Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gaab..!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er godt på vej imod et lille handelsfirma, men der er én ting der holder mig tilbage. Regnskab.! Jeg synes det er så kedeligt.. Derfor vil jeg hører om der er en amino, som evt. ville komme med et tilbud, på at lave mine regnskaber. Jeg skriver selv regninger, og checker at de bliver betalt. Jeg regner med at jeg bare skal sende dig alle mine bilag

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rafn

 

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at holde styr på regnskabet.

 

Jeg er på vej til at blive 100% selvstændig, men mangler dog nogle flere kunder af samme type som dig - der syntes at regnskab, bogføring o.s.v er GAAB.

 

Du kan nøjes med at sende alle dine bilag i en kuvert sammen med kontoudtog fra banken. Så laver jeg resten for dig.

 

Kunne du være interesseret i det? Du betaler kun for den forbrugte tid - med en timepris på kr. 250,- + moms!!

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rafn

 

Jeg vil også meget gerne hjælp dig med dine regnskaber, hvis du er interesseret kan du se mere på min hjemmeside www.netaccounting.dk

Jeg tilbyder bogføring i E-conomic hvis du er interesseret i et onlinesystem, hvor du selv kan følge med i bogføringen og selv skrive fakturaer m.m.

 

Prisen kan vi altid finde ud af, jeg har bl.a et tilbud liggende herinde på Amino med 20 % rabat på bogføring til alle nye kunder i marts, april og maj.


Hilsen



Lone





Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt PM



Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også klare dit regnskab, som så mange andre gode resourcer herinde.

mvh

LoneTL

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)