Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 12 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke lige komme på et sted du kan læse om det, men CPA er cost per action annoncer, det vil sige at du bliver betalt når en bruger klikker på annoncen og udfører en handling, det vil typisk være at tilmelde sig et eller andet eller udfylde et spørgeskema m.m.

CPM er per visnings betaling, google har det også i adwords, hvor du kan lave site targeted kampagner og betale per 1000 visninger.

Angående billig eksponering, så har jeg før brugt roar.com der er PPC som adwords, men med noget billigere priser, kvaliteten af de besøgende er lidt tvivlsom, men jeg har haft lidt held med at konvertere dem (til clickbank.com affiliate programmer).
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan at jeg længe har haft brug for at bruge et Debet kort, men har ekstremt svært ved at få fat i et, faktisk nærmest umuligt.

Jeg skal bruge det til mange ting bl.a. til at købe nogle ting over nettet, og til at blive verified ved paypal så det skal helst være et mastercard eller lignened som virker der.
 
Er der nogen der har en ide til hvor man kan få fat i sådan et henne? da i jo skriver at det nærmest skulle være en let ting at få.
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/15/2006 12:15:51 AM
Forfatter: duncanjj.com

Nu er det sådan at jeg længe har haft brug for at bruge et Debet kort, men har ekstremt svært ved at få fat i et, faktisk nærmest umuligt.



Jeg skal bruge det til mange ting bl.a. til at købe nogle ting over nettet, og til at blive verified ved paypal så det skal helst være et mastercard eller lignened som virker der.



Din bank? De fleste danske tilbyder maestro eller visa elektron, jeg har dog aldrig prøvet dem hos paypal. Jeg har mit visa og mastercard verified der, efter en del tov trækkeri.


Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det har jeg skam allerede, (et maestro kort) som jeg dog har fundet ud af ikke virker online, så jeg skal have fat i et andet og det maestro virker ihvertfald ikke online for det har jeg prøvet flere gange.

For et par år siden havde jeg et mastercard chexcard som osse var et debet kort og det virkede fint, men jeg er tæt på at give op at finde et herhjemme da det er lige som om bankerne ikke er interesseret i at kunderne kan få dem.
 
så kunne der evt. være andre løsnings forslag?
 
Nogen der har prøvet noget andet en de Danske Banker?
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det nemmeste så ikke bare et alm. VISA eller Mastercard? Det koster jo ikke det helt vilde og virker ihvertfald.
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, men nu er det ikke alle der kan få et og jeg er en af dem derfor skal jeg bruge et debet kort.
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg har gennem noget tid på fritidsbasis eksperimenteret med at opbygge nogle mindre sites, for derigennem at se hvor mange besøgende jeg kunne få, og hvor meget dertilhørende omsætning jeg kunne genere gennem diverse bannerprogrammer som feks. Adsense.  Det har været et spændende eksperiment, som har givet mig mod på at gå mere seriøst og målrettet til værks. Et af mine sites genererede efter blot 1½ uge 5.000 unikke besøgende pr. dag. (Det var også et herre godt domænenavn )

 Jeg har arbejdet på at opbygge en formular for det at akkumulere en masse interessant indhold, launche sites, SEOé og siden hen optimere annonceindtægterne, men da mine evner primært ligger på det kommercielle og konceptuelle plan, så bruger jeg uforholdsmæssig lang tid på det tekniske.

 Jeg søger derfor en engageret samarbejdspartner, som på fritidsbasis vil gå seriøst og engageret ind i et projekt hvor vi sammen skal launche i alt 1-3 sobre sites, og arbejde målrettet på at finde smarte måder at generere god content, skaffe en masse besøgende og optimere sitet/sitene til at genere en bunke smart omsætning.

 Det er vigtigt at dine kompetencer komplementerer mine, og du bør derfor have god viden indenfor alle de tekniske aspekter ift. webdesign, viden om SEO samt meget gerne have viden om affiliateprogrammer, bannerannoncering og generel Internet økonomi. Vigtigst af alt er at du formår at kombinere dine tekniske viden med en møg-kommerciel tankegang ligesom min, og at du gør op med dig selv, at du er villig til at give den en skalle, indtil konceptet har bevist sit værd eller ej.

 Det vil være suverænt hvis du bor i nærheden af Århus, så man kunne stikke hovederne sammen et par aftener om ugen - men jeg hører også meget gerne fra dig, hvis du kommer andetsteds fra. thelongtail@hotmail.com

Hvis nogen af jer debattører har en holdning til et sådant projekt (er det dumt, cool, åndsvagt e.a.), så vil jeg være super glad for at høre det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder somom du arbejder lidt i samme retning som vi gør - vi tænker nok bare lidt større og bredere end du (har allerede hundrede af domæner kørende). En ting er dog sikkert: Der er MASSER af penge i at arbejde med publicering i dag, hvis man kan gøre det rigtigt og forstår at optimere såvel trafik som reklameindtægter.

Du er meget velkommen til at give mig et ring på: 22 27 07 10 - det kunne jo være vi kunne finde på noget sammen ...

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes faktisk det var ret interessant læsning.. Nu fik jeg ikke læst alle svarene (der var jo en del :-)), men da jeg heller ikke har den helt store forstand på programmering osv. så var det rart at læse sig frem til, hvor simpelt det kan gøres - dog med en hårdt arbejde. Først og fremmest tak fordi du delte dine erfaringer.
 
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange unikke besøgende du havde på Iværksætter-debatten, da du skrev dit indlæg? Hvis det nu ikke er en hemmelighed.. :-) For det kunne være meget rart at vide, hvor mange unikke besøgende man skal op på før det er sjovt..
 
På forhånd tak
William Atak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det  er ikke så meget hvor mange unikke besøgende, men mere om hvor tit de klikker.

Du kan sagtens have 1000 besøgende på en side og 10 på en anden og tjene mere på den med 10. Det der drejer sig mest om er at få folk over på din side. Det skal jo gøre med SEO (kan gøres med et godt CMS) og evt. Google AdWords (ja... betal for at få folk på din side ;)

Jeg kan anbefale at læse om Joel Comm (www.joelcomm.com) som jeg selv læser en god bog om. Han beskriver meget godt hvordan man sætter AdSense op på sin side og hvordan man sørger for at gæsterne klikker ;)


Side 12 ud af 13 (121 indlæg)