Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop :)

Men som der allerede er nævnt, skal du få ændret faren på den røde knap i check out.
Og så er 5 step ALT for mange.

Onestep checkout modulet til magento, er hurtig tjent hjem igen, så det er bare med at få det installeret

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

>>> Madsen

Jeg har gjort fonten på beskrivelser lidt større (12 px.) - har det hjulpet?

Måske er det bare mig, som har stirret mig blind på designet, men jeg synes det ser lidt mærkeligt ud...!??? Men jeg kan sagtens følge jer i at det skal være større end 11 px.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har hjulpet men jeg ville også gøre h1 til en 17 og så lave den sort. Gråt indikerer at det ikke er så vigtigt mens sort med fed betyder at det er vigtigt. Desuden er der ingen grund til at dine breadcrumbs står med fed. Når du ændrer dette vil det komme til at se godt ud.

God aften.

Madsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel..

 

Flot hjemmeside, pæne farver og ikke for meget fis og ballade.

Man får jo nærmest lyst til at købe noget fra hjemmesiden. Nu har jeg jo en lille på vej, så det kunne være jeg kommer forbi med en indkøbsvogn når tiden er inde :)

Good job

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Madsen>>>

Tror du har ret, det må jeg lige prøve.

Og god aften til dig også - Og tak for hjælpen.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Tak for rosen ;-)

Du skal naturligvis være mere end velkommen i shoppen.

Og tillykke med den kommende lille ;-)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Afslappet design, men stadig meget tillidsvækkende og professionelt. Min bedre halvdel kunne helt sikkert købe sig fattig i dine produkter :o)

Du er dog ikke helt på talefod med søgemaskinerne endnu - Tjek fx. dit organiske søgeresultat for "hammerbræt", som ligger i toppen af Googles side 2.

Hammerbræt i pindsvin design

Brug apostroffer (') til flere ord i ét tag. Relaterede produkter. Afkryds produkter for at lægge i kurv eller Vælg alle. Hammerbræt - Wonderworld ...
www.sundleg.dk/hammerbraet-pindsvin.html - Cached
Samtidig bør du måske også overveje at kaste lidt penge efter Adwords, indtil du fortrængt dine mere erfarne konkurrenter fra Googles øverste pladser.
Send mig evt. en PB, hvis du har brug for lidt gratis hjælp til Adwords.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting til :o)

1) På http://www.sundleg.dk/contacts/ skriver du:

"Så kontakt os ved at udfylde følgende form".

Du mener

"Så kontakt os ved at udfylde følgende formular".

"Form" er enten engelsk eller en firkant/cirkel/xxx :o)

2) Måske "Sundt og sjovt legetøj" er et bedre payoff end "Sundt og godkendt legetøj"?

Jeg forstår din umiddelbare tanke bag valget af ordet "godkendt", men forældrenes tryghedsbehov har du allerede dækket ind via ordet "sundt". Du har i stedet brug for at understrege, at legetøjet ikke bare er sundt/godkendt, men også "sjovt", hvilket unægtelig er et ret vigtigt parameter for legetøj...

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan virkelig godt li jeres koncept. Det mindre meget godt om mit egen. Er dog i hver sin branche. Men syntes det er god stil, og hey jeg er kommende far og har at sammegrund tilmeldt mig til jeres nyheds brev ( også lige så meget for at huske siden navn ;-) 

Jo jeg syntes da endelig også den køre lidt langsom men mit net er pt ikke det bedste heller. Når man skal til melde sig til jeres nyheds brev står der submit syntes ikke lige at det tiltaler mig så meget, og evt så ryk hele nyheds brev feltet lidt mere op, så det ikke ligger i bunden. Jeg ved ikke om det bare er mig, men når jeg finder en unik side / shop. ja så vil jeg gerne læse om dem der står bag, i har lavet et felt der hedder om os. Super fedt men lad det da ikke ligge nede i bunden og rode rundt, det bare min personlig mening ;-)

 

I burde havde gøre så det er muligt at tilmelde sig, jeres facebook side inde fra jeres shop ( Jeg har det nu heller ikke på min egen endnu men det kommer ) men nu har jeg fundet den, og syntes godt om ;-) 

 

Håber i kunne bruge dette til lidt. Jeg kommer nok med mine meninger ud fra en kundes øjne da jeg som sagt selv skal ha barn og godt kunne finde på at bruge jeres shop.

 

Så mega held og lykke med jeres projekt ;-)

 

De bedste Hilsner

 

Mick

 

 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels. Tak for dime gode svar.

Ja, jeg har lavet en lille blunder med form, og det er nu rettet til formular :-)

Det kan godt undre mig lidt at Google, som du viser, vælger sådan en mærkelig beskrivelse til vores produkter. Der er nemlig skrevet Meta-beskrivelse til samtlige produkter. Det undrer mig.

Jeg har også tænkt lidt over det du siger med "Sundt og sjovt legetøj" fremfor "Sundt og godkendt legetøj". Og jeg tror du har helt ret. ordet "godkendt" har faktisk også været en torn i øjet på mig igennem længere tid.

Vi har før forsøgt med Adwords, men det har på ingen måde kunnet betale sig for os da vi ikke var i stand til at optimere det således at kliksne blev billigere.

Så jeg vil da helt bestemt sende dig en PB, gratis hjælp siger jeg da aldrig nej til ;-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)