Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick.

Tak for din feedback. Jeg er glad for at du kan lide siden.

Under samtlige produkter ligger facebook-knappen, hvor man kan trykke "like", og på den måde er man vel tilmeldt facebooksiden...? Men du har ret, der skal gøres mere ud af det. Jeg har også tænkt på at vise nogle tilfældigt udvalgte medlemmer mv. for ligesom at give siderne lidt "liv".

Nyhedsbrevet har du også helt ret i, ligger åndssvagt. Men jeg har planer om at lave et menupunkt som skal hedde "Klub SL", således at nyhedsbrevet faktisk bliver til en klub hvor man som medlem kan opnå forskellige rabatter, modtage nyheder, tilbud, artikler og meget mere. Så der bliver den langt mere synlig.

Endnu en gang tak for din feedback.

Mvh.
Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

 

Lækkert site, med super gode billeder.

 

Webshoppen virker meget troværdig og jeg ville som nybagt forældre da helt klart lede efter din shop.

Ang. hastigheden synes jeg ikke at det er så galt, den er forholdsvis hurtig.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard. Tak for din feedback.

Jeg er glad for at du kan lide siden -og ikke synes den er for langsom :-)

Ha' en god dag.

Mvh.
Daniel

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot overskuelig side.

En lillebitte kommentar: Når man går til bestilling så er "levering til anden adresse" valgt som default. Jeg synes du skal sætte "Levering til denne adresse"  som default så brugeren kan hoppe direkte videre til skridt 3 og springe det irriterende skridt 2 over hvis man alligevel ikke skal bruge det.

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for feedback.

Ja, det har også irriteret mig en hel del. Men jeg har endnu ikke været i stand til at finde en løsning på problemet som fungerer i Magento 1.4.2 - Tror først problemet er opstået efter jeg har installeret "Tilmeld nyhedsbrev" på checkout siden - Men jeg er ikke sikker.

Mvh.
Daniel

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)