Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mine produktionsomkostninger for høje i forhold til ønsket omsætning?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvor stor procentandel skal jeg påregne, at mine produktionsomkostninger på Rhodiumbehandlede sterling sølvsmykker udgør af min samlede omsætning? Modtager meget gerne forslag til, hvordan jeg forhandler produktionsprisen ned hos min sølvproducent i Bangkok. Tak :-))

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dig ned med en god kop te og regn på det.

Det du tjener minus det det koster, er den forskel du kan give dig selv i løn.
Er du tilfreds?

Mht. til hvordan du sænker dine produktionsomkostninger, så er en mulighed at finde andre sølvproducenter, og er de billigere, så fortæl det til din nuværende producent.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Sanne

Jeg forstår ikke helt hvad det er du mener med det du skriver ....  det giver ikke nogen mening når du snakker om samlet omsætning ?.

 

Mvh

Ravn 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Det beklager jeg... Det jeg ønsker svar på er møntet på smykkeproduktion i Thailand. Når man budgetterer, hvordan bør produktionsomkostningernes andel i procent se ud i forhold til det samlede billede af omkostninger? Giver det mere mening? Ellers ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal forklare mig....

Mvh Sanne

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du da selv vurdere, hvis du ønsker et stort overskud, skal dine produktionsomkostninger være lave, men ønsker du fx bedre kvalitet af dit produkt, vil dine udgifter formentlig også være derefter - håber det kunne bruges ;) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Sanne

De samlede omkostninge ved Rohdinering af dine smykker er stort set umulige at udtale sig om da der er en del faktore som er ukendte.  

Rhodium er blevet sindsygt dyr pt. ca. 394 DKK pr. gram (rodium er tungt). Så der skal absolut ikke megt Rohdium til før det bliver ret  bekosteligt, men det vil naturligvis afhænge af den ønskede lagtykkelse du ønsker og smykket samlede areal.

Prøv at forhøre dig hos forskellige leverandøre hvad de skal have for en given lagtykkelse.  og bed dem specificere hvordan de ganrantere den ønskede tykkelse.

HVordan vil du forhindre at de synder med sølv og Rohdium indholdet i dine smykker?

 

Mvh

Ravn

 

Mvh

Ravn

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine undervisere gav mig denne tommelfingerregel:

1/6 af omsætningen skal være produktionsomkostninger.

Resten går så til markedsføring, løn, transport, sælger osv.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jeppe! Det var præcis sådan en form for svar, jeg ønskede. :-)) Har tilsyneladende bare haft svært ved at gøre mig forståelig.... >l< 

Sanne :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Joachim. Tak for din viden.

Jeg sikrer mig via ædelmetalkontrollen i Danmark. :)

Sanne :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov undskyld. Sidste besked var til Ravn. Så tak Ravn!  ;-)

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)