset IQ, som råber op, når regeringen trækker gebyrer og afgifter ned over hovedet på os. 

Martins indspark er såment ikke vigtigere for demokratriet end nogen som helst anden, der giver lyd. Hvis vi skal tale om vagthunde - så ville det have gavnet iværksætterne mere at hunden galpede for 5 måneder siden, da afgifterne blev vedtaget.....

Men okay bedre senere end aldrig - måske for Thorborg endnu et eksempel på god personlig branding - fingeren på pulsen har han i hvertfald ikke haft.........

/Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:
Martins indspark er såment ikke vigtigere for demokratriet end nogen som helst anden, der giver lyd. Hvis vi skal tale om vagthunde - så ville det have gavnet iværksætterne mere at hunden galpede for 5 måneder siden, da afgifterne blev vedtaget.....


Henrik Koudahl:
Men okay bedre senere end aldrig - måske for Thorborg endnu et eksempel på god personlig branding - fingeren på pulsen har han i hvertfald ikke haft.........


Du har ret Henrik, fingeren på pulsen har jeg ikke over for alle de tåbelige regler det offentlige pålægger iværksættere. Jeg har to virksomheder jeg forsøger at drive, laver mine videoer, skriver bøger og hjælper mere end 100 iværksættere hver uge, gratis, med deres forretning.

Så nej, jeg har ikke tid og overskud til at sætte mig ind i hvad hver en stempelskubber finder på af nye sindssyge ting.

Jeg tog det op i går, fordi gode Amino'er begyndte at debattere det og jeg på den måde fandt ud af det...

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lige en kommentar.

Man kan mene hvad man vil om måden, tidspunktet m.m. det har været kommunikeret på.
Men budskabet er edderbankemig nået ud til folk.
Det har været i alle landets aviser på forsiden, det her været på flere radiokanaler, det kommer i TV News på søndag som debatoplæg til hvad vi bruger medier til, med førende chefredaktører.
Det har fået næsten 1.000 kommentarer (95% thumps up) på YouTube og sikkert lige så mange sammenlagt på EPN, Ekstra Bladet m.m.

Dertil har det giver rekordbesøg på Amino i går, med 1.000 flere besøgende end vi plejer og dertil 50 % flere oprettede Amino brugere.

Så flere iværksættere er blevet opmærksomme på Amino og får derfor hjælp, flere danskere er blevet opmærksomme på det offentliges tåbeligheder over for iværksættere og det har startet en god diskussion om hvordan Danmark bliver ledet.

Det er sgu da meget godt for "misbrug" af en 3 årig  og 3 1/2 min. på sin iPhone.

Eller?

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Det er sgu da meget godt for "misbrug" af en 3 årig  og 3 1/2 min. på sin iPhone.

Eller?

Det har faktisk overrasket mig, jo. Så tillykke med det :-)

Jeg ønsker ikke at debatere på den måde som du gør i videoen, jeg håber ikke det bliver fremtidens måde at få opmærksomhed og jeg synes også alt muligt andet skidt om det du har lavet der.

Men det har sgu taget røven på mig, og ikke mindst dig selv, at det kom så langt ud. Og ikke mindst at folk taler mere om gode vilkår for iværksættere , end jeg havde troet det ville afstedkomme.

Så der kom sgu noget godt ud af skidtet :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg ønsker ikke at debatere på den måde som du gør i videoen, jeg håber ikke det bliver fremtidens måde at få opmærksomhed.

Jeg kan garantere dig at det ikke bliver fremtidens måde at få opmærksomhed på ... det ér nemlig allerede sådan verden er indrettet, det kan man syntes om hvad man vil, men det ér nu engang sådan det fungerer. Politikerne ved det, og har hyret en hær af spindoktorer, erhvervslivet har indset det og sat karismatiske ledere (som f.eks. Thorborg, Steve Jobs og Richard Branson) i spidsen for virksomhederne ... 

Jeg er bestemt heller ikke selv enig med den måde tingene fungerer på her i verden, men derfor er man nødt til at kende spillereglerne alligevel. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Det har faktisk overrasket mig, jo. Så tillykke med det :-)

Virkeligheden er altid klog - uanset om vi kan li' den eller ej Skype-Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Virkeligheden er altid klog - uanset om vi kan li' den eller ej

Ja jeg skal ikke stille mit ego i vejen for virkeligheden.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Det har faktisk overrasket mig, jo. Så tillykke med det :-)

Jeg ønsker ikke at debatere på den måde som du gør i videoen, jeg håber ikke det bliver fremtidens måde at få opmærksomhed og jeg synes også alt muligt andet skidt om det du har lavet der.

Men det har sgu taget røven på mig, og ikke mindst dig selv, at det kom så langt ud. Og ikke mindst at folk taler mere om gode vilkår for iværksættere , end jeg havde troet det ville afstedkomme.

Så der kom sgu noget godt ud af skidtet :-)

Tak Jimi :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslag til næste uges svedige indlæg: en seriøs snak om postens forsøg på at spænde ben for nethandel i dk... hvorfor skrider politikerne ikke ind når en dominerende virksomhed sætter pakkepriserne så højt... flytter vores store netshops mon til Tyskland... og mister vi mon arbejdspladser...

Der er jo høje forventninger til dit næste emne, Martin ;·)

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Forslag til næste uges svedige indlæg: en seriøs snak om postens forsøg på at spænde ben for nethandel i dk... hvorfor skrider politikerne ikke ind når en dominerende virksomhed sætter pakkepriserne så højt... flytter vores store netshops mon til Tyskland... og mister vi mon arbejdspladser...

Der er jo høje forventninger til dit næste emne, Martin ;·)

....hmmmmm, glæder mig til at se hvem den nye "holger" så måtte være??? Cool

Nogle forslag...??? Big Smile

Side 12 ud af 14 (139 indlæg)