Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Møn:

>anders..... du bragte på bane hvad der tilførte DIG en værdi.... jeg oplyste om hvad den brede befolkning får tilført ved at iværksættere (I selskabsform) får ved at der skal betales 700 kr. ? INGEN værdi.....

>Og nej hvorfor skulle der dog forsvinde bare EN iværksætter ved at der skal betales 700 kr ved at registrere et selskab ? start dog som enkeltmandsfirma......

 

Præcis - de 700 kroner skaber ingen værdi. Hvorfor er de der så?

 

Fordi det signalere bureaukrati, og hvis du er usikker, så kan bureaukrati være årsagen til du ikke skaber dit firma.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

g´morgen

(irritrende med to tråde)

For kort tid siden kørte en flok bønder deres store traktorer ind på Rådhuspladsen for at demonstrere mod deres erhvervsbetingelser.

Alt for sjældent laves der et mediestunt i protest mod ikke erhvervsvenlig politik. 

Endelig er der en repræsentant fra erhvervslivet, der laver et længe savnet af slagsen, i form af en megaprovokation, hurra hurra.

Mere hårdtslående provokation er ikke set siden Simon Spies og Mogens Glistrup var på banen.Smile

mvh

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Møn:

>LASSE,,,,,,,    jo jo den med klimaet og oplevelsen ville jeg da også fyre af...... Men igen lur mig om ikke der også er en skattemæssig fordel.....

Og til jer alle, så læg mig ikke meninger til sinde, som i ikke ved noget om....

Som jeg vidst gør helt klart:

Ja, jeg ville også gerne have oplevelsen og det gode klima...

Ja, jeg ville også gerne betale mindre i skat....

Nej, jeg er ikke misundelig på Hr. Thorborg.

Ja, Hr. Thorborg gør det godt

Det må Thorborg svare på og selvom han spare nogen penge, lægger han stadig mere end de fleste.

 

Søren Møn:

TIL GENGÆLD finder jeg det spøjst at flere af debatørerne anser Hr. Thorborg for GUD og blindt tilslutter sig den omtalte video, som rimeligvis støder den almindelige "dumme" dansker der bekymrede sig for Holger, ved Hr. Thorborgs ordvalg og Metaforer... Måske man engang imellem skal tænke sig om inden man taler..... på sigt kunne det jo give bagslag i den brede befolkning at folk i "skattely" udtaler sig med uheldige metaforer...

Prøv at tænke over at denne debat går på holger og ikke på x-faktor kællingen. Ingen bekymrer sig om at Hr. Thorborg kalder hende for en f*cking kælling... så den metafor er såmænd god nok, men hvorfor støde den brede befolkning, hvis du ønsker deres opbakning med at bringe Holger på banen..... x-faktor er et eller andet meningsløst tv-show, som ikke rigtigt har folks personlige følelser involveret, hvorimod Holger bringer folks følelser i spil...

Og hvad er så pointen: Hvis du vil have befolkningens opbakning skal du nok ikke skide på deres følelser....

 

Med venlige hilsner

Søren

Der er forskel på et forbillede og GUD...

Samt Thorborg prøver at få opmærksomhed på iværksætteri i Danmark, så det er vel opnået?

Hvis han havde sat sig ned og på en pædagogisk måde forklaret hvordan økonomien står til, så ville der ikke være særlig stor viral effekt og ideen om man skal holde mund, hvis man kan støde visse mennesker er direkte idiotisk.

I 2011 går vi fra at have flere som tjener penge til velfærden til at der er flere som skal forsørges af staten.
Dette fik 10 sekunders indslag i Nyhederne, dette burde være en priortets nyhed.
Frygten blandt økonomer er at vi ender med 40% skal forsørge 60% af befolkningen + Nordsø olien ikke har mange år igen og iværksættere bliver skræmt ud af landet.
Det gør Thorborg pisse bange fordi Danmark er på mod et sort hul og folk som skaber vækst og arbejdspladser modarbejdes.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel snarere at der sidder en hel generation som har været pusset og nusset af kvinder og helt har manglet det mandlige i deres opdragelse, - så at Paris Hilton, Sidney Lee og nu Thorborg kan få heltestatus ved at bidrage med sååå meget fordi deres fjæs bliver vist på en skærm.

Thorborg er jo ufrivillig morsom på samme måde som Paradise-Amalie der klokker rundt i ordsprogene, fordi denne såkaldt skat på iværksætteri jo overhovedet ikke har nogen relevans i forhold til iværksætteri. Det er et gebyr for at oprette et selskab, - ikke et firma. Selskaber opretter man for at opnå en række fordele, og nøjagtig som man på Amino betaler for Plusabb. for at få nogle fordele på Amino, - er der som sådan ikke noget krav om at skulle betale for at kunne deltage, hverken på Amino eller som iværksætter-opstarter af et firma. 

Det er da muligt at danskerne ikke gider at diskutere de emner som nogle iværksættere finder vigtige, - men det er de da i deres gode ret til. Jeg har på INTET tidspunkt set noget på Amino der er danmarks største iværksætterportal der bare tilnærmelsesvis kunne give MIG håb om at nutidens iværksættere kan bidrage med noget som helst i den retning. Samtlige af de indlæg jeg læser handler om at sælge til eksisterende markeder. Provision er nu affiliate osv. osv., - same old shit i nye pakker.   

Rigtige iværksættere får succes på trods af, - ikke på grund af. Ligesom rigtige drenge m/k der kravler til tops i træet selvom deres mor siger de ikke må.

DET savner vi noget af i danmark - så fuck de 700 kr. Vi tager ansvaret selv, istedet for at tørre det af på vore kreditorer i vores ApS.

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

FEDT Martin.

Tusind tak fordi du så tydeligt kan se problemerne i Danmark og giver så tydeligt udtryk for dem i din video.

Jeg føler i den grad at du har ret i alt, hvad du siger og du har min 100% støtte. Yes

Hvis folk bliver mugne over at høre sandheden, kan jeg kan kun opfordre dem til at se din video 10 gange - eller indtil budskabet trænger ind - whatever comes first - for det kan ikke siges mere præcist end du allerede har gjort det.

GODT GÅET Yes

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt li at se Martins videoer i og med at han siger tingene så direkte som han gør. At han bander meget det er jo bare sådan han er og det har jeg det personligt fint med :-) Martin har fat i noget af det rigtige, da han siger at nyheder hellere vil beskæftige sig med holger og x-faktor. Hva med alle de vigtige ting? De bliver pludselig skubbet til side. Hvad med de danskere der er fanget af pirater?

Forstår ikke al den kritik der har været vi har jo ytringsfrihed i Danmark.
Come on det er en video på youtube... Hvor mange andre mærkelige film ligger der ellers der?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk det kan bringe ham på forsiden fordi han siger sandheden, men det er jo sådan sandheden er altid ilde hørt..

Men ja Holger fyldte alle medier i flere dage, men han er jo fundet i god behold, og rigtigt godt..:-)

Men når man så tænker på den bombe der er ved boligejere i Danmark hvor rigtig mange risikere en rigtig træls gæld resten af livet står det lige et enkelt sted.

Danmark er sådan ingen vil se de sande faks i øjenene, for de gør ondt, så er det nemmere at skrive om Holger, manden uden navn de fandt under langebro, sex i bilen for at rede ægteskabet osv.

Nej samfundet er kørt helt af sporet, og de kæmper med arme og ben for at få folk til at se den anden vej, men når jeg læser i EB at skat og politi har haft en 4 timer lang kontrol på en motor i sjælland for at finde skylderne, de de stolt kan sige de efter 4 timer fik 60 kilo lidt smykker og en 32" fladskærm fra skyldnere, hvor er vi så lige henne..?

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at Martin Thorborg og andre der tilslutter sig det helt urimelige at det nu koster 700 kr. at registrere et selskab skal foreslå politikerne at fjerne dette nye gebyr, samtidigt med at de fjerner dette, kan de jo så passende finde pengene ved at sløjfe diverse tilskudsordninger til iværksættere, såsom 50 % tilskud til rådgivning o.s.v. Er det mon derhen Amino´er og Thorborg vil hen ??????

Den rigtige og seriøse iværksætter tror vel så meget på sin ide at dette kan startes som enkeltmandsfirma uden gebyr.....

Hvis det er for at sikre sig selv økonomisk at man KUN kan iværksætte i Selskabsform, så er de ekstra 700 kr. jo en billig forsikring. Vi tegner forsikringer til ublu priser mod alt muligt andet, -så jeg har svært ved at se problemet ved en engangs-udgift...

og ja, det er mægtigt fint at Thorborg slår et slag for iværksætterne, men som tidligere sagt, så tror jeg ikke hans video giver sig udslag i at hr. og fru jensen tænker, nej det er også for dårligt at iværksætterne nu skal straffes. Men negativ omtale er jo også reklame, -det er bare ikke altid man bliver husket for det egentlige budskab..

Hilsner

Søren

 

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wuuhuuu ja, lad os da hylde dem der råber højest!

Lad nu vær med at påstå, at os der ikke støtter sprogbruget i videoen ikke kan tåle sandheden. Det er virkelig et barnligt argument.

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Intetsigende:

Kenneth:

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Hvordan er dit firma involveret?

Hej Intetsigende

Hvis du ligger mærke til det så står der link og navn på mit firma i min signatur. Og derfor bliver det involveret.

/Kenneth

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)