Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmesider ????

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 10:15:29
Forfatter: Morten Nüchel
Ja vi har det i et CMS system, dette er fordi at nogle få kunder har et behov for at kunne rette ting selv f.eks. koncert datoer som er aflyste eller varer der er udsolgt. Vi tilbyder at gøre alt vedligeholdelsen men de har muligheden for selv også at kunne rette – Vi anbefaler kunderne ikke at gøre det i det de jo betaler for ydelsen hos os, men vil da ikke nægte kunder adgang så de får det det bedste fra begge verdener.


Når I nu kalder det for et CMS, hvorfor er der så begrænsninger i antallet af sider?

Mht. templates er det en misforståelse i min førte tråd. Jeg skriver om at vi ikke benytter standard skabeloner, er der tale om vores CMS løsninger. Jeg synes det er stærkt kritisabelt at webbureauer bruger samme skabelon til gartneren, revisoren og blomsterhandleren hvor den eneste forskel er at den ene er blå, den anden grøn osv. Vi har 4 designer ansat som sidder og laver designs fra bunden af i photoshop og først når kunden har godkendt dette design begynder vi at lave hjemmesiden. Så den er lavet fra bunden af professionelle designers, og nej det tager vi ikke penge for..

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at se, hvordan dette kan løbe rundt for jer... jeg mener, hvis du har fire ansatte og de alle skal have blot 300.000 om året (som en god designer min. burde kunne hente hjem) og du selv skal have nogenlunde det samme, og dertil måske også en programmør... det kræver ret mange kunder
Men måske du overdrev lidt: http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayProductionUnit.aspx?pnr=1012000274


Mht. brugen af templates har jeg tidligere beskrevet hvorfor det er i kundernes interesse at vise dem hvad de kan få, og især når de kan ændre alt på template´en efterfølgende, så ja du kan få en 100% tilrettet template for kr. 10.000.

Hmmm... de der faste priser kan hurtigt blive en ruin for dig. Jeg kan komme i tanke om flere sider vi har, som er i hel eller devis flash og som kommunikerer med flere database og xml-dokumenter.
En virkelig grim og tidskrævende opgave, men hvis du vil lave det for 10K, så er du hyret... jeg vil dog ikke ind og ligge i jeres CMS, dertil har vi vores eget :-)

Jeg er meget uenig om at ''enhver'' kan opsætte n flash template- dette er simpelthen ikke korrekt. Mange kunder skal end ikke vedligeholde hjemmesider i et brugervenligt CMS system, tror du så de kan sætte en flash hjemmeside op?? Næppe.

Jeg synes du skal prøve at download en template og begynde at arbejde med den så vil du se hvad arbejde der ligger i det.


Det ændrer ikke på, at det er forkert at sælge et template som unikt... med mindre du rent faktisk køber det som den første, og køber det så det ikke kan gen-købes af andre. Men der ligger prisen jo på over 10K danske kr., så det antager jeg ikke du gør



Klart at hvis du bare vil bruge den præcis som den er uden at ændre andet en tekst og foto, ja så kan det være at du måske kan få noget der ligner lidt en flash hjemmeside, men det er jo ikke det vi gør. Vi ændre alt på templaten som kunden ønsker dvs. lyd, effekter, flash overgange, billedegallerier, tekst bokse osv. Prøv at gøre det ved en Monstertemplate, så vil du se at det tager tid og det er den tid vi ønsker kunden skal betale for - rimeligt synes du ikke?


Mht. heksejagt kan jeg da sagtens forstå at mange webbureauer ikke kan lide vores koncepter, da vi tilbyder flottere og bedre produkter til priser langt under deres. Jeg har valgt ikke at svarer på flere spørgsmål i denne tråd i det debatten slet ikke er interessant længere for Aminos bruger, men kun tjener det formål at finde hullerne i osten hos Frihjemmeside.


Næ debatten er nok ikke

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,


Det er ikke fordi jeg ikke gider at besvarer alle jeres spørgsmål, men det her drejer sig nu kun om at få ret og det er min tid slet ikke til.

Du har ret til din mening og jeg til min. Jeg ved ikke hvad dine bevægegrunde er til at blive ved med at lede efter huller i osten. Du ved ligeså godt som jeg at det er kvalitets hjemmesider Frihjemmeside laver, og du kan godt udregne prisen er yderst attraktiv.


Hvordan vi laver business uden at tage mere for vores produkter er vores udfordring, du skriver du har 3 ansatte, vi har 10 ansatte + div. freelancer vi kan sagtens lave god forretning fordi vores kunder er glade for vores produkter og ydelser. Det er jo sådan at behandler man sine kunder godt og giver dem gode produkter til gode priser så handler de igen og igen.


Jeg ved at tråde på Amino rangerer højt på Google hvilket er fint idet alle så kan læse at hvis man vil have en kvalitets hjemmeside til gode priser kan man regne med Frihjemmeside.dk


Mht. CMS er det således at vi har udviklet vores eget CMS system som er ganske unikt på mange punkter men mest i designfasen hvor vi ikke bruger skabeloner men kan frit designe i fotoshop og implanterer det direkte i CMS systemet. Man kan få ubegrænset antal sider men vi har opsat en afgrænsning for vores basis produkt idet mange kunder fejlagtigt tror at det gælder om at have så mange sider som muligt, hvilket ikke er tilfældet.

Jeg er sikker på at tråden ikke stoppe med dette indlæg, men kære iværksætter kollegaer, brug ikke mere tid på dette indlæg idet jeg afslutter med at lave produkterne og priserne tale for sig selv.

 

Flash hjemmeside tilrettet efter template a. la. www.dress-up.nu www.clausians.dk www.jnguld.dk pris kr. 10.000,-

 

CMS hjemmesider designet fra bunden af a la. www.ramila.dk www.jysk-kontrolloer-service.dk www.henripetersen.dk pris for hjemmesiden inkl. fri opdateringer i 12 måneder inkl. webhotel 4.416,-   
 

Så tøv ikke med at kontakte os hvis I vil have kvalitet for pengene.

 

Med venlig hilsen

 

Morten Nüchel

www.Frihjemmeside.dk www.friflash.dk

 


 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 14:36:47 Forfatter: Morten Nüchel

Jeg ved at tråde på Amino rangerer højt på Google hvilket er fint idet alle så kan læse at hvis man vil have en kvalitets hjemmeside til gode priser kan man regne med Frihjemmeside.dk



Mon ikke det er i ovenstående kommentar vi skal finde "humlen" til hele denne tråd?
Det virker mest af alt som et forsøg på at udnytte Aminos effekt i søgemaskinerne til at lave markedsføring .......... rent salgsgas som andre også har nævnt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg ville egentlig ikke gå ind i debatten fordi det hurtigt kan blive til mudderkastning og det gider jeg ikke da jeg mener at alle har ret til deres mening. Men jeg gør det nu alligevel fordi jeg tror at du fokuserer for meget på det negative i de andres udsagn. Jeg syntes tværtimod at det er god kritik og det skulle få en til at tænke ud af kassen istedenfor indad.

Jeg vil gerne tro at du ikke har i sinde at fuppe dine kunder og at du er fuldstændig overbevist om at du ikke gør noget forkert.
MEN hvis jeg lavede reklame som 9 ud af 10 opfatter anderledes end jeg selv gør, nytter det jo ikke noget bare at sige "min mening er den eneste rigtige". Det er nemlig i allerhøjeste grad dine kunders eller potentielle kunders mening som er rigtigt. Du vil i sidste ende få skuffede kunder hvis du ikke tager kritikken til dig og ændrer i ordvalget og så begynder det at gøre ondt fordi:
1 Skuffet kunde snakker gennemsnitlig med 15 andre om deres dårlige oplevelse (OBS!!!! Dårlige oplevelser er subjektiv dvs. at hvis 9 ud af 10 kunder mener de ikke har fået hvad du reklamerede for er det i sidste ende dig der har problemet)
1 tilfreds kunde snakker gennemsnitlig med 5 kunder over deres gode oplevelse.

Lille sidebemærkning: Det er syntes jeg allerede et fænomen i sig selv, er det fordi vi har en hang til masochisme og er så vild med at opleve vores dårlige valg igen og igen ved hver fortælling ??

Så i sidste ende kan du argumentere for at alt er 10-4 og en skumbanan hos dig, men hvis de fleste af dine kunder opfatter din salgstext anderledes end dig selv så vil de være skuffet selvom du ren lovmæssig overholder alt der skal til.

Just my 5 cent..



Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er fint, at der tilbydes gratis hjemmeside.
Jeg bruger næsten udelukkende frie programmer, Open Source,
så jeg er i forvejen indstillet på den tanke.

I en anden tråd diskuteres Second Life, som jeg kan forstå også er gratis,
ja lige som at deltage i forumet her eller på MSN, osv...

Når vi ved hvor stort arbejde det er at lave en god hjemmeside,
skal vi ikke bare tage imod ideen med tak og slappe af 

Det lyder tiltalende, bare vi slipper for flash
Henning
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-03-2007 22:07:27
Forfatter:Morten Nüchel
Intet er værre end hjemmesider hvor det er tekst på blå baggrund og logo oppe i hjørnet.

Det skulle da lige være flash
Som efter min mening bliver meget brugt til at lade designet være hjemmesidens force.
i stedet for at lade kvaliteten være et godt indhold på siden.

Beklager, men de kritiske holdninger startede i første indlæg i tråden
Henning


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten - Prøv nu at læse debatten igenenm og se hvordan du selv reagere. Du opretter et indlæg på amino hvor du kritisere folk der laver gratis hjemmesider og lokker med dette, og derefter konkludere du at jeres firma er guld og grønne skove og er det bedste valg.

Senere brokker du dig over at aminoer kommentere og leder efter huller i osten, men hvad var dit formål egentlig med debat indlægget hvis vi ikke må være kritiske, havde du i din naive tankegang håbet på vi var hoppet med på bølgen og gjort grin med dine konkurrenter og skamrost dig? Jeg forstår det ærlig talt ikke.

Du undgår når folk stiller dig spørgsmål, det må jeg tage som at du ikke har noget svar eller at du ved du er ude i noget møg.



Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig med Martin.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 14:36:47
Forfatter: Morten Nüchel

Hej Nicolai,




Det er ikke fordi jeg ikke gider at besvarer alle jeres spørgsmål, men det her drejer sig nu kun om at få ret og det er min tid slet ikke til.




Det her drejer sig mere om, at du har givet et maskeret tilbud/reklameret på en debatside og nu tør du ikke stå ved den kritik som debatten fører med sig.


Du har ret til din mening og jeg til min. Jeg ved ikke hvad dine bevægegrunde er til at blive ved med at lede efter huller i osten. Du ved ligeså godt som jeg at det er kvalitets hjemmesider Frihjemmeside laver, og du kan godt udregne prisen er yderst attraktiv.


Det ved jeg nu ikke, om jeg ved. Jeg ved at du leverer template-designs og det lader ikke til at du gør tydeligt opmærksom herpå. Det er i mine øjne ikke blot dårlig kvalitet, det er også tangerende til svindel.
Grunden til at jeg betegner templates som dårlig kvalitet, skal finde i, at de - som tidligere nævnt - er meget amerikaniserede og derfor oftest ikke passer til en dansk forretning som går efter et dansk marked.
Af andre lav-kvalitetspunkter omkring din forretning kan nævnes rene flashsider og sider med lyd på. Den første art er nok flotte og for den uvidende kunde er det jo "bare så smukt" men for os der har lidt mere teknisk indsigt så er det jo ingen hemmelighed at flash kræver en særlig player installeret, trækker hårdt hvis man sidder på andet end en bredbåndslinie (jeg sidder nogle gange over mobilens GPRS fra udlandet, så der vil jeg se tekst...) og så er flash alt andet end søgemaskinevenligt - and you know it.
Lyd på hjemmesider er NO GO. Jeg bruger min computer til at afspille netradio og jeg gider ikke sider der begynder at kæmpe med netradioen om lydkortets opmærksomhed. Du vildleder dine kunder når du bilder dem ind at lyd på hjemmesiden er godt, eller blot siger JA til dem når de beder om lyd.

 




Grunden til at jeg bliver ved med at gå efter dig, er fordi du prøver at fremstille dig selv som helligånden selv, men i virkeligheden ikke er en skid bedre end dem som du starter med at svine til. Ryd dog op i din egen forretning inden du begynder på den slags. Jeg vil decideret sige, at du er medskyldig i, at vores branche har et dårlig ry.






Hvordan vi laver business uden at tage mere for vores produkter er vores udfordring, du skriver du har 3 ansatte, vi har 10 ansatte + div. freelancer vi kan sagtens lave god forretning fordi vores kunder er glade for vores produkter og ydelser. Det er jo sådan at behandler man sine kunder godt og giver dem gode produkter til gode priser så handler de igen og igen.




Jeg ved at tråde på Amino rangerer højt på Google hvilket er fint idet alle så kan læse at hvis man vil have en kvalitets hjemmeside til gode priser kan man regne med Frihjemmeside.dk




Nu tror du vist bare hvad du vil tro. Mon ikke andre undrer sig over de mange ubesvarede spørgsmål som du pt efterlader dig?



 




Mht. CMS er det således at vi har udviklet vores eget CMS system som er ganske unikt på mange punkter men mest i designfasen hvor vi ikke bruger skabeloner men kan frit designe i fotoshop og implanterer det direkte i CMS systemet. Man kan få ubegrænset antal sider men vi har opsat en afgrænsning for vores basis produkt idet mange kunder fejlagtigt tror at det gælder om at have så mange sider som muligt, hvilket ikke er tilfældet.
[/QUOTE]
Sikker dog noget l*** at lukke ud. Jo flere sider jo bedre i mange tilfælde. Fyldesgørende oplysninger giver flere salg, det kan du da ikke modargumenterer. Dertil, så skyldes din begrænsning da

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Morten et al.

 

Jeg synes tit, det er lidt synd at udvikling og design af hjemmesider, går op i tynd markedstingsgas. Hvor der i høj grad søges at sælge på hvor dårlige de andre er istedet for hvor fantatisk man selv er.

 

Iøvrigt synes jeg at ideen, om en gratis hjemmeside er komplet ulogisk, hvis den leveres af et firma der betaler husleje og ansatte. Det virker selvfølgeligt ikke troværdigt, og burde skramme flere kunder væk, end det tiltrækker.

 

Istedet burde man søge, at fremhæve de positive sider, f.eks. synes jeg at ideen om at sælge sites der er baseret på templates fra f.eks. er rigtigt god. Jeg føler mig sikker på at der findes et stort marked det for herhjemme.

 

Istedet burde firmaer fokuserer på en troværdig forklaring, på hvorfor man er en god samarbejdspartner. I tilfældet med frihjemmeside, kunne historien være noget a la :

 

"Vi har fire designere, der har rigtigt meget erfaring med at tilrette skabeloner[Templates], så de passer til danske forhold. Dette betyder at man får en minimal investering for en hæderlig hjemmeside uden at man skal bruge tid på teknik."

 

Samtidigt kunne der bruges lidt, på at kundernes sider vedligeholdes af frihjemmeside, det virker som om det er en nøgle kompetence.

 

"Der findes systemer hvor du selv kan opdaterer dit indhold, hos os kan slippe for det".

 

Det er klart at det for mange er nødvendigt at man selv kan vedligeholde sit indhold, men der er bestemt også mange for hvilket det næsten er en fordel at man ikke kan.

 

Dette var bare min naive forestilling om hvordan verden burde virker.

 

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)