Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000% vækst og 500 USD/ugen i passiv indtægt efter 7 uger

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Ja, så rundede jeg 100 personer i netværket fordelt på 9 lande, hvilket altså svarer til en vækst på 10.000% i de 7 uger jeg har været i mit tredie NWM/MLM selskab. Formålet med at udmelde dette ligger i forlængelse af tidligere indlæg om, at enhver med flid, fokusering og planlægning kan få succes med NWM. Det handler i høj grad også om at bidrage til en forståelse af, hvad NWM/MLM drejer sig om, og indebærer af muligheder, da myter og fordomme præger mediebilledet.

Jeg udvalgte fra start 10 personer jeg ville samarbejde med, og sponserede alle 10. Ydermere har jeg sponseret 4 Amino-venner, men også takket nej til 2 andre Aminoer, da jeg ikke ville/kunne afse tid til disse pga. af sprogvanskeligheder og attitude-problemer.

Kan oplyse at 3 af disse Amino-venner er nye i NWM, men at alle har ambitioner om, at kunne leve af det på sigt. Alle er placeret i et powerben, og har derfor et stadigt voksende netværk under sig der er placeret af mig eller andre fra deres upline, hvilket i praksis vil kunne give dem 2/3 af deres fremtidige forretnings. og indtægtsgrundlag. To er igang med netværksbygning, den sidste er netop hjemvendt fra ferie og går i gang nu.

Vores produkter er health- & performancerelaterede, og naturligvis klinisk godkendte / dokumenterede og godkendte for salg i hele EU, og anvendes af almindelige mennesker og topatleter globalt. Selskabet er fra 2002, og er idag repræsenteret i 90 lande, og er to gange nomineret blandt hurtigst voksende virksomheder i USA.

Igangsætning af forretningskoncept hos os koster typisk 3300 DKK, og inkluderer webforretning, 390 produkter, egen konto og hævekort, markedsføringværktøjer og selvvedligeholdende administration og regnskabsdel.

Vores investering og risiko er altså 3300 DKK alt inklusive, og så har vi endda 390 produkter vi kan anvende, forære væk som vareprøver eller sælge af. Indtægtsmæssigt hænger potentialet på ingen måde sammen med investeringsstørrelsen, min første månedsløn var ca. 20.000 DKK, og jeg forventer inden 12 måneder at ligge på +90.000 DKK/md, tillige med adskillige af mine teamkolleger der som jeg er gået "all-in" og arbejder fuldtid.

NWM oplever i disse år stor interesse, fordi mange mennesker er træt at krise og recession og derfor tager ansvar og går nye veje. Vi har således studerende, lønmodtagere, selvstændige, sportsfolk og mange behandlere i vores team, og dette beviser hvad vi ofte har sagt her på Amino: NWM/MLM er for alle, og alle kan få succes med det når man arbejder dygtigt og seriøst.

Succes er enkelt:

1) Lær din forretning og dine produkter, forstå hvilke fordele de indebærer

2) Find en succesrig måde at formidle information om produkter / forretning på (Kopier din sponsor)

3) Lær folk du sponserer at gøre det samme

Alt for nu, vender tilbage ved 15.000% vækst!

 

Bedste hilsner

MVM

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Jeg udvalgte fra start 10 personer jeg ville samarbejde med, og sponserede alle 10. Ydermere har jeg sponseret 4 Amino-venner, men også takket nej til 2 andre Aminoer, da jeg ikke ville/kunne afse tid til disse pga. af sprogvanskeligheder og attitude-problemer.

Hej MVM,

 

Lyder næsten forgodt til at være san.......!

Men ja naturligvis er det muligt - det har vi bevist !

Men at der nu er Aminoer der er med er overraskende ! Hmmmm..........

Tillykke med det meget flot !  Surprise

mvh

john sommer 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået...!Yes

 

Dbh. Rasmus

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære John

Jamen er det ikke herligt, at vi i NWM er i en så privillegeret situation, at folk dårlig kan tro det??!!

Er nu ikke helt sikker på hvad du mener der lyder usandsynligt: At jeg har sponseret 14 personer (1 dog foræret væk til Frøsse af strategiske grunde - han beder mig iøvrigt hilse dig :-) , eller at jeg har +100 personer i netværket på 7 uger?

Ingen af delene er enestående i NWM, jeg har folk der kommer til at sponsere mange flere end mig, men nu er det jo ikke det der skaber succes. Som bekendt er det netværkets evne til at sponsere nye kunder og distributører efterfølgende der er afgørende, og det er netop her min force ligger.

Jeg kan oplyse, at jeg sammen med en dygtig netværkskollega har skabt et forum for hele vores skandinaviske team, hvorigennem vi kan uddanne, motivere og udveksle produktoplevelser/testemonials, holde konferencer osv., og som snart oversættes til engelsk. Effekten af dette er næppe målbar endnu, men vil være helt afgørende i årene fremover, da vi kan samle folk op rundt i netværket der har brug for coaching og motivation.

Tak for din altid venlige hilsner og lykønskninger John, også til dig Rasmus.

Alt for nu.

Bedste hilsner

MVM

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej MVM,

Jamen dog Frøsse - hvorledes har du relation dertil ? ( det er jo nano-teknologi)

Og jow - nogen siger at der skal held til - !! men jeg har lært at 90% af heldet det er sådan set bare hårdt arbejde - det bliver spændende at høre mere !

Du ser ret - det er ikke kun at få nogen med i netværket - de skal have de rette kvalifikationer - jeg har sagt nej til rigtig mange - på den baggrund - og det er vigtigt ikke at sprænge dette "ansættelses møde" over for du skal slæbe med dem i hele forløbet hvor vi skal oplære og uddanne, men sandelig også efter endt træning!

Der kommer du til at samle dem op der IKKE gider røre sig. Det er derfor vigtigt at vi ikke har for mange i branchen der bare "losser" folk ind og taler om $´s i store mængder, bare de kan høre og se - det skaber dårligt image og det er der i forvejen - så der er behov for opstramning på disse punkter. 

Forstår godt der er Amino-er der nu stiller op jeg har også haft flere henvendelser og måtte fravælge grundet holdninger og attitude!

Men det kommer - der er flere og flere der indser muligheden - og hvis det er e-trade og PC-internet der trækker og det er det man synes er spændende så er der rige muligheder for at blive udfordret også på disse punkter.

Bare mas på MVM  - og husk: 

Aldrig færdig men altid på vej !

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med at blive multi millionær, dog med den løn forstår jeg ikke du overhovedet har tid til at postet dit indlæg og du burde da have råd til et amino.dk plus medlem skab , men tillykke med den lykke at blive millionær

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er jo formulert godt dit indlæg - læseværdigt - det er nok muligt at tjene kassen på nøgne piger ikke - der er jo mange $ i sådan nogle er der ikke - eller overvejer du også at udvide dit virkefelt?

mvh

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen John

Tilfældet vil, at vore produkter er baseret på nanoteknologi, så det var jo mere end indlysende at kontakte Frøsse, der er gammel ven og netværkskollega i begge selskaber jeg har beskæftiget mig med, og en usædvanlig dygtig og hårdtarbejdende virksomhedsleder, også indenfor nanoteknologiske produkter.

Frøsse er idag teamleder for et hurtigt voksende team i mit ene forretnings-ben. Ligesom mig, har han en traditionel forretningsmæssig baggrund som selvstændig, men har også for længst indset de kolossale fordele i passive indtægter fra NWM og det sjove i global netværksbygning.

Netop din pointe med, at jo mere fokuserede og arbejdsomme vi er, jo "heldigere" bliver vi - har jeg lige skrevet om i en blog på vores teamsupportsite.

Netop problemet med "supersponsorer", som dygtigt vælter folk ind, og ligeså dygtigt glemmer at coache og hjælpe dem er et kæmpeproblem i NWM. Det er netop derfor jeg kun vil arbejde med lønstrukturer med Matching Bonus, idet det i højere grad sikrer, at sponsor holder fokus på sine sponserede, da han løbende modtager bonus af sine sponseredes pointbaserede-lønindtægter.

Bedste hilsner

MVM

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Hej Michael,

Det er jo formulert godt dit indlæg - læseværdigt - det er nok muligt at tjene kassen på nøgne piger ikke - der er jo mange $ i sådan nogle er der ikke - eller overvejer du også at udvide dit virkefelt?

mvh

john sommer

 

jeg Tror endelige at jeg er ved at slå igennem som iværksættere med min hjemmeside stripdanmark , dette vil nok betyde at jeg til tider vil i opleve jeg er mindre aktive på amino.dk , jeg ude og lave stripundervisning få lavet strip video og arbejder mere på hverdage og jeg er ved at få et CVR nummer nu grundet jeg tror jeg kommer højere op i indtægt

Dog regner jeg ikke med at blive millionær det er ikke mit mål, mit mål er få mere gang i strip branchen

Men super tillykke med den succes som tråd starter har som iværksættere , hvem har ikke drømme om at blive millionær 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVM,

Ok - Frøsse har jeg ofte talt med og han efterlader mig da også med et professionelt indtryk - måske da vi har meget samme baggrund - uddannelsesmæssigt er det jo også af betydning tillige med erhvervserfaring herunder ledelse og styring samt udvikling - den store udfordring som jeg ser det er at ansætte så mange af 5%-profiler det er muligt - da det er blandt dem man finder de få med evnerne og viljen til at gøre en indsats - så kommer resultaterne også.

Og ledelseserfaring slår fuldt igennem ved arbejdet med organisationen - hvor de nye uddannes og guides gennem. Den process er vigtig og kræver ledelseserfaring og uddannelseserfaring - så kommer det også ! 

 Nu bliver det jo ekstraordinært spændende !  Wink

mvh

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)