Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu skal det være slut med mit job som Kassemedarbejder! Hjælp mig!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:
Har min shop og godt 12.000,- som ikke er børneopsparing. Brude jeg ikke kunne få noget ud af det? Måske noget der ligner en omsætning på 4-5.000,- med mine 2 shops og trendsales? :) (Bliver ikke skuffet over hvis det kun er 2000,-) 12.000,- brude kunne give et godt lager af populære varer? :)

Jeg har en "røvfuld" Heated Eyelash Curlere du kan købe billigt.. 10-15 kr. stk. og du kan sælge dem for alt mellem 39 op til 89 på Trendsales.

Så er din fortjeneste hjemme. Og mange tøser bukker deres øjenvipper.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Jeg har en "røvfuld" Heated Eyelash Curlere du kan købe billigt.. 10-15 kr. stk. og du kan sælge dem for alt mellem 39 op til 89 på Trendsales.

Så er din fortjeneste hjemme. Og mange tøser bukker deres øjenvipper.

Stine kan bekræfte at den slags har solgt godt de sidste 5 år på TS og at prisen er helt ok. Har selv solgt tidligere på TS jeg gider det bare ikke...

Kan se de er faldet i pris - men jeg har disse 2 typer

http://www.trendsales.dk/listings/eyelash-curler-fantastisk-vippebukker-med-varme/20413535?pn=5&rt=ssr&search=eyelash+curler&status=1

http://www.trendsales.dk/listings/eyelash-curler-med-varme-eyelash-curler-med-varme/21700238?pn=1&rt=ssr&search=eyelash+curler&status=1

Nu når de er faldet i pris, så 10 dkk per stk - så kan du stadig tjene :)

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Finder du af noget Jan.

Men tilbage på sporet, nogle flere råd? Evt. hvordan kan jeg gøre det mere seriøst? Overvejer meget at få et kontor/kontorplads, da jeg tit kommer af sporet ved at arbejde hjemme, nogle erfaring med det?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Finder du af noget Jan.

Men tilbage på sporet, nogle flere råd? Evt. hvordan kan jeg gøre det mere seriøst? Overvejer meget at få et kontor/kontorplads, da jeg tit kommer af sporet ved at arbejde hjemme, nogle erfaring med det?

Har svaret dig i PB Smile Tæller dem i morgen eller mandag, havde lige en fødselsdag der skulle overstås Cool

Køb ren argan olie her

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Master Vind:

Finder du af noget Jan.

Men tilbage på sporet, nogle flere råd? Evt. hvordan kan jeg gøre det mere seriøst? Overvejer meget at få et kontor/kontorplads, da jeg tit kommer af sporet ved at arbejde hjemme, nogle erfaring med det?

Har svaret dig i PB Smile Tæller dem i morgen eller mandag, havde lige en fødselsdag der skulle overstås Cool

jeg vil gerne købe 20 af dem for 220kr ? eller send en pm ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:
jeg vil gerne købe 20 af dem for 220kr ? eller send en pm ?

Jeg sælger desværre ikke i de mængder, så kunne jeg ligeså godt sælge dem for det 5 dobbelte på Trendsales :)

Jeg får dem talt op og man skal købe 3-400 stk. for at få dem til den pris. Prisen er under den landede kostpris.

Men MasterVind har første ret til at købe dem jeg har hvis han er interesseret og hvis der er nogle tilbage kan de herefter sælges til højstbydende.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Master Vind:
Men tilbage på sporet, nogle flere råd? Evt. hvordan kan jeg gøre det mere seriøst? Overvejer meget at få et kontor/kontorplads, da jeg tit kommer af sporet ved at arbejde hjemme, nogle erfaring med det?

Det er selvfølgelig et problem, hvis du ikke får lavet noget når du arbejder hjemme. Eller hvad man nu siger, når der ikke bliver udført så meget arbejde :o)

Nu kender jeg dig ikke, så jeg ved naturligvis ikke hvor god du er til at arbejde med dig selv. Men hvis jeg var i dit sted, ville jeg spare pengene til et kontor, og i stedet bruge dem på noget markedsføring af shoppen. Og så ville jeg overveje at finde en leverandør der tilbyder dropshipping, så du kan få nogle flere varer i shoppen, uden at skulle investere et stort beløb. Men forudsætningen for at det kan blive til noget, er selvfølgelig, at du er i stand til at steppe up, og få lavet noget hjemmefra.

Hvis der er råd til både markedsføring og kontorplads i et eller andet kontorfællesskab, kan det sagtens være at det er løsningen. Men hvis der ikke er plads i budgettet til begge dele, må markedsføring være førsteprioriteten. Når du så forhåbentlig begynder at tjene penge på shoppen, kan du begynde at bruge nogen af dem på en kontorplads.

Det er ret tydeligt at du helst vil arbejde med "tøjbutikken", så det er nok den du skal gå videre med. Så jeg synes du skal få afviklet den anden, så du kan koncentrere dig fuldt ud om den shop du vælger at arbejde med. Jeg ved hvor svært det er at holde fokus på flere projekter på én gang, især hvis det er noget der skal bygges op fra bunden. Det er ikke umuligt, men det er utroligt svært.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! Det skal overvejes, hvad der er bedst!

Mange snakker om dropshipping, har aldrig fundet en god dropshipping leverandør, på billig produkter? De tjener så lidt, så de lader bare kunden i stikken? Er det kun mig der har den erfaring? 

Vil i ikke tage den varerne et andet sted ;)

Mvh Lasse 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:
Mange snakker om dropshipping, har aldrig fundet en god dropshipping leverandør, på billig produkter? De tjener så lidt, så de lader bare kunden i stikken? Er det kun mig der har den erfaring? 

Jeg har ingen erfaring med dropshipping af tøj, men vi bruger det ofte på telefoner og tilbehør, til vores erhvervskunder, og i løbet af året vil det også komme til vores privatkunder.

Men det er godt nok ikke vores foretrukne måde at gøre det på, da vi helst vil have varerne hjemme, og selv sende dem. Så det er en meget lille del af vores forretning, og det er fra store distributører. Så for os har det fungeret fint, men jeg kender da også til andre sager hvor det ikke har været tilfældet.

Men hvis du ikke skal have varerne på lager, er det så nødvendigt at det skal være billige produkter? Kunne det ikke ligeså godt være kvalitetsprodukter, hvor det måske er lettere at finde seriøse dropshippere?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo ny shops jeg skal lave?

Min princip er man skal sælge billigt, men stadig tjene!

DinTrend er en Outlet og Superstyle er målet Danmarks billigste accessories!

Mvh Lasse 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)