Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino''er! Dette er min første post herinde, og jeg håber på at få lidt råd af Jer..

 

Jeg har lusket rundt i krogene herinde i en måneds tid, og det er virkelig et kanon forum og folk er utrolig hjælpsomme, det er bestemt et sted man føler sig velkommen... Jeg er selv wannabe-internet-iværksætter :-)

 

Videre til mit spørgsmål

 

Sagen er den at jeg i forbindelse med opstarten af noget netportal ønsker at starte blødt ud med en blog - jeg har tænkt mig at bruge wordpress - så hvilken udbyder skal man vælge? Jeg har tidligere brugt one.com, men jeg synes jeg har læst herinde at de måske ikke var det bedste valg pga. økonomiske problemer...? Kravet til webhotellet er bare at det kan køre wordpress og at det er rimelig billigt. :) Hvad kan I anbefale? Synes der er så mange derude at det er lidt svært, de tilbyder jo mange det samme.. Jeg har overvejet surftown, nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem?

 

Med venlig hilsen

Lasse


Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

Jeg vil da bede dig om at kigge på vores produkter og se om der ikke var noget du kunne bruge, vores system er selvfølgelig fuldt ud kompatible med Wordpress og andre blogsystemer.

Vores hjemmeside er www.vizion.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke one.com har økonomiske problemer, de er nok nærmere blot ved at omdanne fra ApS til A/S.


Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan jo starte i den bløde ende og bruge WordPress.com - det er helt gratis. Og hvis det er et krav at du vil bruge Jeres eget domæne, så kan du nu opgradere din WordPress.com blog til det også (opgraderingen koster penge).

Surftown har jeg brugt i et par år nu og er generelt meget tilfreds med dem. Et par gange har de været lidt hurtigt ude at lukke et par af mine hoteller, men det står jo i kontrakten at de kan, jeg blev bare taget med "bukserne nede". Da det skete var de til gengæld meget konstruktive og imødekommende, så derfor jeg ikke kan være "sur" på dem.

Webhosting.dk har jeg også brugt nogle år, men har du et middel besøgt site (hvad er så middel ?!?), så sker det tit at Webhosting.dk får åndenøde på deres MySQL servere.

Personligt bruger jeg pt mest amerikanske udbydere som fx Dramhost, Site5, Siteground - hvor man får meget for pengene. Eller hvad med din helt egen server på EasySpeedy.com, hvis dét er et krav.
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kunne du prøve www.i123.dk  hvis du vil have et billigt dansk webhotel, jeg har et webhotel der og har indtil videre været fuldt tilfreds. (One.com vil jeg fraråde!!!)

i123.dk har gratis installation af Wordpress - og Joomla!, så kan du altid kaste dig ud i et internet portal baseret i Joomla!

En anden dansk udbyder, jeg har hørt en del positivt om er gigahost.dk og så findes der også en masse udbydere i USA, som også er nævnt her. Jeg har ikke prøvet nogle af dem endnu, men har hørt meget positivt om bl.a. dreamhost.com

Nu du føler du er ved at lægge dig fast på en host, er det måske en god idé at google lidt rundt for at finde ud af hvad folk har af positive og negative udmeldinger inden du beslutter dig endeligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes gigahost.dk også er værd at nævne her :)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-03-2007 08:30:24
Forfatter: lojmann
Jeg syntes gigahost.dk også er værd at nævne her :)


Gigahost er super - billig og masser af plads!

Især hvis det er ok at dit site går ned et par gange om måneden. Heldigvis tager det nogle gange kun lidt over en uge før supporten svarer - men i det mindste tager domæneflytningen ikke mere end et par måneder...

Så kan du leve med det er Gigahost super!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes ikke jeg kan genkende det du beskriver om dem?

Jo, deres support er sløv rigtig nok - men har aldrig oplevet deres servere har været nede?

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
mit ryger i svinget jævnligt = derfor jeg skifter pt.

Så vidt jeg kan gennemskue kører hele hans system på en enkelt database - hvilket øjensynligt betyder at hvis flere laver det samme ryger man af...eller noget

fx hvis man installerer et cms system - så ryger ens DB connection jævnligt...så vil man arbejde med en database skal man nok overveje Gigahost

det er rent personlig observans, andre har måske gode erfaringer - men jeg er rystet over oplevelsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det lyder jo ikke skide godt... Har dog knap 30 sites hos dem, virker perfekt.

Hvilke web-server er du på af deres, de har nogle stykker så vidt jeg ved :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)