Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000% vækst og 500 USD/ugen i passiv indtægt efter 7 uger

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 Hej Michael,

Jeg har to skønne døtre og Michael - jeg er bekymret for at din branche vil ødelægge mange af vore skønne unge kvinder/piger blot for at sådan nogle som dig skal lave forretning på dem!

Dette for at minde dig om alle dine indlæg om en branche som du bestemt er modstander af men som du ikke kan undlade at læse og skrive om !  Idea

mvh

 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

 Hej Michael,

Jeg har to skønne døtre og Michael - jeg er bekymret for at din branche vil ødelægge mange af vore skønne unge kvinder/piger blot for at sådan nogle som dig skal lave forretning på dem!

Dette for at minde dig om alle dine indlæg om en branche som du bestemt er modstander af men som du ikke kan undlade at læse og skrive om !  Idea

mvh

 

john sommer

som du kan læse er det et tillykke til tråd starter  , men jeg hader ikke mange brancher måske skatte væsenet de hugger hele overskuddet vi arme iværksættere slid os til , men tænker også vi skal være fælles om alle vores goder .

jeg kan ikke lade være at skrive om stripper da det er det der er på min hjemmeside og man er jo iværksætter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvornår er man multimillionær? 1, 2, multi ??? Nå, min målsætning er ydmyge 300.000 DKK/md, som jeg forventer at nå inden 24 måneder. Det er egentligt ikke så svært som det lyder: jeg skal bare have en tilgang på 100 nye kunder/distributører om dagen i det ene ben, og 50 i det andet. I mit forrige selskab havde jeg en tilgang på +600 om dagen, og verden er som bekendt et meget stort sted, og vi er nu i 11 lande i mit team.

Inden nogen nu påpeger at min organisation idag kun er 104, så husk på at for 7 uger siden var den 1. Altså arbejder vi nu 104 gange så hurtigt, og dette betyder eksponentiel vækst. I begge mine foregående selskaber havde jeg hhv. 35 og 55 i netværket 7 uger henne i forløbet, så det går faktisk temmelig hurtigt nu, men vigtigere: i accellerende tempo.

Som du måske har bemærket, er mine aktiviteter på Amino dalet ret kraftigt de seneste 7 uger, hvilket skyldes at jeg både er teamleder, og desuden administrator for teamets supportside hvor jeg skriver alle blogs og artikler. Du har derfor fat i noget Michael: tid er en faktor, men naturligvis kan jeg afsætte 5-10 minutter til at smide et indlæg på Amino. Faktisk kan jeg ikke tage folk alvorligt, der påstår de ikke har tid til ting - det handler i højere grad om ringe effektivitet og dårlig planlægning, end om en reel 100% booket kalender.

Hvad angår Aminoplus medlemsskab, så forekommer det mig, at jeg ikke har nogen væsentlige fordele ved det, men måske tager jeg fejl? Faktisk er det bare faldet sådan, at jeg ikke rigtigt har kigget nærmere på det. Måske nogle velmenende NWM-kolleger kan fortælle mig hvordan plusmedlemskab beriger dem?!

Ved du forresten hvordan du nemmest får en million her i Danmark Michael? Start med 2!

MVM

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

john sommer:

 Hej Michael,

Jeg har to skønne døtre og Michael - jeg er bekymret for at din branche vil ødelægge mange af vore skønne unge kvinder/piger blot for at sådan nogle som dig skal lave forretning på dem!

Dette for at minde dig om alle dine indlæg om en branche som du bestemt er modstander af men som du ikke kan undlade at læse og skrive om !  Idea

mvh

 

john sommer

Men hvis dine døtre selv vælger at blive strippere så kan jeg altså ikke se problemet, bare så længe der ikke er en eller anden pimp der ejer dem. Jeg mener don't get me wrong, men jeg går altså ind for at folk selv skal have lov til at træffe deres egne valg her i livet.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVM.

Hvilket firma drejer det sig om?

Send gerne info. videre til mig.

Dbh

Michael

p.s. Man er mangemillionær, når man har over 6mill. Wink Så multimillionær er nok noget mere...

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, har smidt dig en PM med link!

Aha, så har jeg altså været multi, hvad er man så hvis man kun er halv multi? Altså mere end millionær men mindre end multi?

MVM

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Penge er ikke alt venner, dejlige at have, men bestemt ikke alt...

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Boysen

Absolut enig der, meeen.....

Penge giver økonomisk frihed, og dermed en høj grad af personlig frihed og det er netop lykken for de fleste, at kunne leve det liv de ønsker.

Vores gode økonomi muliggjorde, at vi kunne bosætte os i Sydspanien i en årrække, og min astamaramte søn slap pga. klimaet af med sin medfødte og alvorlige astma.

Min dejlige viv gennem 22 år, har pga. medfødt ledsygdom store smerter herhjemme pga. hyppige vejromskiftninger, kulde og barometerudsving. I Sydspanien har hun 28 gode dage om måneden i stedet for 10.

I Sydspanien lever vi livet under himlen, sammen med familie og gode venner også dem fra Danmark der besøger os.

Med 320 solskinsdage om året, er man bare gladere og mere smilende.

Beskatningen er 20-30%, og bilerne koster en fjerdedel og en stor cafe latte på havnepromenaden koster under en 10'er. En penthouse med 180 graders havudsigt på samme promenade koster 1000 EUR om måneden.

Ovenstående er i hvertfald for os lykken, og grunden til vi sigter på at opholde os fifty-fifty fremover.

Olé!

MVM

PS. Nej, jeg sælger ikke rejser til Sydspanien!

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:
PS. Nej, jeg sælger ikke rejser til Sydspanien!

damn nu håbede jeg lige....

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej SEO++++

Tror du overser debatten der florer i dagspressen om piger på lagnerne ect. Man vent nu SEO til du selv bliver involveret - når du får børn - hvis du skal have det - det har du næppe nu.

Seo++:
Men hvis dine døtre selv vælger at blive strippere så kan jeg altså ikke se problemet

Dine børn skal selv frit vælge - ja - men forældre har nu en stor påvirkning medens de vokser op så de får et godt valggrundlag. Men de kan jo blive lokket af hurtige penge ect. Derfor - og den branche ser jeg som ringere og farligere for samfundet end den som nævnte deltager 24/7 i debat om !

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)