Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så fik jeg ret i den anden tråd... BT prøver at tørre deres manglende fokus af på andre. Og her er det så samfundet, som de åbenbart mener, at dem Thorborg raser imod...

Mig bekendt er det dog medierne, som han raser over... Men EB og BT ændre sig aldrig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Hvordan er dit firma involveret?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kenneth:

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Øhhh nå og hvad så???

De bedste hilsner

Martin

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alle

 

Øhh nå og hva´så...  Altså til video´en, som jeg ikke har set ! og faktisk heller ikke gider se..

Jeg tilslutter mig at det er trist at der nu kommer endnu en skat på erhverveslivet og synes da det er brand ærgerligt. MEN, MEN, MEN......

Hvor lidt vi bryder os om det, så skal der penge i kassen og det skal samfundet betale, hermed også erhvervslivet. og....

>MARTIN...... nogen skal jo betale når de som er modvillige til at betale skatter i DK flytter udenlands. Kender ikke dine grunde til at bo i USA, men ud over klimaet kunne det jo have noget med skatten at gøre. Så når du flytter til USA forsvinder nogen af indtægterne og et sted skal pengene komme fra.....   Lidt ligesom på AMINO, -Bliv PLUS medlem for at få adgang til alt på sitet...

Og som en lille Bonus oplysning, så gider jeg ikke se X-faktor og følger heller ikke med i aviser, på nettet osv.  Synes faktisk ikke rigtigt der er så meget X-faktor over hende der vandt efter at dømme efter hendes sang !.....

Ang. Holger, så tror jeg ærlig talt at den brede befolkning var mere bekymrede for Holger end for skallede 700 kr. som en iværksætter skal af med som startgebyr....

Vi kan jo sætte det lidt i relief: Hvor mange firmaer har Du, Martin startet ? og hvor mange penge har du tjent ? og hvormeget sparer du i skat ved at bo i USA ?

Men ellers så tilslutter jeg mig dit synspunkt omkring statens evne til at påføre erhvervslivet ekstra omkostninger, men metoden og det at sætte det op mod Holger tilslutter jeg mig altså ikke....

(og ja, hvis jeg havde/tjente rigtigt mange penge boede jeg måske heller ikke i DK)

Mange hilsner og God vind

Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Møn:
Jeg tilslutter mig at det er trist at der nu kommer endnu en skat på erhverveslivet og synes da det er brand ærgerligt. MEN, MEN, MEN......

Hvor lidt vi bryder os om det, så skal der penge i kassen og det skal samfundet betale, hermed også erhvervslivet. og....

Jo, men det hænger ikke sammen, at regeringen erklærer støtte til iværksættere, fordi disse skaber jobs, hvorefter regeringen så beskatter iværksættere... Alene administrationen af skatten.

Søren Møn:
Ang. Holger, så tror jeg ærlig talt at den brede befolkning var mere bekymrede for Holger end for skallede 700 kr. som en iværksætter skal af med som startgebyr....

Det håber jeg sgi' er rigtigt, for det er sundere for et samfund, at man interesserer sig for hinanden.

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Martin Thorborg:

Kenneth:


Hej Nichlas Boysen


Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.


/Kenneth




Øhhh nå og hvad så???

De bedste hilsner

Martin



Arrgghh M, den kommentar kan du nå at rette og det synes jeg ville klæde dig.

Ingen kommentar havde været det perfekte.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Og mht afgift på oprettelse af firma så mener jeg at huske at der i min gamle handelsskole bog stod, det koster penge at tjene penge.

Og kan afgiften stoppe nogen, så lad os håbe det bliver alle de useriøse iværksættere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke kunne svare på Martin Thorborgs tanker, men personligt ser jeg bruger af holger som en metafor - Hvis Holger ikke var blevet væk, så er jeg sikker på han havde lavet den præcis samme video, bare med F*** noget andet.

 

Metaforen ligger i af at historien er symbol på vi her i Danmark debattere alt det som IKKE skaber værdi for den enkelte. Det skaber INGEN værdi for mig at Holger er fundet! Det skaber INGEN værdi for mig at Sarah vinder X-Factor, Det skaber INGEN værdi at en eller anden tøs fra de unge mødre har fået sex-lysten igen.

 

Det er desværre bare det befolkningen tragisk efterspørger. Men igen når over halvdelen af den danske befolkning over 18 år får deres penge fra vore fælleskasse, så er der desværre bare et flertal der har brug for at skraber flere penge ind - fordi deres levevej er truet.

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

............og det skaber INGEN værdi for den brede befolkning at der nu skal betales 700 kr for at registrere et selskab.........

Søren

 

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)