Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apples Developer Enrollment helvede

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mabuhay:
Jeg overvejer nu at registrere mig som privat person, men kan ikke gennemskue om det vil give problemer i.f.h. skat og momsregnskab da indtægter og udgifter jo gerne skulle registreres i firma. Nogen der har erfaringer med dette?

Hvis du er lidt smart - så få en bindende svar fra Skat på dette... Tror det koster 2-300 kr.. :-)

Hvis de har en negativ tone, kan man få det oversat og sende det i hovede på Apple, og se hvad de siger.. Blot en tanke..

Udgifter, med dit navn på - når du driver en enkeltmandsvirksomhed, kan jeg ikke se de store udfordringer i, da du jo bare har lagt ud for virksomheden - og indkøbt det..

Men indtjening er jeg godt nok itvivl om.. :)

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input,

Har i første omgang forsøgt at forklare problemstillingen for Apple, men indtil videre ikke noget svar.

Hvad gør i andre der udvikler til iPhone som enkeltmands virksomhed?

Findes der forresten et skema man kan bruge hvis man vil søge SKAT om bindende svar, eller hvordan foregår det lige?

Mvh Klaus

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit firma (I/S) er netop blevet godkendt hos Apple, og jeg vil gerne dele mine erfaringer med andre her, da de er markant anderledes fra andres bøvl med at blive godkendt.

På baggrund af de glimrende svar herinde valgte jeg inden, jeg sendte mine registreringsbeviset at rette direkte henvendelse til Apples telefonsupport. Jeg fik at vide, jeg bare skulle sende det jeg havde (registreringsbevis fra Skat), så ville de fortælle om de havde brug for yderligere oplysninger.
Efter at have fået en bekræftelses mail om de havde modtaget min fax ringede jeg dem så op igen. En flink fyr fortalte mig at han lige ville tjekke oplysningerne.

5 minutter senere havde han godkendt min ansøgning.

Det sidste skridt med at tilmelde sig iOS programmet forløb smertefrit og hurtigt - også selv om jeg missede et opkald fra dem.
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Apple ikke en dansk afdeling der kan verificere de danske dokumenter?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tek-2518:

Har Apple ikke en dansk afdeling der kan verificere de danske dokumenter?

Jo apple har en dansk afdeling i Kbh, men det er næsten umuligt at komme i kontakt med dem hvis man ikke kender et direkte nummer.

Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan guide mig på cvr.dk til at finde ud af hvordan man bestiller Selskabscertifikatet? Jeg har ledt i flere timer og kan simpelthen ikke finde det. Kan se det er beskrevet under deres prisliste, men præcis under hvilken kategori kan man faktisk smide det i indkøbskurven? 

Er ved at være desperat!

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.. Nu er det min tur til at skulle gennem møllen.

Jeg ved at denne tråd er halvgammel, men jeg vil spørge om nogen af Jer har haft held med at registrere som enkeltmandsvirksomhed eller om det er helt umuligt? Om der er nogle smarte fifs eller loopholes man kan benytte sig af?

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, men jeg hyrer folk ind til forskellige opgaver indimellem. Derfor burde Apple jo aceptere min ansøgning, synes jeg selv ;-) Og det ser nu altså bedre ud med ens firmanavn i stedet for ens eget navn i App store..

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg stod i samme situation i september/2011. Jeg forsøgte at argumentere for at det skam var et "rigtig" firma, men fik kun standard-svar tilbage at Apple's politik ikke accepterer enkeltmandsvirksomheder.

Mvh Klaus

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)