Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan du tilbyde en FODBOLDKLUB?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er jo en af de typer, der bliver væk, når sporten ryger i baggrunden og egentlig kun er pauseunderholdning mellem talende elefanter, lotterier, faldskærmsshow og en koncert med Basim...

Jeg bliver træt i låget af at være til håndbold med AG København, for det er jo ikke håndbolden, der er det vigtige der, det er serveringspigerne, gulvtørrerne, blomstermanden, hussangeren - og så bliver der lige tilfældigvis også spillet 2*30 minutters håndbold.

Men held og lykke med det - jeg håber I får lokket en masse ikke-fodboldfans til fodbold, mens I så skræmmer fodboldfans væk :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er glad for du nævner problemstillingen, for den er reel. 

Alligevel vil vi fokuserer meget på det fodboldmæssige, vi vil bare løfte det til et højere niveau.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det er sjældent at der kommer et indlæg som dit. Jeg synes din fremgangsmåde er rigtig fed. Spørge leverandørerne hvad de kan gøre for DIG. Super. Yes

Jeg har et forslag til hvordan i øger jeres PR, og især øger omsætningen VB-arrangementer som i reklamerer med.

Jeg laver til daglig 360grader panoramabilleder og interaktive rundture til bl.a. restauranter og konference centre. Jeg skal til at have opdateret min referenceliste, og vil gerne byde ind på en interaktiv rundvisning af jeres faciliteter.

Det kunne både være et panoramabillede lige inden kampstart, stemningsbilleder fra tribunen, men især også for at vise jeres møde og restaurant faciliteter frem.

Vi kan evt. kombinere med speak, info punkter oma.

Du er velkommen til at skrive din mail adr. hvis du vil have et konkret forslag på en rundtur af VB Smile

Hilsen Morten

Panoramafotograf

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Sjovt at du lige bringer netop dette eksempel, for JA - det kan jeg godt lave Smile Denne type megapixel panoramaer er faktisk en del af en ny service jeg skal til at tilbyde, så det kunne være super fedt med et relevant forløb fx med Vejle Boldklub.

Jeg er også ret sikker på at vi kan få meget ud af et samarbejde, og jeg har allerede en del forslag til hvordan vi kan lave en kanon præsentation til jer.

Kan jeg fange dig på jeres hovednummer - 75727500 ? Alternativt så send din email, så kan jeg sende dig et kort oplæg.

Hilsen Morten

 

 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Morten

Det lyder rigitg fedt at det kan lade sig gøre:)

Angående nummer så er mit 30423103

Dog skal det nævnes, at jeg først starter mit arbejde 1. januar 2012. Jeg er bare ude og lave noget forengående reserach:)

Alligevel er det rigtig cool at være godt forberedt..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Ja det er det helt sikkert Smile

Du er meget velkommen til at sende dine kontaktoplysninger, så vi kan tage en snak over mail og være forberedt til når du starter Big Smile

Hilsen Morten

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Deal:)

 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg laver en indkast-event for fodboldklubber der afvikles i forbindelse med fodboldkampe.

Eventen består af 2 dele:

  1. Indkasttræning for lokale fodboldinteresserede. Kasterne samler penge ind til et bestemt formål, og de penge doneres af sponsorer der betaler pr. meter de indkasterne kaster.
  2. Jeg laver et spektakulært verdensrekordforsøg i indkast... Der kan ende i alt fra en verdensrekord til en alvorlig skade Big Smile

Jeg har sammen med min partner gennemført eventen følgende steder:

2010: Horsens Freja

2011: Kampen AC Horsens-Silkeborg

         I uge 27 gennemfører vi eventen på Fanø.

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas du er selvskrevet :) 

Kontakter dig idet nye år

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)