Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kamera til indendørs brug uden brug af blitz?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

 

Tillykke med dit nye kamera. Jeg tror, at det er et rigtig godt valg.

NannaP:
Får helt sikkert også brug for et (mindre) vidvinkel objektiv til mine indretningsbilleder. Er der mon nogen der kan give lidt input til det også???

Tokina 12-24mm har fået utrolig meget ros gennem tiden for sin skarphed. Du kan sikkert finde den til en god pris på den tyske eller engelske ebay.

Jeg plejer at kigge på http://www.photozone.de/reviews for linse-reviews. http://www.dpreview.dk har også nogle rigtig gode reviews, men udvalget er begrænset.

Ang. stativ. Køb det rigeligt højt - såsom det foreslåede Manfrotto 055. Der er ikke noget værre end at stå med et for lavt stativ. Et stativ på 190cm giver dig f.eks. mulighed for at få kameraet helt op under loftet i et normalt rum ved at stille stativet på 3 stole. Det kan give nogle anderledes og spændende billeder.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stativ fra Velbon det er jeg glad for - og så er de ikke så dyre.

 

Held og lykke med fotograferingen...Geeked

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Carsten Olsen:
Ang. stativ. Køb det rigeligt højt - såsom det foreslåede Manfrotto 055. Der er ikke noget værre end at stå med et for lavt stativ. Et stativ på 190cm giver dig f.eks. mulighed for at få kameraet helt op under loftet i et normalt rum ved at stille stativet på 3 stole. Det kan give nogle anderledes og spændende billeder.

Hej Carsten.

Tak for tippet om højden på stativet. Jeg er selv 178cm. så jeg skal helt sikkert have et i en passende højde.

Vil også lige lure på den linse du beskriver.

Endnu engang tak for alle dine fantastiske råd. De har været til en stor hjælp.

:-) Nanna

 

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)