Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ditbrugtmarked – dbm.dk - sælges

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Helt seriøst. Er det ikke snart på tide at en moderator tager fat i denne tråd og får den på rette spor igen, eller i det mindste at folk selv går tilbage til at være seriøse iværksættere?

Der har været en moderator indover, men han har så valgt selv at deltage med ligegyldigheder i forhold til trådopretters oprindelige indlæg.

Dette er en salgstråd og ikke en debattråd og trådopretter har gentagne gange erklæret at alle der har seriøs interesse kan henvende sig og få de oplysninger der måtte ønskes.

Det er utroligt som folk lever efter "jamen han har oprettet i det debatforum, SÅ skal der fandme også debatteres!!" filosofien. Det er ikke ens pligt at bare fordi man kan, så skal man.

Tænk også på hvordan I selv fremstår når I bliver ved med at komme med den slags indlæg. Jeg må indrømme at der efterhånden (ikke bare ud fra denne tråd) er en del jeg ikke kunne drømme om at lave forretninger med, udelukkende udfra den måde de agerer på her på Amino.

Lige for at komme folk i forkøbet. Nej, jeg kender ikke DBM og nej jeg aner intet om værdien af hans site. Det er rent faktisk en konkurrent til et af mine projekter, men jeg er bare SINDSSYGT døsig over folks næser overalt.

Nåmen med venlig hilsen

Tommy

TAK!

Jeg var begyndt at tvivle på om der stadig fandtes intelligens på planeten Amino, men der er altså noget tilbage Big Smile

Til alle interesserede køberemner: send mig en email kr@dbm.dk

Til alle som bare har en mening om alt muligt: opret jeres egen tråd (jeg skal nok lade være med at komme med ligegyldige kommentarer i den)

Ha' en go' weekend.

Mvh. Ditbrugtmarked

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du har da lavet et glimrende stykke markedsfoeringsarbejde for din WEB-side og mange flere kender nu din hjemmeside.

Jeg har lige oprettet mig som bruger og afproevet siden ved at kontakte en saelger af et produkt. Umiddelbart ser systemet ud til at virke fint. 

JEG tror at du har sat forretningen til salg alt for billigt. Jeg vil gerne argumentere herfor privat.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler Ottesen:
JEG tror at du har sat forretningen til salg alt for billigt. Jeg vil gerne argumentere herfor privat.

Dét ville da være oplagt netop at skrive her? Især når der har hersket tvivl på netop den front - jeg tror da også at trådsstarter ville finde dette glimrende at skrive her - måske som den eneste og sidste kommentar angående prissættelsen?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler Ottesen:

JEG tror at du har sat forretningen til salg alt for billigt. Jeg vil gerne argumentere herfor privat.

Hej Ejler.

Tak for dit indlæg.

Jeg kan ikke sende PM til dig, men du er velkommen til at skrive til kr@dbm.dk

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

ditbrugtmarked:
Tak for dit indlæg. Jeg kan ikke sende PM til dig, men du er velkommen til at skrive til kr@dbm.dk Mvh.

Det håber jeg så han gør.
Imidlertid fortstår jeg ikke når der er én (Ejler) der strækker en hel arm frem og du ved at kigge 1 - 3 websider igennem (se i bunden af hans indlæg) kan finde mandens email selv - så grænser det til manglende interesse når du beder ham kontakte dig - bare fordi du ikke lige finder ham via PM.
Kom nu op af stolen og være aktiv selv! Andet kan du ikke være bekendt!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 03:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Obuni - House of Creativity:
De værste er dem hvor der sås (såes?) tvivl om sælgers oprigtighed og om vedkommende nu ikke muligvis skjuler et eller andet. Det er efter min mening direkte ulækkert.

Det er egentligt et rigtigt godt spørgsmål du bringer på banen for er det rigtigt! Lad os tage et tankeeksperiment.

Hvad nu hvis man ved at det som er ved at blive solgt ville give en meget utilfreds køber som med garanti ville føle sig snydt! Ville det så være dårlig stil at skrive det? Jeg synes faktisk nok det modsatte ville være dårlig stil!

Hvad hvis man ved at det er specielle konsekvenser af f.eks. teknologi-valg som kan ende med at bide den uinformerede køber noget så grusomt bagi. Er det så dårlig stil at skrive det?

Det er egentligt et vigtigt spørgsmål at tænke over vi Aminoer skal lægge vores loyalitet, skal vi være loyale overfor dem der starter salgstråde eller overfor de Aminoer som kunne tænkes at benytte sig af tilbuddene.

Jeg hælder nok mest til det sidste. Selvfølgeligt med den begrænsning at det altid bliver noget rod når direkte konkurranter kommenterer på hinandens salgstråde.

Det skægge ved denne tråd, er at det er diskussionen om hvorvidt sitet er pengene værd, som er det eneste der gør at tråden ikke var død og glemt forlængst. Så hvis det var tacklet rigtigt kunne kritikken faktisk være en enorm stor gevinst for trådstarter.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Lundsby:

Obuni - House of Creativity:
De værste er dem hvor der sås (såes?) tvivl om sælgers oprigtighed og om vedkommende nu ikke muligvis skjuler et eller andet. Det er efter min mening direkte ulækkert.

Det er egentligt et rigtigt godt spørgsmål du bringer på banen for er det rigtigt! Lad os tage et tankeeksperiment.

 Nu er det du citerer ikke et spørgsmål, men en konstatering fra min side :o)

Lad os holde os til det aktuelle i stedet for tænkte eksempler. Hvordan vil du kunne være 100% sikker på at en køber af DBM ville føle sig snydt og blive meget utilfreds?

Som du tidligere har nævnt i tråden, er du utryg ved teknologivalget, men det bliver kun aktuelt - som du også selv nævner - hvis der skal udvides voldsomt og den udvidelse ikke kan klares i den gamle teknologi.

En eventuel køber får adgang til et system der på købsdato er fuldt funktionelt (jeg kender IKKE til funktionaliteten på DBM, men antager at det er). Hvis køber senere hen så vil udvide, så må køber tage den til den tid.

Hvis du køber et 3D fjernsyn i dag skal du bruge specielle briller til det. Køber du et om 2 år, skal du ikke. Så må du købe nyt eller bruge det du har, som til den tid også vil virke. Som med alt andet afhænger det af behov.

Havde sælger prøvet at sælge dig et 3D fjernsyn nu og sagt, at du ikke har behov for briller for at det virker. Så er det selvfølgelig klart, så er der tale om at man prøver at snyde og så har du ret i at man bør gøre opmærksom på det.

Så længe sælger ikke prøver at skjule at det er klassisk ASP siden er lavet i, så ja, så vil jeg stadig mene det er dårlig stil at skrive det, for du kan ikke være 100% sikker på at det er et dårligt køb.

Igen, det er bare min mening og på trods af dit eksempel, så synes jeg stadig det er forkert. :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til emnet trænger til at blive diskuteret igennem, så var det ikke en ide at oprette en tråd om det og så tage den der ;)

Bare en tanke ... sorry for off topic!

/allan

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)