Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside. Må jeg se dine koder?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Er ved at lave en primetiv webside der skal være hjemmesiden for mit firma..

Er helt grøn på dette område og ville meget gerne have lidt fif hist og her. Har lært om HTML, PHP, SQL samt javasricpt på nemprogrammering.dk, men har stadig svært ved det. Så hvis du står med en gammel hjemmeside du måske ikke bruger længere ,ville det være en stor hjælp hvis jeg kunne for lov til at se dine koder :) 

Endvidere ville jeg meget gerne lære hvordan, en bruger opretter en profil på mit site ( disse oplysninger ville jeg gerne have sendt til en database i SQL ?) der giver adgang til en fane/undergruppe..

Har fundet nogle sites på nettet men synes ikke rigtigt de virker når jeg selv trykker det ind i min editor, så hvis jeg evt også kunne spørge dig lidt hen af vejen ville jeg være meget taknemmelig :)

- Jesper

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper BGL:

Hej Amino brugere

Er ved at lave en primetiv webside der skal være hjemmesiden for mit firma..

Er helt grøn på dette område og ville meget gerne have lidt fif hist og her. Har lært om HTML, PHP, SQL samt javasricpt på nemprogrammering.dk, men har stadig svært ved det. Så hvis du står med en gammel hjemmeside du måske ikke bruger længere ,ville det være en stor hjælp hvis jeg kunne for lov til at se dine koder :) 

Endvidere ville jeg meget gerne lære hvordan, en bruger opretter en profil på mit site ( disse oplysninger ville jeg gerne have sendt til en database i SQL ?) der giver adgang til en fane/undergruppe..

Har fundet nogle sites på nettet men synes ikke rigtigt de virker når jeg selv trykker det ind i min editor, så hvis jeg evt også kunne spørge dig lidt hen af vejen ville jeg være meget taknemmelig :)

- Jesper

Hej Jesper

Det er måske lidt en svær opgave, hvis du ikke ved så meget om php, html og sql.

Vi kan hjælpe dig, for en meget billig pris :)

Kontakt os på telefon:21695881

Vi har lavet et helt skoleintrasystem, og som en reference, kan du se http://nvite.dk, siden er dog ikke så udviklet endnu, men du kan oprette bruger og logge ind :)

Venlig Hilsen

Jesper Nissen

Ejer af Nasjn.net

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kan sætte en hjemmeside op for dig rigtig billigt. Det vil være i CMS, så du ikke skal kode noget selv, blot redigere hjemmesiden via. et admin-system.

Kontakt mig via. PB Skype-Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en stor mundfuld, men du kan prøve at kigge på de standard systemer der er. Man behøver ikke være PHP ekspert for at sætte Joomla eller Wordpress op. 

Hvis det er fordi du gerne vil lære PHP, så kan du kigge nogle sider igen. PHP artikler, PHP Hacker , PHP.net ... jeg har også selv lige lavet et blod indlæg, og der er da brudstykker af kode fra en af mine sider :-). Du kan se det her.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig eller beder personen om FIF, og ikke om gode tilbud? Det jeg læser mig frem til er at han gerne vil lære noget mere, ikke betale for noget færdigt - så jeg forstår ikke jeres selvpromovering.

Mht. til koder mm. Så vil jeg anbefale dig w3schools.com hvis du kan engelsk, da det er langt mere omfattende end nemprogrammering.dk (intet ondt om denne side). Nemprogrammering har meget af det basale, og knap så meget af det avancerede. w3schools.com har en helvedes masse om det basale og endnu mere om det avancerede.

Kan du engelsk er det helt klart stedet at starte.

Jeg tror det hjælper dig mere at downloader nogle allerede færdige scripts med tilhørende forklaringer, hvis du er ude på at lære koderne at kende.

Jeg kan desuden også anbefale phpartikler.dk

HTML: link
CSS: link
PHP: link
MySQL: link

Hvis du vil se nogle færdige scripts MED FORKLARING, så kan du eventuelt kigge på phpeasystep: link

Så er du så godt kørende som du overhovedet kan være!

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ked af at sige det, men det er ikke noget der lige tager 5 min at lære fra en eller anden hjemmeside. Jeg ville kontakte en der ved noget om det (snakker ikke om mig selv)...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

NyIde:
Er ked af at sige det, men det er ikke noget der lige tager 5 min at lære fra en eller anden hjemmeside. Jeg ville kontakte en der ved noget om det (snakker ikke om mig selv)...

Hvis man starter med at lave en wordpress side med et childtheme kan man hurtigt lære det. Ikke på 5 minutter nej, men det er muligt. Det er især nemmere når man har et mål og så arbejder der ud fra.

Hvis du hader at sidde at læse anbefaler jeg klart www.lynda.com som tilbyder abonnenter gode video sets som kan lære dig alle mulige og umulige ting, for eksempel HTML. Giv dig i kast med det, man lærer det ikke ved at opgive på forhånd eller gå halvhjertet ind i et projekt.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

EmasDesign:
Hvis man starter med at lave en wordpress side med et childtheme kan man hurtigt lære det. Ikke på 5 minutter nej, men det er muligt. Det er især nemmere når man har et mål og så arbejder der ud fra.

Snakker vi grundlæggende HTML og CSS? Jeg kan ikke se hvordan man lær at programmere hurtigt ved at sidde med wordpress, men det er nok bare mig. :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Brønderslev
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

EmasDesign:
Hvis man starter med at lave en wordpress side med et childtheme kan man hurtigt lære det. Ikke på 5 minutter nej, men det er muligt. Det er især nemmere når man har et mål og så arbejder der ud fra.

Snakker vi grundlæggende HTML og CSS? Jeg kan ikke se hvordan man lær at programmere hurtigt ved at sidde med wordpress, men det er nok bare mig. :)

Slet ikke grundlæggende nej, nu vil jeg ikke misforstås. Men personligt finder jeg Wordpress som en god og stille og rolig måde at lære at kode på, hvis man gerne vil have en hjemmeside som kører med det samme. Man kan så bygge stille og roligt på.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)